AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Synes stadig jeg leser at folk har partnere som maser om at kjæresten skal utføre seksuelle handlinger de ikke ønsker.... Helt greit å spørre, men sier partneren nei.... vel, så respekter det! Og dette argumentet med "elsker du meg så prøver du...." hva med å snu dette? "Elsker du meg respekterer du mitt nei" For min del finnes det ikke noe mer av tennende enn masing..... Anonymkode: 22e58...ac4 10
Gjest DuVetHvem Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Det ender bare med at kjæresten finner noen som vil. Er dere ikke seksuelt kompatible så ender et med brudd på sikt
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Folk som klager på masing har ikke mye mellom ørene. Gjelder alle ting, ikke bare sex. For å unngå masing, meget enkelt: Svar på det vedkommende lurer på, så slipper de spørre igjen og igjen. De som klager på masing, har selv skyld i at det blir masing. Anonymkode: 5a8c0...663
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som klager på masing har ikke mye mellom ørene. Gjelder alle ting, ikke bare sex. For å unngå masing, meget enkelt: Svar på det vedkommende lurer på, så slipper de spørre igjen og igjen. De som klager på masing, har selv skyld i at det blir masing. Anonymkode: 5a8c0...663 Så når man HAR svart, og de fortsetter å mase. så er det fortsatt de som har svart sin feil ? 7
Trude.lutt Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som klager på masing har ikke mye mellom ørene. Gjelder alle ting, ikke bare sex. For å unngå masing, meget enkelt: Svar på det vedkommende lurer på, så slipper de spørre igjen og igjen. De som klager på masing, har selv skyld i at det blir masing. Anonymkode: 5a8c0...663 Dette svare skjønner jeg ikke.... kjæresten din spør om du vil rime. Du sier nei. Kjæresten forsetter å spørre, du sier nei igjen. Er det da din skyld at kjæresten maser? Eller skal kjæresten høre svaret første gang? 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 48 minutter siden, DuVetHvem skrev: Det ender bare med at kjæresten finner noen som vil. Er dere ikke seksuelt kompatible så ender et med brudd på sikt men det er vel greit? Hvis du ønsker at kjæresten din skal være med på noe og vedkommende svarer "Nei takk" så er det vel bedre å avslutte forholder? Enn å forsette å mase? Hvis dette Er så viktig? Anonymkode: 22e58...ac4
Gjest DuVetHvem Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker said: men det er vel greit? Hvis du ønsker at kjæresten din skal være med på noe og vedkommende svarer "Nei takk" så er det vel bedre å avslutte forholder? Enn å forsette å mase? Hvis dette Er så viktig? Anonymkode: 22e58...ac4 Spørs jo hvor investert man er i vedkommende. Ofte er det greit å vite hva slags dame man har med å gjøre, og hvor grensen for hva som er greit går. Man spør en ikke man vet er tilbakeholden, og som såvidt klarer ha lyset på når man har sex, om bondagesex og ass to mouth. For å ta et teit eksempel. Greia med å være sammen er jo at man sammen skal hjelpe hverandre gjennom hverdagen, og så støtte hverandre og hjelpe hverandre med ønsker/behov/drømmer osv. Klart man kan respektere at noen ting ikke er greit, men ta f.eks en blowjob. Det finnes mange damer som gir det, som elsker å gi det, og som gjør det veldig bra. Når menn vet det finnes mange damer der ute som gjør det, og han har fått oppleve det før, så føles det ikke det samme når dama nekter. Klart man kan respektere det, men det blir fortsatt et irritasjonsmoment og savn. Så det er en liten sannhet i at man gjør ting for de man er glad i. Forøvrig er ikke blowjob all verden, men andre ting som er krevende har jeg forståelse for at man ikke vil gjøre. Personlig hadde jeg ikke orket et halvveis godt sexliv. Synd for de damene som går rundt med dårlig samvittighet og føler seg utilstrekkelige. Men vi lever i 2017. På tide å skjønne at man må gjøre ting man ikke liker også. Fordi man vil tilfredsstille mannen sin. Vi menn gjør også ting vi ikke liker. Som sofaduty og det å lytte til mange ting damer sier. Men man må, for det forventes av en at man skal gjøre det. Samme greia burde jo egentlig gjelde sex, men her har damene trumfet seg til alle sosiale og retoriske virkemidler for å slippe.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 30 minutter siden, DuVetHvem skrev: Spørs jo hvor investert man er i vedkommende. Ofte er det greit å vite hva slags dame man har med å gjøre, og hvor grensen for hva som er greit går. Man spør en ikke man vet er tilbakeholden, og som såvidt klarer ha lyset på når man har sex, om bondagesex og ass to mouth. For å ta et teit eksempel. Greia med å være sammen er jo at man sammen skal hjelpe hverandre gjennom hverdagen, og så støtte hverandre og hjelpe hverandre med ønsker/behov/drømmer osv. Klart man kan respektere at noen ting ikke er greit, men ta f.eks en blowjob. Det finnes mange damer som gir det, som elsker å gi det, og som gjør det veldig bra. Når menn vet det finnes mange damer der ute som gjør det, og han har fått oppleve det før, så føles det ikke det samme når dama nekter. Klart man kan respektere det, men det blir fortsatt et irritasjonsmoment og savn. Så det er en liten sannhet i at man gjør ting for de man er glad i. Forøvrig er ikke blowjob all verden, men andre ting som er krevende har jeg forståelse for at man ikke vil gjøre. Personlig hadde jeg ikke orket et halvveis godt sexliv. Synd for de damene som går rundt med dårlig samvittighet og føler seg utilstrekkelige. Men vi lever i 2017. På tide å skjønne at man må gjøre ting man ikke liker også. Fordi man vil tilfredsstille mannen sin. Vi menn gjør også ting vi ikke liker. Som sofaduty og det å lytte til mange ting damer sier. Men man må, for det forventes av en at man skal gjøre det. Samme greia burde jo egentlig gjelde sex, men her har damene trumfet seg til alle sosiale og retoriske virkemidler for å slippe. Så man gjør ting for de man er glad i..... hva med å respektere et Nei? Anonymkode: 22e58...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 33 minutter siden, DuVetHvem skrev: Spørs jo hvor investert man er i vedkommende. Ofte er det greit å vite hva slags dame man har med å gjøre, og hvor grensen for hva som er greit går. Man spør en ikke man vet er tilbakeholden, og som såvidt klarer ha lyset på når man har sex, om bondagesex og ass to mouth. For å ta et teit eksempel. Greia med å være sammen er jo at man sammen skal hjelpe hverandre gjennom hverdagen, og så støtte hverandre og hjelpe hverandre med ønsker/behov/drømmer osv. Klart man kan respektere at noen ting ikke er greit, men ta f.eks en blowjob. Det finnes mange damer som gir det, som elsker å gi det, og som gjør det veldig bra. Når menn vet det finnes mange damer der ute som gjør det, og han har fått oppleve det før, så føles det ikke det samme når dama nekter. Klart man kan respektere det, men det blir fortsatt et irritasjonsmoment og savn. Så det er en liten sannhet i at man gjør ting for de man er glad i. Forøvrig er ikke blowjob all verden, men andre ting som er krevende har jeg forståelse for at man ikke vil gjøre. Personlig hadde jeg ikke orket et halvveis godt sexliv. Synd for de damene som går rundt med dårlig samvittighet og føler seg utilstrekkelige. Men vi lever i 2017. På tide å skjønne at man må gjøre ting man ikke liker også. Fordi man vil tilfredsstille mannen sin. Vi menn gjør også ting vi ikke liker. Som sofaduty og det å lytte til mange ting damer sier. Men man må, for det forventes av en at man skal gjøre det. Samme greia burde jo egentlig gjelde sex, men her har damene trumfet seg til alle sosiale og retoriske virkemidler for å slippe. BJ er en ting, nå tenker jeg mer på anal og riming.... DT, kveling osv Anonymkode: 22e58...ac4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, DuVetHvem skrev: Det ender bare med at kjæresten finner noen som vil. Er dere ikke seksuelt kompatible så ender et med brudd på sikt Ikke hvis man virkelig er glad i vedkommende. For det er vel derfor folk går inn i et forhold ? Eller handler det mest om andre ting ? Anonymkode: 92166...aea
