Trolltunge Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Jeg snakket med noen venninner om drømmer, og de fant det rart at jeg ofte er helt andre personer i mine drømmer. Jeg kan for eksempel være mann i drømmene mine. Eller drømmen kan være som at jeg ser en film, der jeg ikke er med i hele tatt. Jeg bare ser. Eller jeg kan veksle mellom å oppleve ting fra ulike personers perspektiv. At jeg deler av drømmen er en person, men så bytter til å være en av de andre i samme drømmen. Er dette så uvanlig som mine venner påstår, eller er det flere som drømmer på denne måten?
potetstappe Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Spennende! Tror jeg alltid har vært meg i drømmene jeg kan huske.
Gjest Husmusa70 Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Jeg kjenner en som stadig er andre i drømmene sine, men tror ikke jeg er det så ofte selv. Nå kan jeg bare huske èn drøm der jeg var noen andre, men kan hende det er flere... Det var også en gang jeg så det utenfra og var delvis en annen person og delvis meg.
Rumle Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Jeg husker sjelden drømmene mine, men i de jeg husker er jeg alltid meg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er alltid meg selv i drømmene Anonymkode: 6c704...775
Krakk Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 Er som deg, kan være flere i en drøm, og jeg kan ofte skifte i hvem jeg er også. Tenker ikke over det i drømmen, men når jeg tenker på drømmen i ettertid så er jeg bare sånn, vent jeg var hun, så var jeg meg, og så var jeg et helt annet sted? I natt så drømte at jeg så på meg selv stå på scenen, og så like etterpå da jeg gikk av scenen så var jeg meg selv igjen. Tenker jeg drømmer slik pga. påvirkning fra filmer og serier, hvordan de er filmet. Man ser jo ikke ut fra en karakters sitt syn. Føler mange av drømmene mine hadde vært bra filmer 1
Tillion Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 Hadde en drøm som bygget på en scene fra en TV-serie jeg så før jeg la meg. I drømmen så jeg ikke personene utenfra som på skjermen, istedet spilte den samme scenen to ganger hvor jeg vekslet på å være de to personene. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 Jeg kan også være en annen person når jeg drømmer, eller bytte frem og tilbake mellom ulike personer. Anonymkode: 557ce...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 Nei, men om jeg snakker med en person kan den plutselig bli en annen midt i samtalen. Og gjerne et av mine avdøde kjæledyr...da føler jeg meg psyk når jeg våkner! Anonymkode: 76824...c35
Trolltunge Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2017 Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Følte meg litt merkelig skrudd sammen da de andre synes det var så rart at jeg kunne være andre i drømmene mine.
FluffyJuggernaut Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 Ja, jeg kan være kvinne eller mann. Ung eller gammel. Jeg har til og med vært dyr og tegneseriefigur. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå