Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 Vet ikke om det ble rett tema, men jeg har da et (sikkert teit) spørsmål: Har følt meg "rar" i kroppen i det siste, men skal iflg beregning ikke ha eggeløsning før til helgen.... Jeg tenkte som så at jeg skulle ta en test for sikkerhets skyld, og det gjorde jeg i dag. Det var en klar blå strek i det lille vinduet, men bare så vidt man kunne se en liten grå skygge sånn midt på i det andre. Hvor stor sjanse er det for at jeg likevel er gravid tror dere??? Var det bare ønsketenking fra min side tro??? Noen andre som har vært borti dette??? *blir snart gal*
Gjest --Mia-- Skrevet 7. august 2002 #2 Skrevet 7. august 2002 Er det en strek så er det en strek, det høres ut som du er gravid. Gratulerer --Mia--
Mistyen Skrevet 7. august 2002 #5 Skrevet 7. august 2002 Ojjj...det er jo meg som har skrevet innlegget og blitt gjest. Jaja, der kan dere se hvor uttafor jeg ble. Men jeg har bestemt meg for å vente en uke til med å ta en ny test, for om jeg er gravid, så må jo den andre blå streken vises bedre etterhvert. Åh...det kribler i meg :o
Mistyen Skrevet 8. august 2002 #6 Skrevet 8. august 2002 Huff.....jeg er så utrolig dårlig at jeg ikke kan vente.... Ringte legen min i dag, og ble bedt om å komme i morgen og ta en gravitest der. Jeg får sånne kvalmebyger, svetter og bærer meg ( ) at jeg blir snart sprø...Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hvertfall kunne kaste opp, men det kommer liksom ikke så langt. Vel...måtte bare få ut litt frustrasjon :oops:
Gjest Qlio Skrevet 8. august 2002 #7 Skrevet 8. august 2002 Lykke til, jeg tror nok dette går veien! Hold oss oppdatert!
Gjest --Mia-- Skrevet 11. august 2002 #8 Skrevet 11. august 2002 Nå er jeg veldig spent Misty. Hvordan gikk det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå