Gå til innhold

Singel, uerfaren? og sjenert og sjekker markedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oioioi!!! Jeg er singel og klar for å sjekke ute hva som finnes der ute. Ønsker å date og møte trivelige menn. MEN!!! Jeg er så sjenert. Eller er jeg det. Prøver å treffe noen på nett. Men så fort en mann begynner å skrive om sex og "kose i sengen" så mister jeg totalt interessen for det mennesket. Spesielt når det kommer som tema etter 10 minutter. 

Venninder sier jeg bør komme meg ut litt kun for sex. Og derfor blir jeg så usikker. For jeg klarer virkelig ikke og bare å bare gi with the flow og møte noen kun for sex. Derfor lurer jeg på om det er fordi jeg bare er Sånn, ikke ligge rundt typen jente. Hadde jeg vært full så ja kanskje men edru. Nei da klarer jeg ikke spøke med det en gang. Det virker så lett for så mange andre å bare treffes for sex. Men.. Jeg synes det blir flaut og rart. 

Begynner å lure på om det er en god eller dårlig side ved meg for jeg skulle gjerne hatt noen bare for sex for jeg vil ikke inn i noe forhold heller helt enda. 

Da må jeg jo forelske meg i så fall. Men.. Jeg er så uerfaren på dette. Jeg har aldri vert på det markedet for. Hvordan vurderer jeg sånt her? La meg krysse grenser for sex, eller kun treffe de som er vennskaplige? Hva er normalen osv? 

Hvordan dag er man sånn egentlig? 

Anonymkode: 7ff52...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du date akkurat sånn du har lyst til. Hvis det er kjapp sextreff uten å lure noen, flott. Hvis det er kaffedate eller spasertur, flott. Må bare finne noen som er ute etter det samme som deg :)

Anonymkode: 09282...14c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så sjenert, men blir også totalt uinteressert om menn begynner å snakke om sex ganske kjapt. Det er nok bare fordi jeg ikke ønsker å møte noen kun for sex :) Så det er ikke unormalt å tenke sånn. 

Jeg synes du skal date de du ønsker, de aller fleste skriver ikke om sex etter 10 min. Kanskje på tinder da :P 

Anonymkode: a88e8...ed6

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så sjenert, men blir også totalt uinteressert om menn begynner å snakke om sex ganske kjapt. Det er nok bare fordi jeg ikke ønsker å møte noen kun for sex :) Så det er ikke unormalt å tenke sånn. 

Jeg synes du skal date de du ønsker, de aller fleste skriver ikke om sex etter 10 min. Kanskje på tinder da :P 

Anonymkode: a88e8...ed6

Slettet tinder da det ble alt for mye sånn.. Så dette var igjennom happn faktisk. Ellers har jeg turrenn. Men kommer ikke i kontakt med noen der. Så.. Jeg aner ikke h ør jeg skal "lete" heller :)

Godt det ikke bare er meg. 

Anonymkode: 7ff52...190

Skrevet

Menn som begynner å snakke om sex og kose i sengen etter ti minutter , eller etter ti dager, før dere har møttes og møtt hverandre minst tre ganger, de er bare useriøse og ute etter sex eller nettflørt. Dessverre mange sånne man kommer over på nett og apper.  En del av de på byen også, men ikke like mange. 

Jeg tror at du vil føle deg klar for sex når du har møtt riktige gutten jeg, enten det er en gutt du møter for første gang på byen som sjarmerer deg, eller det er en du dater over tid. Du må eksponere deg for  å møte gutter du potensielt kan falle for, såvennindene dine sitt råd om å dra mer ut er lurt å følge, men det betyr ikke at du må ha sex med alle du snakker med ute og får en god tone med heller, om du ikke føler for det :)

Anonymkode: fe8d0...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...