Gå til innhold

Hvordan forhold seg til sånne mennesker hvis man må?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så oppgitt over oppførselen og fordommene til noen. De har en sånn mal om hvordan ting skal og burde være. Ellers er ikke ting riktig. Selv om dette ikke gjelder de selv så skal de trykke på seg en haug med fordommer og ting på andre men skjønner ikke hvorfor folk reagerer. Nesten sånn at man lurer på at noen av de er mindre intelligente. Alle har fordommer men ikke i mot alt og alle liksom. 

Utlendinger liker dem ikke.

Alle må ha hus og bil. Selv bor jeg og mine døtre i 2 etasjers-leilighet og trives godt.

Folk må ha et spesielt merke på klærne, ellers er ikke folk med dem og sånne ting. 

Det er masse de sier og gjør som er direkte uhøflig og slemt. 

De minner meg om en sekt eller en slags kult. Det jeg nevner er bare noe av det og folk tar seg jo nær av det og begynner å lure når de sier ufine ting til folk. De eier ikke sosiale antenner og jeg blir flau på vegne av dem til tider. Hvordan forholder man seg til sånne? De lever heldigvis litt skjult på en måte men det som er så ekkelt er at de gir meg en sånn sekt-følelse. Grøss! Det hjelper ikke å si i fra heller for dem er stokk dumme. 

Anonymkode: 2e1d6...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innimellom får jeg klager på dem også. Enkelte kan si: hva er det med dem? Kjenner du de? Eh... Er de hjerneskadet? Er de litt sånn rare og er så lei av å forsvare dem ovenfor folk, noe jeg ikke gidder. 

Anonymkode: 2e1d6...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...