AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #21 Skrevet 3. desember 2017 3 timer siden, DuVetHvem skrev: Spørs jo hvor investert man er i vedkommende. Ofte er det greit å vite hva slags dame man har med å gjøre, og hvor grensen for hva som er greit går. Man spør en ikke man vet er tilbakeholden, og som såvidt klarer ha lyset på når man har sex, om bondagesex og ass to mouth. For å ta et teit eksempel. Greia med å være sammen er jo at man sammen skal hjelpe hverandre gjennom hverdagen, og så støtte hverandre og hjelpe hverandre med ønsker/behov/drømmer osv. Klart man kan respektere at noen ting ikke er greit, men ta f.eks en blowjob. Det finnes mange damer som gir det, som elsker å gi det, og som gjør det veldig bra. Når menn vet det finnes mange damer der ute som gjør det, og han har fått oppleve det før, så føles det ikke det samme når dama nekter. Klart man kan respektere det, men det blir fortsatt et irritasjonsmoment og savn. Så det er en liten sannhet i at man gjør ting for de man er glad i. Forøvrig er ikke blowjob all verden, men andre ting som er krevende har jeg forståelse for at man ikke vil gjøre. Personlig hadde jeg ikke orket et halvveis godt sexliv. Synd for de damene som går rundt med dårlig samvittighet og føler seg utilstrekkelige. Men vi lever i 2017. På tide å skjønne at man må gjøre ting man ikke liker også. Fordi man vil tilfredsstille mannen sin. Vi menn gjør også ting vi ikke liker. Som sofaduty og det å lytte til mange ting damer sier. Men man må, for det forventes av en at man skal gjøre det. Samme greia burde jo egentlig gjelde sex, men her har damene trumfet seg til alle sosiale og retoriske virkemidler for å slippe. Er du seriøs? Kan noen si om dette er et troll? Fordi dette kan ikke være seriøst....? Anonymkode: 59e2e...1eb
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #22 Skrevet 3. desember 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du seriøs? Kan noen si om dette er et troll? Fordi dette kan ikke være seriøst....? Anonymkode: 59e2e...1eb Dessverre finnes det folk, av alle kjønn, som tenker sånn.
emilie123 Skrevet 3. desember 2017 #23 Skrevet 3. desember 2017 (endret) Akkurat nå, DuVetHvem skrev: Spørs jo hvor investert man er i vedkommende. Ofte er det greit å vite hva slags dame man har med å gjøre, og hvor grensen for hva som er greit går. Man spør en ikke man vet er tilbakeholden, og som såvidt klarer ha lyset på når man har sex, om bondagesex og ass to mouth. For å ta et teit eksempel. Greia med å være sammen er jo at man sammen skal hjelpe hverandre gjennom hverdagen, og så støtte hverandre og hjelpe hverandre med ønsker/behov/drømmer osv. Klart man kan respektere at noen ting ikke er greit, men ta f.eks en blowjob. Det finnes mange damer som gir det, som elsker å gi det, og som gjør det veldig bra. Når menn vet det finnes mange damer der ute som gjør det, og han har fått oppleve det før, så føles det ikke det samme når dama nekter. Klart man kan respektere det, men det blir fortsatt et irritasjonsmoment og savn. Så det er en liten sannhet i at man gjør ting for de man er glad i. Forøvrig er ikke blowjob all verden, men andre ting som er krevende har jeg forståelse for at man ikke vil gjøre. Personlig hadde jeg ikke orket et halvveis godt sexliv. Synd for de damene som går rundt med dårlig samvittighet og føler seg utilstrekkelige. Men vi lever i 2017. På tide å skjønne at man må gjøre ting man ikke liker også. Fordi man vil tilfredsstille mannen sin. Vi menn gjør også ting vi ikke liker. Som sofaduty og det å lytte til mange ting damer sier. Men man må, for det forventes av en at man skal gjøre det. Samme greia burde jo egentlig gjelde sex, men her har damene trumfet seg til alle sosiale og retoriske virkemidler for å slippe. Nå var det omvendt hos oss. Mannen ville bare gjøre de samme få tingene hele tiden. Til slutt så mistet jeg all lyst. Nå var det også andre ting som ikke fungerte hos oss da. Men viktig å kunne være leken Endret 3. desember 2017 av emilie123
Gjest DuVetHvem Skrevet 3. desember 2017 #24 Skrevet 3. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du seriøs? Kan noen si om dette er et troll? Fordi dette kan ikke være seriøst....? Anonymkode: 59e2e...1eb Troll fordi? Og jo, jeg er seriøs. Setter det selvsagt på spissen, men poenget er at man av og til må gjøre ting man kanskje helt liker for mennesker man er glade i. 27 minutter siden, emilie123 said: Nå var det omvendt hos oss. Mannen ville bare gjøre de samme få tingene hele tiden. Til slutt så mistet jeg all lyst. Nå var det også andre ting som ikke fungerte hos oss da. Men viktig å kunne være leken Ja, det går selvsagt begge veier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå