AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Hei. Det er en som har prøvd å prate til meg to ganger på jobb, korte samtaler. Jeg har som regel brutt de (altså gått videre for å jobbe). Jeg har addet han på facebook nå nylig, og vi matchet på tinder for 3 mnd siden (noe jeg ikke visste egentlig). Hvordan skal jeg få kontakt med han? Jeg har kanskje virket avvisende.. ikke vet jeg.. Han kom iallfall bort til meg å sa "Hei det er du som er ****** ikke sant" og smilte, og sa han studerte her. Anonymkode: a34f9...650
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Det jeg mener, jeg er redd han blir avvisende på meldinger. Skal jeg liksom spørre "Prøvd utelivet på denne byen enda da?:)" han er en type som pleier å feste iblant også. Anonymkode: a34f9...650
spektralkatt Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Bare vær hyggelig neste gang han kommer bort til deg. 😊
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Husker den forrige tråden din. Bare si at "Åja, nå husker jeg deg fra Tinder, jeg syns det var noe kjent med deg Planer for helgen? " og hvis han sier hva han skal så spør om dere skal møtes en av de andre dagene, og hvis han sier ingen planer så spør om dere skal finne på noe Anonymkode: 6c8c9...173
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker den forrige tråden din. Bare si at "Åja, nå husker jeg deg fra Tinder, jeg syns det var noe kjent med deg Planer for helgen? " og hvis han sier hva han skal så spør om dere skal møtes en av de andre dagene, og hvis han sier ingen planer så spør om dere skal finne på noe Anonymkode: 6c8c9...173 Men blir ikke det litt rart hvis jeg ikke kjenner han noe særlig? 😳😪 :/ Anonymkode: a34f9...650
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men blir ikke det litt rart hvis jeg ikke kjenner han noe særlig? 😳😪 :/ Anonymkode: a34f9...650 Hvorfor skulle det være det? Han har jo vist at han er interessert i deg, og dere har i tillegg matchet på tinder. Om du spør slik ab foreslår over her, sikrer du deg også litt, ettersom det er vanskeligere å si nei hvis han allerede har sagt at han er ledig Kan jo bare ta en kaffe eller et glass øl/vin, trenger ikke være vanskelig! Han virker interessert, så han blir sikkert bare glad om du tar initiativ Anonymkode: 5acca...3e9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det være det? Han har jo vist at han er interessert i deg, og dere har i tillegg matchet på tinder. Om du spør slik ab foreslår over her, sikrer du deg også litt, ettersom det er vanskeligere å si nei hvis han allerede har sagt at han er ledig Kan jo bare ta en kaffe eller et glass øl/vin, trenger ikke være vanskelig! Han virker interessert, så han blir sikkert bare glad om du tar initiativ Anonymkode: 5acca...3e9 Men tenk om han bare ville være hyggelig fordi vi jobber på samme plassen? Han har sagt opp jobben nylig da så er bare der en uke til. Men kanskje jeg skal forsøke å sende en meld i slutten av uken, først se om jeg møter han siste dagen på jobb og evt prøve å holde en samtale på jobb? Eller er det best å ha samtale på facebook fordi da kan det hende han prøver å holde samtalen? 🤔 For en samtale på jobb forblir vel på jobb 🤔 Anonymkode: a34f9...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå