AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Hei! Skal starte på første runde med letrozol på mandag for å prøve på barn nummer to. :-) har avtalt med gyn på sykehuset at jeg skal ta blodprøve rundt syklusdag 21..Jeg burde da egentlig ta blodprøve rundt 23-24/12..hvordan i alle dagen skal jeg løse dette? Er det sannsynlig at sykehuset har åpent for blodprøvetaking i romjulen? Kan jeg evt. utsette blodprøven til 27/12? Fikk mensen i dag så syklusdag 21 blir da lille julaften🙄 Noen her som vet noe om dette? Anonymkode: a1d15...4b4
Tonio Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Hei, jeg vet ikke om utsetting. Det jeg anbefaler er å høre med sykehuset, for dette er forskjellig fra sted til sted. Hvis de ikke er åpne, så ville jeg hørt med gynekologen. De vil nok kunne svare hva de selv foretrekker best! Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Offentlige instanser har åpent både lille julaften og julaften før en gitt tid (er det 13 tro?), men jeg ville nok dobbeltsjekket åpningstidene på sykehuset ja. En del sykehus har blodprøvetaking i sånn samlebåndsystem, du trekker kølapp og venter på tur, tar ikke lang tid. Lykke til! Anonymkode: adb2e...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå