Gå til innhold

178 cm - lavt??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er omtrent gjennomsnittlig. Dvs de som er helt unge i dag er 2 cm høyere.

Jeg er også 178. Hvis jeg kunne velge fritt ville jeg sikkert vært 188. Jeg  kunne også løpt 100m på 8 blank når jeg først var i drømmeland...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jenter med alvorlige issues sier det er lavt

Jentene vil derimot ha et problem med det om du har et problem med det. Om du er usikker pga høyden din er det uattraktivt

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 177, og typen var 179. Ble mer observant til type sko jeg gikk i og ikke gikk i lenger for å si det sånn.. Men avfeide jo ikke fyren på grunn av høyden. Men "kravet" mitt er like høy eller høyere enn meg da.. 

Anonymkode: 1355c...a3c

Skrevet

Jeg er 170 cm høy, og mannen 179 cm. Passelig for meg ;) 

Anonymkode: 5a853...2ec

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekte menn er over 180 cm.

Små gutter er fra 179 cm og nedover.

Anonymkode: d1158...cbb

Wtf?? 

Nei, 178 er IKKE lavt for en mann! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke det er lavt, men ikke spesielt høyt heller. En middels høyde vil jeg påstå.

Skrevet

Er 178 cm lavt for en mann nå? Hører mye rart for tiden......

Anonymkode: fbaaf...3e9

Du er jo nesten 180 cm, så du er ikke lav.

Skrevet

Ja, det er for lavt. 

Anonymkode: 3ae97...638

Skrevet
2 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg syns 178 er lavt for en mann. Men hva så? Det er ikke noe galt med å være lav. Jeg er lav selv.

178 cm er ikke lavt. I Norden er de fleste menn 180 cm høy og 178 cm er jo bare 2 cm lavere. I de fleste land er gjennomsnittshøyde på menn rundt 175 cm. Jeg sier ikke at en mann som er 178 cm er veldig høy, men det er heller ikke en lav høyde. 😊

Skrevet

Jeg er 175 cm, og føler meg ikke direkte lav, akkurat.

Jeg skjønner ikke denne dealen med at kvinner på 160 krever at mannen er 180 cm. Hvor praktisk er det, egentlig? Det beste er jo å være på rundt samme høyde.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke høyden på mannen som er viktigst,men det han har mellom beina:lur:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Freesia97 skrev:

178 cm er ikke lavt. I Norden er de fleste menn 180 cm høy og 178 cm er jo bare 2 cm lavere. I de fleste land er gjennomsnittshøyde på menn rundt 175 cm. Jeg sier ikke at en mann som er 178 cm er veldig høy, men det er heller ikke en lav høyde. 😊

JEG syns 178 er lavt :) Dermed syns jeg at de fleste menn i f.eks. Sør-Europa er lave. De fleste menn i min omgangskrets er 185+. Men som sagt, det er ikke noe galt i å være lav. Siden jeg er lav selv, så foretrekker jeg lave menn. Men likevel syns jeg at en mann på 178 er lav. Her tar dere for gitt at det er best å være høy. Det er jeg ikke enig i. 

Skrevet

Det er noen få cm. unna gjennomsnittet i Norge og Norge har jo en av verdens høyeste befolkninger. I UK og Tyskland er det gjennomsnittet, det er noen cm. høyere enn gjennomsnittet i søreuropeiske land og USA og mye høyere enn gjennomsnittet i latinamerikanske og asiatiske land. Så nei, det er ikke lavt.

Anonymkode: 65583...f21

Skrevet

Helt perfekt!

Mannen er 179. Er helt ærlig glad han ikke er høyere :P

Anonymkode: 87f66...3be

Skrevet

Du er to centimeter fra det nasjonale gjennomsnittet for 18 åringer i dag.Folk går jo ikke rundt med målebånd på byen heller, og det er ikke så lett å se med det blotte øyet hvorvidt noen er 178, 179 eller 180.

Kroppsbygning, hår og andre faktorer kan være med til å bidra til om man oppfattes høyere eller lavere enn hva man i virkeligheten er. 

Derfor måtte jeg nesten sett deg for å si om du virker gjennomsnittlig eller litt lav. Men dersom du har ganske normale kroppslige proporsjoner ellers, så oppfattes du nok som ganske gjennomsnittlig.

Anonymkode: 3a72a...4d3

• Liker 1
Skrevet

Min kjære er 178 som er perfekt for meg på 168 ^^, 

Skrevet

Jeg liker å kysse uten å måtte bøye hodet for mye så jeg får knekk i nakken, så for meg er 178 helt greit, og det hadde ikke gjort noe om du hadde vært noen cm kortere heller. Jeg er 170 selv. 

Skrevet
6 timer siden, stf skrev:

Jeg er 175 cm, og føler meg ikke direkte lav, akkurat.

Jeg skjønner ikke denne dealen med at kvinner på 160 krever at mannen er 180 cm. Hvor praktisk er det, egentlig? Det beste er jo å være på rundt samme høyde.

Definitivt. Eksen min var 195, og det eneste praktiske med det var at han nådde opp til øverste hylle i kjøkkenskapet. Min nåværende er 170, altså like høy som meg, og det å kunne stå og kysse/klemme uten å få vondt i nakken er så deilig. Jeg føler meg ikke mindre feminin av den grunn, og han er heller ikke mindre mann på grunn av høyden sin. Vi passer perfekt sammen.

Anonymkode: 8f0d7...ad2

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja herregud. Tror så lave menn får forbud mot å gå ut etter Kl 22

Anonymkode: 06993...b9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...