Gjest DuVetHvem Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker said: BJ er en ting, nå tenker jeg mer på anal og riming.... DT, kveling osv Anonymkode: 22e58...ac4 Det har jeg full forståelse for at man ikke vil. Og det må respekteres. Personlig så har jeg lyst til å prøve enkelte ting, men det er bare fordi jeg er nysgjerrig. Da hadde jeg blitt litt skuffa hvis hun sa nei, om jeg gjorde mitt ytterste for å lære henne opp, betrygge henne, og ta alle forhåndsregler som trengs for at dette ikke skal gjøre for vondt, eller være alt for skadelig. 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke hvis man virkelig er glad i vedkommende. For det er vel derfor folk går inn i et forhold ? Eller handler det mest om andre ting ? Anonymkode: 92166...aea Det handler vel mest om at man som partner er åpen for å hjelpe partneren sin få uttrykk for sine behov og fantasier. Selvsagt er ikke alle fantasier greie, men mennesker endrer seg etterhvert som de blir eldre. ta f.eks swinging. Det er vel mer vanlig blant de litt eldre parene, enn det er med de yngre. Da de var unge var det kanskje helt uakseptabelt å se partneren sin med en annen. Men så blir saken annerledes 10 år etterpå. Det er derfor jeg ikke er helt 100% på at alt skal slippes unna med, og at man alltid skal respektere et nei. For alle situasjoner er forskjellige. Ting er mer komplekst enn som så. Dessuten så tenker jeg litt hva jeg skal med en partner, om vedkommende ikke kan stille opp og være der for meg når jeg trenger vedkommende. Hvis det over tid viser seg at jeg får dekt alle behovene og blir med lykkelig av en elskerinne, hvorfor har jeg da en fin dame i huset mitt? hvorfor ikke bare bytte henne ut? Om kjemien mellom elskerinnen min og meg er god fra før også. Jeg skjønner fullt ut at det ikke er noe kult å høre noe sånt. Men dere damer MÅ forstå først som sist, at sex er et primærbehov som sitter dypt hos de fleste menn. Og uansett hvor mye dere vil hevde noe annet, og uansett hvor mye dere shamer og snakker ned menn som primitive griser, så er dette følelser og lyster mange menn har - og de går til de damene som hjelper de få utløp for de.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 32 minutter siden, DuVetHvem skrev: Det har jeg full forståelse for at man ikke vil. Og det må respekteres. Personlig så har jeg lyst til å prøve enkelte ting, men det er bare fordi jeg er nysgjerrig. Da hadde jeg blitt litt skuffa hvis hun sa nei, om jeg gjorde mitt ytterste for å lære henne opp, betrygge henne, og ta alle forhåndsregler som trengs for at dette ikke skal gjøre for vondt, eller være alt for skadelig. Det handler vel mest om at man som partner er åpen for å hjelpe partneren sin få uttrykk for sine behov og fantasier. Selvsagt er ikke alle fantasier greie, men mennesker endrer seg etterhvert som de blir eldre. ta f.eks swinging. Det er vel mer vanlig blant de litt eldre parene, enn det er med de yngre. Da de var unge var det kanskje helt uakseptabelt å se partneren sin med en annen. Men så blir saken annerledes 10 år etterpå. Det er derfor jeg ikke er helt 100% på at alt skal slippes unna med, og at man alltid skal respektere et nei. For alle situasjoner er forskjellige. Ting er mer komplekst enn som så. Dessuten så tenker jeg litt hva jeg skal med en partner, om vedkommende ikke kan stille opp og være der for meg når jeg trenger vedkommende. Hvis det over tid viser seg at jeg får dekt alle behovene og blir med lykkelig av en elskerinne, hvorfor har jeg da en fin dame i huset mitt? hvorfor ikke bare bytte henne ut? Om kjemien mellom elskerinnen min og meg er god fra før også. Jeg skjønner fullt ut at det ikke er noe kult å høre noe sånt. Men dere damer MÅ forstå først som sist, at sex er et primærbehov som sitter dypt hos de fleste menn. Og uansett hvor mye dere vil hevde noe annet, og uansett hvor mye dere shamer og snakker ned menn som primitive griser, så er dette følelser og lyster mange menn har - og de går til de damene som hjelper de få utløp for de. du skal lære henne opp..... der mistet du meg.... får håpe at du aldri kommer i den situasjonen at du virkelig elsker en kvinne og hun f.eks blir alvorlig syk..... sån at hun ikke har mulighet til å ha sex.... Anonymkode: 22e58...ac4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 36 minutter siden, DuVetHvem skrev: Det har jeg full forståelse for at man ikke vil. Og det må respekteres. Personlig så har jeg lyst til å prøve enkelte ting, men det er bare fordi jeg er nysgjerrig. Da hadde jeg blitt litt skuffa hvis hun sa nei, om jeg gjorde mitt ytterste for å lære henne opp, betrygge henne, og ta alle forhåndsregler som trengs for at dette ikke skal gjøre for vondt, eller være alt for skadelig. Det handler vel mest om at man som partner er åpen for å hjelpe partneren sin få uttrykk for sine behov og fantasier. Selvsagt er ikke alle fantasier greie, men mennesker endrer seg etterhvert som de blir eldre. ta f.eks swinging. Det er vel mer vanlig blant de litt eldre parene, enn det er med de yngre. Da de var unge var det kanskje helt uakseptabelt å se partneren sin med en annen. Men så blir saken annerledes 10 år etterpå. Det er derfor jeg ikke er helt 100% på at alt skal slippes unna med, og at man alltid skal respektere et nei. For alle situasjoner er forskjellige. Ting er mer komplekst enn som så. Dessuten så tenker jeg litt hva jeg skal med en partner, om vedkommende ikke kan stille opp og være der for meg når jeg trenger vedkommende. Hvis det over tid viser seg at jeg får dekt alle behovene og blir med lykkelig av en elskerinne, hvorfor har jeg da en fin dame i huset mitt? hvorfor ikke bare bytte henne ut? Om kjemien mellom elskerinnen min og meg er god fra før også. Jeg skjønner fullt ut at det ikke er noe kult å høre noe sånt. Men dere damer MÅ forstå først som sist, at sex er et primærbehov som sitter dypt hos de fleste menn. Og uansett hvor mye dere vil hevde noe annet, og uansett hvor mye dere shamer og snakker ned menn som primitive griser, så er dette følelser og lyster mange menn har - og de går til de damene som hjelper de få utløp for de. hun skal stille opp for deg...... hva med at du stiller opp for henne? de fleste ønsker er det jo dama som må gjøre noe hun ikke vil/liker..... Anonymkode: 22e58...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: får håpe at du aldri kommer i den situasjonen at du virkelig elsker en kvinne og hun f.eks blir alvorlig syk..... sån at hun ikke har mulighet til å ha sex.... Anonymkode: 22e58...ac4 Da er det vel slik en viss type mann ville ha gjort - gått til andre. Anonymkode: 6ae3c...f18
Gjest DuVetHvem Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 27 minutter siden, AnonymBruker said: hun skal stille opp for deg...... hva med at du stiller opp for henne? de fleste ønsker er det jo dama som må gjøre noe hun ikke vil/liker..... Anonymkode: 22e58...ac4 Selvfølgelig skal dette gå begge veier
Uffda Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 Hva med å slutte å vektlegge det å elske hverandre å heller fokusere på å legge vekk prippenhet å ha det morsomt i senga?
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #17 Skrevet 3. desember 2017 8 minutter siden, Uffda skrev: Hva med å slutte å vektlegge det å elske hverandre å heller fokusere på å legge vekk prippenhet å ha det morsomt i senga? er det prippent å ha grenser ? 1
Uffda Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 Just now, SlemUlv said: er det prippent å ha grenser ? Kommer grenser av å være frisinnet?
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, Uffda skrev: Kommer grenser av å være frisinnet? De kommer kanskje av å ha prøvd, men ikke likt.. Eller av fysiske eller psykiske problemer. Eller av andre erfaringer.. Man skal ikke ta lett på grenser, de er somregel der for en grunn.. til og med i mitt M/s forhold, har jeg lov å ha grenser. Akkurat som min M har lov å ha grenser.
Gjest C.Tramell Skrevet 3. desember 2017 #20 Skrevet 3. desember 2017 Helt enig, ts. Jeg skjønner ikke helt at det går an å finne glede i noe man har måtte mase seg til, for da vet man jo samtidig at partneren gjør noe han eller hun innerst inne hverken liker eller vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå