AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Kan den brukes? Anonymkode: f8b0a...4e7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Jeg laga pepperkaker av en fryst deig fra i fjor for noendager siden, funka fibt det Anonymkode: 8c902...ede 1
evelynn Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Ja, og jeg mener at pepperkakker er enda bedre etter fryseren. Men jeg bare prøvd med hjemmelaget deig.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Pepperkakedeig inneholder mye fett, og vil harskne. Matvarer med mye fett harskener selv i frysen etter 3 måneders tid. Denne deigen har ligget et helt år i frysen... Så de kakene blir nok ikke i nærhetne like gode som om du bruker fersk deig. Det tar deg jo knappe fem minutter å smøre i hop en pepperkakedeig? Så hvorfor ikke bare lage en ny en? Anonymkode: 8b5ee...c65 1
cleangal Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Det går helt fint. Jeg lager stor porsjon pepperkakedeig annethvert år og fryser ned halvparten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå