AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Har nettopp fått meg en valp på 11 uker. Blandingsrase, 4 forskjellige. han har veldig mye pels, jeg lurer på om jeg kan trimme han allerede nå i tidlig alder ? Han har spesielt mye pels i ansiktet som er litt i veien for øynene hans. Når vi er ute blir han fort bløt og det tar lang tid før han tørker helt pga mye pels. tenker å trimme litt bare, ikke gjøre han naken. Noen tips ? Anonymkode: 2cda6...4c9
Gjest Melis123 Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Er da bare fint å venne valpen til pelsstell tidlig, så det kan jeg ikke se noen problemer med. Om du henter en valp av type klipperase ved åtte ukers alder, har den ofte allerede fått sin første klipp av oppdretter😊
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Det skal gå helt fin. Greit at den blir vant til klipp fra den er ung Anonymkode: bb0c1...a67
mika2 Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 skal den klippes gjevnlig er det bare å begynne tidlig, jeg som oppdretter av pelsrase steller mine valper ukentlig fra de er 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå