AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Jeg savner å bli elsket. Jeg savner gleden og livsgnisten som blomstrer i meg når jeg har noen å elske å bli elsket av. For et år siden levde jeg i lykkerus, jeg var 100% sikker på at jeg hadde valgt mannen i mitt liv og vi skulle leve resten av livet sammen. Han var virkelig et kupp. Og jeg lot meg leve inn i fremtidsdrømmer og og så på fremtiden med store glinsende øyne. Men så etter et halvt år endret alt seg, jeg fersket han i grove løgner og hele tilliten fakt i bakken. Hele grunnlaget til hvorfor vi ble sammen og all tiden vi hadde brukt på hver andre mistet all betydning. Det føltes virkelig som om Hele innvisteringen i han og oss fælt i sammen. Alt bare ble borte på et blunk, poff... så ble alt jeg elsket bare falskt. Jeg har aldri i mitt liv vært så knust. Trodde jeg. Vi prøvde å få det til og funke. Jeg var jo så forelsket, jeg invisterte så mye og la hele sjelen min i oss. Jeg ville ikke gi opp. Men løynene bare kom og kom. Han sluttet å invistere, han sluttet å elske, han sluttet å være glad i meg. Mens jeg ville så gjerne at alt skulle bli ekte igjen. Det ble til slutt mer en hekt for meg, og jeg jaget etter å få tilbake alt vi hadde. Den ilusjonen han skapte og fikk meg til og invistere i. Men spenningen var allerede over for han ved første løgnen jeg oppdaget. Det gikk videre i et halvt år til nesten. Til slutt følte jeg meg så sliten. Jeg danset tango alene. Så jeg orket ikke mer. Jeg dro i fra han og han ble da en skikkelig drittsekk, fra samme dag det ble slutt. Dagene og Ukene som fulgte gjorde han alt som såret meg mest, alt han viste ville såre meg. Samtidig som han sa han ville invistere i oss. Bare ikke enda. Jeg ble ubetydelig, jeg har virkelig aldri følt meg mer ubetydelig for noen som han har fått meg til og føle. Det va her jeg innså at jeg virkelig hadde fått hjertet mitt knust mer enn noen gang. Det har vært så utrolig vondt og tungt. Men jeg vil ikke gi opp. Jeg har gitt opp oss... For jeg betyr ingenting for han.. selv om han fortsatt tror jeg vil ha han tilbake når han har fått utløp for singellivet litt. Men jeg fortjener bedre, vil ikke gi opp kjærligheten. Og nå har jeg virkelig kommet så langt forbi han.. Men savner så inderlig og bare føle meg betydelig for noen som mer enn en venn. Den gleden jeg får ved og være forelsket. En armkrok, og alt som hører med i et forhold. Jeg lengter. Jhan vil ha meg tilbake, men han fortjener meg ikke. Jeg vil bli elsket for den jeg er, bli satt pris på for den jeg er, respektert og verdsatt. Elsket på ekte. Er det så mye forlangt? Anonymkode: b498b...124
Virrevirrevapp Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Det er ikke for mye forlangt, men å finne og holde på kjærlighet og få den til å vokse er ikke alltid enkelt, og iblant ganske vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Nei, han var aldri kjærlighet. Anonymkode: 9cd4e...823
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, han var aldri kjærlighet. Anonymkode: 9cd4e...823 Nei det var han ikke. Han var en illusjon av noe jeg trodde skulle bli evig kjærlighet etter forelskelsen. Jeg forelsket meg i noe falskt. Og ville ikke gi slipp på det selv om sannheten kom frem. Jeg vet godt nå at jeg bare var en lek for han. Anonymkode: b498b...124
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 6 minutter siden, Virrevirrevapp skrev: Det er ikke for mye forlangt, men å finne og holde på kjærlighet og få den til å vokse er ikke alltid enkelt, og iblant ganske vanskelig. Jeg vet nå at jeg er i stand til og elske noen. Men det å tørre å invistere så hardt igjen vil nok ta tid og mye arbeid med følelser fortsatt. Men likevel savner jeg fysisk nærhet i form av glede og kos. Ikke sex, men en klem, se et Slik, en armkrok, et kyss. Men ikke fra hvem som helst. Det må bety noe. Anonymkode: b498b...124
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det var han ikke. Han var en illusjon av noe jeg trodde skulle bli evig kjærlighet etter forelskelsen. Jeg forelsket meg i noe falskt. Og ville ikke gi slipp på det selv om sannheten kom frem. Jeg vet godt nå at jeg bare var en lek for han. Anonymkode: b498b...124 Det er ikke normalt, så nå videre til det som er ekte. Du skal ikke trenge et annet menneske for å føle deg "hel", så du må nesten starte med deg selv. Anonymkode: 9cd4e...823 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 Gled deg over singellivet - når du har fått summet deg litt- bedre det enn et dårlig forhold! Ps- siden du er så glad i ordet og bruker det mye - det heter invEstere. Anonymkode: bbbee...c04
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke normalt, så nå videre til det som er ekte. Du skal ikke trenge et annet menneske for å føle deg "hel", så du må nesten starte med deg selv. Anonymkode: 9cd4e...823 Jeg trives i eget selskap, inviterer i meg selv. Gjør gode ting med venner. Er sosial, er avslappet og livet mitt er godt. Så jeg har alt jeg trenger. Og er glad for alt som er til. Jeg nare savner litt. Jeg vet det kommer pluttselig, en dag. Men når vet man aldri. Jeg ligger ikke på sofaen å råtner mens jeg venter. Jeg gir meg selv mange grunner til og svare ja på et viktig spørsmål. Som er. Ville jeg vært i et forhold med meg? Anonymkode: b498b...124
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gled deg over singellivet - når du har fått summet deg litt- bedre det enn et dårlig forhold! Ps- siden du er så glad i ordet og bruker det mye - det heter invEstere. Anonymkode: bbbee...c04 . Noen gode tips til å nyte singellivet bedre? Altså.. jeg har det godt med meg selv om mitt og venner. Som nevnt over. Men andre måter å dyrke seg på. Skal huske på det neste gang jeg 0korrigerer autokorekten som tror jeg mener invitere Anonymkode: b498b...124
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ps- siden du er så glad i ordet og bruker det mye - det heter invEstere. Anonymkode: bbbee...c04 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trives i eget selskap, inviterer i meg selv. Anonymkode: b498b...124 Anonymkode: 9512c...15a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9512c...15a Ja jeg flirte litt selv også 😊 Anonymkode: b498b...124
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Jeg savner også dette. Jeg tror faktisk jeg aldri har elsket noen før, og er ikke så sikker på at jeg har blitt elsket av noen heller (mamma teller ikke). Så møtte jeg en mann som jeg følte at kjærligheten kom til å komme med. Og selv om den ikke kom, så er jeg i hvert fall ikke i tvil lenger om jeg er i stand til å elske. Så nå lengter jeg virkelig etter det, det å elske noen og sette pris på noen og dele de små tingene med, og få det samme tilbake. Føler som deg at livet mitt er helt greit, men det mangler dette ekstra som jeg ikke får fylt uten en kjæreste. Jeg føler ikke at jeg har det travelt med å finne det, men jeg lengter sånn og prøver å være forsiktig så jeg ikke jakter mer etter kjærligheten enn en å faktisk ha kjærlighet for. Altså at jeg ikke ender opp med å forelske meg i illusjonen av noen jeg lager selv, men i den faktiske mannen. Jeg tror også det er det jeg gjorde med den siste mannen jeg møtte. Nå vil jeg bruke tid på å bearbeide de følelsene og prøve å lære til neste gang jeg faller for noen, bli kjent med den de egentlig er og ikke den jeg versjonen av de jeg lager i mitt eget hode. Anonymkode: e2f44...2a2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner også dette. Jeg tror faktisk jeg aldri har elsket noen før, og er ikke så sikker på at jeg har blitt elsket av noen heller (mamma teller ikke). Så møtte jeg en mann som jeg følte at kjærligheten kom til å komme med. Og selv om den ikke kom, så er jeg i hvert fall ikke i tvil lenger om jeg er i stand til å elske. Så nå lengter jeg virkelig etter det, det å elske noen og sette pris på noen og dele de små tingene med, og få det samme tilbake. Føler som deg at livet mitt er helt greit, men det mangler dette ekstra som jeg ikke får fylt uten en kjæreste. Jeg føler ikke at jeg har det travelt med å finne det, men jeg lengter sånn og prøver å være forsiktig så jeg ikke jakter mer etter kjærligheten enn en å faktisk ha kjærlighet for. Altså at jeg ikke ender opp med å forelske meg i illusjonen av noen jeg lager selv, men i den faktiske mannen. Jeg tror også det er det jeg gjorde med den siste mannen jeg møtte. Nå vil jeg bruke tid på å bearbeide de følelsene og prøve å lære til neste gang jeg faller for noen, bli kjent med den de egentlig er og ikke den jeg versjonen av de jeg lager i mitt eget hode. Anonymkode: e2f44...2a2 Ja ikke sant? 😊 det er noe med dette forholdet jeg var i nå som jeg tror utviklet meg til og innse hva jeg er god for og klar for i livet også. Jeg har ikke dårlig tid eller noe. Men savnet er der. Og jeg MÅ ikke ha det. Men det hadde vært godt. Jeg er en person som blomstrer ekstra ved å ha noen å gi og ta kjærlighet til det er godt for meg. Men jeg vil jo ikke bare han enda en ny kjæreste. Jeg vil ha ekte kjærlighet det var jo det jeg og gjorde med eksen. Jeg forelsket meg i personen han utga seg for å være og prøvde å få den personen tilbake mens jeg bare fikk mer og mer av den virkelige personen som han egentlig er. Så nå er han en totalt fremmed for meg. Og det var rett og slett et sjokk. Men jeg lærte så enormt mye av det. Om meg selv 😊 Anonymkode: b498b...124
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 19 minutter siden, Dirk44 skrev: Hei! Jeg møtte en jente her -> http://youl.ink/mD4X Åååååh nei... Så ille.. nysgjerrig som jeg er... virusdritt eller? Anonymkode: b498b...124
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 Hva er det med kvinner og illusjoner, hekt osv??? Anonymkode: ea801...e1f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kvinner og illusjoner, hekt osv??? Anonymkode: ea801...e1f Så menn får ikke hekt, tenker du? Hvor mange menn kjenner du som er besatt av ei dame de har av og på - forhold med, eller tenker masse på eksen? Anonymkode: 69488...dda
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #17 Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kvinner og illusjoner, hekt osv??? Anonymkode: ea801...e1f Menn blir også hooked. Jeg tror ofte det tar lengere tid for en mann å komme over en dame, enn omvendt. Anonymkode: 3e810...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå