AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er 28 skriver med en på 42 som gjerne er på fylla både lørdag og fredag og går på byen.. Får jo mye fyllesnapper. Har ikke hatt tid å møtes da han er så opptatt. Er dette dealbreaker for dere? Lurer på om sånne menn endrer seg når de får dame🤣 Han er skilt. Helt ærlig synes jeg det er krampaktig når man har passert 40 og ofte flyr på byen som når man var 18.. Anonymkode: 736c6...214 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 For meg er det det. Uansett alder. Anonymkode: 26c4a...3ba 4
Gjest Cocosa Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Jeg vil si at det å være på fylla er noe annet enn å være ute og sosial med venner. Dealbreaker om han er på fylla flere ganger i uka. Sosial utenom husets fire vegger når man ikke har egen familie enda, det kan jeg godt forstå!
Måbarefåsiat... Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Jeg tror ikke sånne menn endrer seg. Og jeg hadde ikke orket. Er ikke særlig fan av folk som bruker "all" tid og penger på fyll og fest. Synes det er ekstremt harry og lite tiltrekkende.
potetstappe Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 (endret) Eneste grunnen til at det skal endre seg er jo om han er på fylla to ganger i uka kun for å få seg ligg. Om han synes det er gøy også uten om han møter en dame så kommer han vel til å fortsette som før. Selv synes jeg man har et alkoholproblem om man må drikke seg full to ganger i uka. I tillegg til at man har helt forskjellige prioriteringer enn meg. Endret 3. desember 2017 av potetstappe 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 skriver med en på 42 som gjerne er på fylla både lørdag og fredag og går på byen.. Får jo mye fyllesnapper. Har ikke hatt tid å møtes da han er så opptatt. Er dette dealbreaker for dere? Lurer på om sånne menn endrer seg når de får dame🤣 Han er skilt. Helt ærlig synes jeg det er krampaktig når man har passert 40 og ofte flyr på byen som når man var 18.. Anonymkode: 736c6...214 Syns det er mer krampaktig at en ikke skjønner at noen ikke gidder a4 livet etter normen i samfunnet. En må være seg selv, 18 eller 40:-) Anonymkode: 41d4d...9f1 3
LeilaS Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 For meg er det en dealbreaker da jeg er ferdig med fylla og fly på byen. Foretrekker å være sammen med en som har roet seg og lagt festing på hylla. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 Han hadde da hatt tid til å møte deg om han ikke var så " opptatt " av å gå på byen hver helg ?
Sykkelkopp Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 Jeg synes jenter som er ofte på fylla er dealbreaker iallefall
Polly Ester Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 Ja, dette hadde vært en dealbreaker for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 For meg hadde det vært det. Jeg er ikke så glad i å dra ut og drikke, så gjør det veldig sjeldent og i spesielle anledninger. Ville da ønsket en kjæreste som var sammen med meg i helgene og vi gjorde andre ting sammen. Men dette går jo på hva man liker og ikke liker selv, og hvordan man vil tilbringe helgene om det er viktig for deg at dere er sammen eller ikke. Det kan jo hende han gjør dette fordi det er den eneste måten han kan være sosial på, og ville sluttet om han fikk en kjæreste. Eller det kan være at han gjør dette fordi han ønsker å ha det sånn og ville da ikke sluttet. Anonymkode: b274c...9fb 1
FluffyJuggernaut Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er ferdig med tiden det er fest hver helg, så en partner som enda hadde behov for det, hadde vært uaktuell for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er kvinne og 39. For inntil 1 år siden var jeg ute "ofte" dvs 1-2 ganger i mnd. Så møtte jeg en fyr ute på byen, vi ble FF og litt mer, etter det har jeg vært ute kanskje max 3 ganger og da i bursdager e.l. Så ja man kan forandre seg, kjenner også menn i 40 årene som er ute ofte når de er single, men som ikke er å se ute i det hele tatt når de er opptatt. Så for meg hadde det ikke nødvendigvis vært en deal breaker med mindre han fortsetter som nå uten å vise interresse for å prioritere deg. Anonymkode: 1e8cb...48f 1
vscare Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 Jeg holdt for en kort stund siden litt på med en fyr som var ute (stort sett på fylla) mer eller mindre når enn han ikke var på jobb. Regelrett hver dag fikk jeg snapper hvor det stod, "Ute?", nesten alltid var svaret mitt, "Nei" og da fikk jeg tilbake en selfie hvor han satte opp et skikkelig nedlatende uttrykk og under stod det, "Hvorfor ikke?". Jeg fikk inntrykk av at han syntes at jeg var litt sær siden jeg valgte å ikke drikke meg full fire-fem ganger i uka. Jeg syntes dette var skikkelig turn-off, ikke bare det at han var så mye ute i seg selv, men egentlig mest reaksjonen hans når jeg uttrykte at jeg ikke skjønte poenget med å dra på fylla hele tiden. Det kjentes nesten ut som jeg var 13 år gammel og nervøst takket nei til en røyk eller en boks cider som en av de kule i klassen tilbydte meg Nå skal det sies at jeg synes det å drikke så ofte som han gjorde er på grensen til å ha et alkoholproblem da, spesielt siden han rett og slett ikke skjønte hvordan man skulle ha det ordentlig gøy uten alkohol, så det ble jo også en turn-off-faktor.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 skriver med en på 42 som gjerne er på fylla både lørdag og fredag og går på byen.. Får jo mye fyllesnapper. Har ikke hatt tid å møtes da han er så opptatt. Er dette dealbreaker for dere? Lurer på om sånne menn endrer seg når de får dame🤣 Han er skilt. Helt ærlig synes jeg det er krampaktig når man har passert 40 og ofte flyr på byen som når man var 18.. Anonymkode: 736c6...214 Det er en dealbreaker selv med kjæresten min på 28. Anonymkode: 99bcd...856
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, potetstappe skrev: Eneste grunnen til at det skal endre seg er jo om han er på fylla to ganger i uka kun for å få seg ligg. Om han synes det er gøy også uten om han møter en dame så kommer han vel til å fortsette som før. Selv synes jeg man har et alkoholproblem om man må drikke seg full to ganger i uka. I tillegg til at man har helt forskjellige prioriteringer enn meg. Ettersom TS får fyllesnaps høres det ut som han heller drar på byen enn å treffe henne? Evt. ender opp hos henne om han ikke får napp et annet sted. Anonymkode: 0cccb...649 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 Nei takk fra meg. Anonymkode: 9c323...e69
miss summers Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 Dealbreaker. Fylla er ikke tiltrekkende.
Trolltunge Skrevet 3. desember 2017 #20 Skrevet 3. desember 2017 Tror ikke menn som lever som de er 20 år yngre enn de faktisk er endrer seg nevneverdig nei. Dealbreaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå