Gå til innhold

Bobledress til voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren ønsker seg bobledress til jul. Jeg har sjekket litt rundt og finner bare de standard varmedressene og de vil jeg ikke kjøpe. Er det noen der ute som vet hvor man kan få kjøpt kule bobledresser/varmedresser til voksne? 

Takk for svar 🎅🏻🎄🎁

Anonymkode: c1722...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skidress heter det vel i sportsbutikkene? 

Anonymkode: f58e6...f58

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skidress heter det vel i sportsbutikkene? 

Anonymkode: f58e6...f58

Takk for svar, da skal jeg sjekke ut skidress 🙂

Anonymkode: c1722...eee

Skrevet

Når du sier standard, mener du sånn felleskjøpet-aktige dresser? Har sett at de har dresser som ser kulere ut, men sliter litt med å finne nå....disse så ganske ok ut: https://www.hoppin.no/products/hoppindressen2

Anonymkode: 3ad62...0b3

Skrevet

Skikkelig gode varmedresser er det Wenaas som lager. Det er arbeidsdresser som tåler det meste. Har brukt min i 30 minusgrader, med ull under, uten å hverken fryse eller svette.

De er dyre da, men du får hva du betaler for.

Anonymkode: 1d764...0ab

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har lest om Stormberg sine, og de virker korte og små. Dumt når jeg er det helt motsatte. Jeg har sett på noen på instagram, men de er også for små mennesker. Merkelig at dette landet ikke flyter over av slike klær...

Jeg kunne jo sagt at de har bra nok dresser på Jula, men for min egen del vil jeg ikke se ut som jeg enten skal på pilkekonkuranse eller er en anleggsarbeider :alice:

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...