AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Har snakket litt med en mann som jeg fikk en Match med på tinder. Jeg personlig er ganske kjapp med å spørre etter Facebook, instagram og snapchat for å sikre meg at det er en ordentlig person, og ikke en tullebukk. Jeg spurte ham om han hadde Facebook eller Instagram slik at jeg kunne få et litt mer innblikk utover den svært lite innholdsrike profilen på tinder. Han fortalte at han hadde kun snapchat, og ikke noe av det andre da han syntes det var bortkastet tid. Men nå sitter jeg har og har funnet ham både på Instagram og Facebook, hvorfor er dette noe å lyve om at man har? Han virker også litt for frempå etter min smak, og har allerede spurt om jeg kunne tenke meg og treffes. Har pratet sammen over tlf da vi utvekslet telefonnummer. Han sa på tlf at han hadde vært økonomisk konkurs og var snart gjeldsfri. Har 2 barn fra før, og jeg er også usikker på om jeg kunne tenke meg å møte noen med barn. Han virker også ganske interessert i om jeg kjenner den og den personen, da han selv virker som en som kjenner ganske mange, noe jeg ikke gjør. Syntes det er litt ekkelt å få spørsmål om jeg kjenner h*n eller h*n, kanskje han er en som forhører seg med andre om hvem jeg eventuelt er? Har ikke noe godfeeling, kanskje fordi det blir litt for mye for meg, og at han er en sånn som kjenner gud og hver mann. Hva tenker dere? Anonymkode: 9e54e...34f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Første innskytelse er om du vet helt sikkert at han faktisk er singel? Anonymkode: 93a79...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Ja, jeg tror det.. Nå blokkerte jeg nummeret hans og jeg blokkerte han på Snapchat. Tanken på at han kjenner så mange er litt skremmende for meg, det var liksom ikke måte på heller. Anonymkode: 9e54e...34f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 At han løy til deg om at han ikke har Facebook og Instagram, er et varselstegn på at dette er en mann du ikke kan stole på. Jeg ville brutt kontakten og blokkert han. Anonymkode: fe221...abb 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 I 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han løy til deg om at han ikke har Facebook og Instagram, er et varselstegn på at dette er en mann du ikke kan stole på. Jeg ville brutt kontakten og blokkert han. Anonymkode: fe221...abb Nå er det ikke slik at Facebook og andre sosiale medier er så viktige for meg, men å lyve om det når man har bruker på flere sosiale medier så tenker jeg jo mitt. Har blokkert både telefonnummer, snapchat og Facebook. Men nå vet ham jo hvor jeg bor, så får inderlig håpe ham ikke banker på min dør. Anonymkode: 9e54e...34f
Jent97 Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har snakket litt med en mann som jeg fikk en Match med på tinder. Jeg personlig er ganske kjapp med å spørre etter Facebook, instagram og snapchat for å sikre meg at det er en ordentlig person, og ikke en tullebukk. Jeg spurte ham om han hadde Facebook eller Instagram slik at jeg kunne få et litt mer innblikk utover den svært lite innholdsrike profilen på tinder. Han fortalte at han hadde kun snapchat, og ikke noe av det andre da han syntes det var bortkastet tid. Men nå sitter jeg har og har funnet ham både på Instagram og Facebook, hvorfor er dette noe å lyve om at man har? Han virker også litt for frempå etter min smak, og har allerede spurt om jeg kunne tenke meg og treffes. Har pratet sammen over tlf da vi utvekslet telefonnummer. Han sa på tlf at han hadde vært økonomisk konkurs og var snart gjeldsfri. Har 2 barn fra før, og jeg er også usikker på om jeg kunne tenke meg å møte noen med barn. Han virker også ganske interessert i om jeg kjenner den og den personen, da han selv virker som en som kjenner ganske mange, noe jeg ikke gjør. Syntes det er litt ekkelt å få spørsmål om jeg kjenner h*n eller h*n, kanskje han er en som forhører seg med andre om hvem jeg eventuelt er? Har ikke noe godfeeling, kanskje fordi det blir litt for mye for meg, og at han er en sånn som kjenner gud og hver mann. Hva tenker dere? Anonymkode: 9e54e...34f Jeg er selv en person som ikke liker å utdele snapchat, messenger og facebook før jeg kjenner personen bedre. Fordi jeg ikke vet egentlig hvem jeg har med å gjøre og vil ta ting forsiktig hvis jeg blir kjent med personen over nettet. Men det er rart at han løy ang det med instagram og facebook... 🤔 jeg pleier bars å si det rett ut slik det er. Har du prøvd å sagt til han at han kom opp som en vennforslag? Da behøver du ikke å si at du har prøvd å finne han. Kanskje han vil gi deg en forklaring.. men hvis du får en dårlig følelse ang han så vil jeg nok råde deg å vokte ditt eget hjerte. Det er et dårlig tegn at du allerede nå tar han i å lyve. Hvilket inntrykk for du av han ut i fra instagram og facebook?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 5 minutter siden, Jent97 skrev: Jeg er selv en person som ikke liker å utdele snapchat, messenger og facebook før jeg kjenner personen bedre. Fordi jeg ikke vet egentlig hvem jeg har med å gjøre og vil ta ting forsiktig hvis jeg blir kjent med personen over nettet. Men det er rart at han løy ang det med instagram og facebook... 🤔 jeg pleier bars å si det rett ut slik det er. Har du prøvd å sagt til han at han kom opp som en vennforslag? Da behøver du ikke å si at du har prøvd å finne han. Kanskje han vil gi deg en forklaring.. men hvis du får en dårlig følelse ang han så vil jeg nok råde deg å vokte ditt eget hjerte. Det er et dårlig tegn at du allerede nå tar han i å lyve. Hvilket inntrykk for du av han ut i fra instagram og facebook? Der stod det ingenting, ganske lukket profil. Anonymkode: 9e54e...34f
Jent97 Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der stod det ingenting, ganske lukket profil. Anonymkode: 9e54e...34f Skjønner.. Men hvis du føler at du har lyst til å finne ut av det bør du ta dette opp med han. Eller bare koble han ut. Det finnes mange fisk i havet, også av den sorten som ikke lyver Men du får kjenne etter på hva magefølelsen din sier.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 5 minutter siden, Jent97 skrev: Skjønner.. Men hvis du føler at du har lyst til å finne ut av det bør du ta dette opp med han. Eller bare koble han ut. Det finnes mange fisk i havet, også av den sorten som ikke lyver Men du får kjenne etter på hva magefølelsen din sier. Nei, det har jeg ikke så veldig lyst til. Nå er han jo blokkert også.. Anonymkode: 9e54e...34f
Jent97 Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har jeg ikke så veldig lyst til. Nå er han jo blokkert også.. Anonymkode: 9e54e...34f Men da har du funnet ut av hva du gjør da
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, Jent97 skrev: Men da har du funnet ut av hva du gjør da Men hjelper ikke det, nå som han vet hvor jeg bor. Tenk om ham kommer på døren min for å konfrontere hvorfor jeg blokkerte ham? Slike ting takler jeg svært dårlig, og går rett og slett rundt å engster meg for at det skal skje. Anonymkode: 9e54e...34f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Jeg gir heller aldri ut facebooken og instagrammen min til noen jeg ikke vet at jeg vil ha i livet mitt. Han vet jo ikke hvordan du er, eller om dere vil bli kjærester akuratt. Er ikke noe poeng i å ha alle man matcher med på tinder på facebook og opp i privatlivet sitt. Jeg har sagt mange ganger til folk på tinder og jeg har møtt på byen at jeg ikke bruker facebook eller snap når de spør meg om å legge meg til, fordi jeg vil ikke ha de i privatlivet mitt før vi blir bedre kjent. Men det kan jo også være at man har noe å skjule, kanskje han har kjæreste også for alt vi vet.. Dette kan du bare finne ut ved å treffe han og ringe han tilfeldig og se om han tar opp eller ignorerer deg. Men ja, hadde ikke likt at han drev å spurte om jeg kjente masse forksjellige folk for det beyr nok at han forhører seg med de hvordan du er ja. Men om du er godt likt av de så er det jo ingenting å være redd for . Anonymkode: 3a825...433
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hjelper ikke det, nå som han vet hvor jeg bor. Tenk om ham kommer på døren min for å konfrontere hvorfor jeg blokkerte ham? Slike ting takler jeg svært dårlig, og går rett og slett rundt å engster meg for at det skal skje. Anonymkode: 9e54e...34f Hvis du sliter med paranoia så kan du kanskje oppsøke hjelp for det? (For det er helt usannsynlig at noen skal komme på døra di etter litt chatting på tinder.) Ellers synes jeg at det er realt å gi beskjed til mennesker når man blokkerer dem, type: "Hei, dette ble ikke helt rett for meg. Lykke til videre!". På den måten unngår du kanskje også følelsen av at du har fornærmet noen, og slipper å være paranoid for at de skal oppsøke deg. Anonymkode: 67b04...eb1 1
jabx Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har snakket litt med en mann som jeg fikk en Match med på tinder. Jeg personlig er ganske kjapp med å spørre etter Facebook, instagram og snapchat for å sikre meg at det er en ordentlig person, og ikke en tullebukk. Jeg spurte ham om han hadde Facebook eller Instagram slik at jeg kunne få et litt mer innblikk utover den svært lite innholdsrike profilen på tinder. Han fortalte at han hadde kun snapchat, og ikke noe av det andre da han syntes det var bortkastet tid. Vel, jeg ville nok ikke ha løyet om det, men jeg ville absolutt ikke ha delt ut Facebook m.m. til folk jeg ikke engang hadde møtt. Hvis du vil se Facebook-profilen min så må jeg kjenne deg bedre enn at jeg bare har snakket litt med deg på Tinder!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 6 timer siden, jabx skrev: Vel, jeg ville nok ikke ha løyet om det, men jeg ville absolutt ikke ha delt ut Facebook m.m. til folk jeg ikke engang hadde møtt. Hvis du vil se Facebook-profilen min så må jeg kjenne deg bedre enn at jeg bare har snakket litt med deg på Tinder! Ja, jeg er ikke ute etter å få Facebooken med en gang, og når han sa han ikke hadde det så tenkte jeg ikke noe mer over det, før jeg tilfeldigvis søkte på navnet hans senere den dagen. Ser bare ikke poenget i å lyve om det. Viss folk/tindermatcher spør meg om min facebook så sier jeg bare som det er, jeg legger ikke til noen så tidlig.. Anonymkode: 9e54e...34f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 Selvfølgelig er det et varseltegn at han lyver om noe sånt. Anonymkode: c1a9e...c0b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå