Gå til innhold

Alle mennene jeg tiltrekkes av er lavere enn meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 182 kvinne. Slank så er ikke stor på noen måte. Men alle mennene jeg liker er sånn 178 ish. 

Har ikke blitt tiltrukket av NOEN av de som er høyere enn meg. :(

Anonymkode: 854e8...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i huleste er dette et problem? Du er egentlig mer tiltrukket av høyere menn? Eller er du redd for hva andre skal tenke? 

Anonymkode: fcb0c...0c5

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste er dette et problem? Du er egentlig mer tiltrukket av høyere menn? Eller er du redd for hva andre skal tenke? 

Anonymkode: fcb0c...0c5

For hva andre skal tenke. Eller for at han skal synes det er flaut at jeg er høyere :(

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For hva andre skal tenke. Eller for at han skal synes det er flaut at jeg er høyere :(

Hva skal andre tenke?

Anonymkode: eed43...3ce

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Herre min hatt. Ingen som kommer til å tenke noe som helst. Har selv flere venninner som er sammen eller vært sammen med menn som er lavere enn dem. 

Selvsagt kan det hende at du blir avvist, men det kan jo også skje om du spør en som er høyere enn deg. 

• Liker 2
Skrevet

Men herregud, jeg hadde gitt f i hva andre hadde tenkt, skjønner ikke alle disse teite "høydeproblemene", og ikke bare dét, fire cm forskjell er seriøst ikke mye.

Anonymkode: 9944c...1c0

• Liker 2
Skrevet

50-tallet ringte. Det vil ha tilbake holdningene og stereotypene sine... 

• Liker 2
Gjest making.a.mess
Skrevet

Da er det tydeligvis sånn og ikke noe å jamre over annet enn at du kan vinke farvel til høyhælte sko..

Skrevet
På 3.12.2017 den 6.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er 6 cm høyere enn min kjære, hverken han eller andre bryr seg om det. Det synes jo kun når vi står helt inntil hverandre og det ser ikke rart ut. Han er mye større enn meg på andre områder, stor og muskuløs mens jeg er slank. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...