AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Jeg våknet nettopp av enda en slik drøm. De kommer ikke så veldig ofte, men noen ganger i året drømmer jeg at jeg skader barna mine. Det er alltid bare ett barn om gangen, aldri alle tre eller to av dem. Jeg slår og sparker, og bryr meg ikke om at de gråter. Jeg er virkelig ondskapsfull, men det føles ikke sånn der og da liksom. Hva som er grunnlaget for denne enorme julingen vet jeg ikke, jeg kommer alltid inn midt i handlingen. Ikke er jeg sint heller, jeg bare gjør det på en måte. Vanskelig å forklare. Når jeg våkner har jeg verdens verste følelse, det er virkelig helt grusomt. Det tar ukesvis før jeg greier å riste av meg denne følelsen, det er helt forferdelig. Jeg er ikke en voldelig person! Jeg har aldri slått noen i hele mitt liv! Jeg føler en enorm trang til å beskytte barna mine når jeg våkner etter en slik drøm, og føler at de har opplevd noe vondt. Det har de jo ikke, de ligger og sover søtt i sengene sine. Har akkurat vært og sjekket alle tre, mest for min egen skyld. Jeg har tre barn, den eldste er ti. Jeg har aldri, aldri, aldri lagt hånd på dem. Jeg elsker barna mine over alt i verden, og har et tett forhold til de. Vi finner på masse sammen, og jeg koser meg virkelig sammen med dem. Jeg har et godt familieliv med pappaen deres, og det er ingen skjulte frustrasjoner her. I kveld har vi spilt brettspill og spist popcorn. Det siste jeg sa til eldste før han sovnet var at jeg er så glad i ham. Allikevel drømmer jeg at jeg slår ham bare noen timer etterpå. Hva feiler det meg?!! Hvordan kan jeg drømme noe slikt?? Det er da ikke normalt?!! Er det noen andre som har slike syke drømmer?? Jeg får garantert ikke sove mer i natt. Anonymkode: 6280d...ecd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Har du pratet med psykolog? Det høres for meg ut som psykopatiske tanker du tar ut i drømmene dine. Anonymkode: df905...755 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Hadde jeg vært deg så ville jeg fått meg en time hos psykolog så fort som mulig. Høres ikke bra ut, og jeg kjenner jeg blir utrolig bekymret for barna dine. Redd du kanskje havner i en psykose og gjør alvor av disse drømmene dine. Anonymkode: def04...f65 3
Gjest NotNaomi Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Ofte når en drømmer om andre personer så representerer de en side ved en selv. Er det deg selv du er sint på av en eller annen grunn ? Høres jo ikke noe ålreit ut. Syns svarene over her er på bærtur! Herregud.
Minlillesky Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Det kan og bare være pga du er så redd for at noe skal skje med barna dine, at du drømmer om det skjer. Men sånne drømmer tyder og på at de representerer en side ved deg selv. 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 Jeg drømmer ofte om at jeg er utro. Aldri verden om jeg hadde vært det i virkeligheten. Våkner også alltid med en fæl følelse, og er utrolig lettet over at det ikke er virkelighet. Ikke bry deg om de to første svarene du fikk, de har sett for mange filmer. Anonymkode: d2a87...cbd 13
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er ikke bekymret for barna mine, for de har det veldig bra. Jeg bare lurer på hva i all verden som kan få noen til å drømme noe så hinsides. Det er så fælt og ekkelt at jeg ikke har ord. Jeg har for øvrig aldri vært i nærheten av noen psykose, jeg har overlevd tre tøffe barsltider og svært lite søvn i maaaange år uten å ta skade av det psykisk, og uten å være innom tanken på å gjøre barnet noe. Sliten og lei og sur innimellom er jeg vel slik alle andre er det, men veien fra lei til voldelig er milelang for min del. Så takk for bekymringen, men jeg har aldri gjort barna mine noe som helst og kommer med 100% sikkerhet ikke til å gjøre de noe nå! Ts Anonymkode: 6280d...ecd 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 Kan du være deprimert? Jeg hadde slike tanker og drømmer da jeg akkurat hadde født mitt første barn, og ble diagnostisert med fødselsdepresjon. Kan du ha noe av det samme? Anonymkode: b35ea...a0a 1
Gjest NotNaomi Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke bekymret for barna mine, for de har det veldig bra. Jeg bare lurer på hva i all verden som kan få noen til å drømme noe så hinsides. Det er så fælt og ekkelt at jeg ikke har ord. Jeg har for øvrig aldri vært i nærheten av noen psykose, jeg har overlevd tre tøffe barsltider og svært lite søvn i maaaange år uten å ta skade av det psykisk, og uten å være innom tanken på å gjøre barnet noe. Sliten og lei og sur innimellom er jeg vel slik alle andre er det, men veien fra lei til voldelig er milelang for min del. Så takk for bekymringen, men jeg har aldri gjort barna mine noe som helst og kommer med 100% sikkerhet ikke til å gjøre de noe nå! Ts Anonymkode: 6280d...ecd Som en trøst kan jeg fortelle at jeg kappet hode av en venn og gjemte det i skapet mitt. Der og da ble jeg jo livredd for å drømme noe så makabert. Jeg var og er fremdeles veldig glad i denne vennen :-) Jeg var dog noe frustrert over meg selv på den tiden. Så har lest en del om drømmer. De kan være så vanskelige og rare at de påvirker en i noen dager. Er som deg og ikke det minste voldelig! :-) les litt om drømmer Ts,så vil du nok se at drømmer betyr alt annet enn det du faktisk drømmer :-) men jeg skjønner din vonde følelse altså. Det betyr langt fra at det trenger å være det minste i veien med deg :-)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 Har hørt flere helt vanlige, ikke-voldelige og empatiake mennesker har slike drømmer. Alle har vel noe sinne og aggresjon i seg og det er vel sunt at det kommer ut på en eller annen måte så lenge en ikke skader mennesker eller ting. Drømmer er jo en form for i ubevisst bearbeiding av følelser og inntrykk. Leste om en som drømte at en dame hoppet på magen til en fyr ho var sint på helt til innvollene tøt ut av han. Først da kunne hun møte han på konstruktiv måte i våken tilstand Anonymkode: e23af...15f 4
Gjest GoldenLioness Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 Å drømme om å skade barn er et tegn på at du ikke tar vare på ditt indre barn. https://www.dream-of.com/meanings/children-being-hurt/
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du pratet med psykolog? Det høres for meg ut som psykopatiske tanker du tar ut i drømmene dine. Anonymkode: df905...755 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært deg så ville jeg fått meg en time hos psykolog så fort som mulig. Høres ikke bra ut, og jeg kjenner jeg blir utrolig bekymret for barna dine. Redd du kanskje havner i en psykose og gjør alvor av disse drømmene dine. Anonymkode: def04...f65 Haha, da burde jeg vært innlagt for lengst! For noe tull. Av og til har vi mareritt. Det vi frykter mest får ofte utløp i drømmene. Blir litt som at de med høydeskrekk drømmer at de balanserer på et tau mellom to høyblokker. Jeg drømte at jeg var en øksemorder for ikke lenge siden. Var en skremmende drøm, men altså kun en drøm. Anonymkode: 4c082...22c 2
s0la Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 Jeg har drømt ganske mye fæle ting i løpet av livet og jeg har ikke gjort noe liknende i det virkelige liv, så tror ikke du trenger å bekymre deg om det. Drømte at jeg var på tur å ha sex med eks-svigermora mi for noen netter siden. Våknet opp og måtte bare le! Ble nesten litt kvalm også av å tenke tilbake på da hun kledde av seg i drømmen... huff. Av alle personer!! 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 6 minutter siden, s0la said: Drømte at jeg var på tur å ha sex med eks-svigermora mi for noen netter siden. Våknet opp og måtte bare le! Ble nesten litt kvalm også av å tenke tilbake på da hun kledde av seg i drømmen... huff. Av alle personer!! var det en våt drøm? (Dvs ble du tent?) Anonymkode: 2d386...e2f
kubrak Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 Har forstått det slik at man drømmer gjerne om ting man tenker mye på til vanlig. Så kanskje de kommer igjen pga at du grubler mye over de drømmene
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 Det er da helt vanlig. Jeg tenker ofte i våken tilstand ‘hva om jeg hadde mistet babyen på flisene, hva om jeg plutselig hadde kastet babyen utfor verandaen, hva om jeg hadde klemt fingrene hennes i bildøren.’ det betyr IKKE at jeg noen gang ville gjort det, det betyr bare at jeg er såpass redd for at noe kan skje henne at jeg tenker ut all verdens farlige scenarioer. Anonymkode: 27629...a4f 1
s0la Skrevet 3. desember 2017 #17 Skrevet 3. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker said: var det en våt drøm? (Dvs ble du tent?) Anonymkode: 2d386...e2f Nei det ble jeg ikke! Var mer redd/usikker på hva som skjedde, i selve drømmen.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 Jeg vil påstå det er helt vanlig. I hvert fall ingen grunn til å oppsøke psykolog eller tegn på psykose. Her inne blir en fjær til ti høns hvis man lufter noe som helst som ikke kan oppfattes som 110% politisk korrekt. Anonymkode: 80d57...900 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært deg så ville jeg fått meg en time hos psykolog så fort som mulig. Høres ikke bra ut, og jeg kjenner jeg blir utrolig bekymret for barna dine. Redd du kanskje havner i en psykose og gjør alvor av disse drømmene dine. Anonymkode: def04...f65 For noe tull! Anonymkode: f66c6...efa 2
jabx Skrevet 3. desember 2017 #20 Skrevet 3. desember 2017 3 timer siden, GoldenLioness skrev: Å drømme om å skade barn er et tegn på at du ikke tar vare på ditt indre barn. https://www.dream-of.com/meanings/children-being-hurt/ Overtro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå