Gå til innhold

Kalde voks-streeps virker ikke på overleppe?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har forsøkt noen av disse Veet hårfjeringsvoks til ansikt, men det gjorde vondt og var ubehagelig...

Jeg varmet opp streepsen i hendene og åpnet den: der var det 2 stk. : skal man bruke begge da? Man kan jo ikke ta vare på den ene man ikek bruker..

Jeg strøk på den ene over overleppen og under nesen og trodde de små, ekle hårene skulle forsvinne, men da jeg fjernet streepsen lå det bare igjen masse grønn voks på overleppen! Og da jeg fjernet det med olje, var hårene fortsatt der.

Skal det være slik? Hva gjør jeg galt?

Noen tips her?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må varme dem opp mellom hendene dine og deretter plassere dem der du ønsker å fjerne hår.

Så drar du til. Det er vondt, men alt håret skal bli borte da

Skrevet

Har aldri prøvd dette, og bruker selv varmvoks på legger.

Men stryker du voksen godt nok på overleppen? Jeg har erfart at hvis jeg ikke stryker voksen godt nok på leggene, så fester den seg ikke på stripsen. Så derfor, stryk hardt!

Skrevet

Hvis jeg tror rett så sitter voksen allerede på stripsen på denne typen

Skrevet
Hvis jeg tror rett så sitter voksen allerede på stripsen på denne typen

Ah, det kan nok stemme. Men samme prinsipp gjelder nok der også. Voks er en voldelig affære :)

Skrevet
Jeg strøk på den ene over overleppen og under nesen og trodde de små' date=' ekle hårene skulle forsvinne, men da jeg fjernet streepsen lå det bare igjen masse grønn voks på overleppen! Og da jeg fjernet det med olje, var hårene fortsatt der.[/quote']

Stripsene skal røskes av. Plastermetoden. Fort og vondt! Og da skal det ikke sitte igjen noe særlig voks på huden heller.

Skrevet

Ja, ein må dra fort fort!!

Gjest Anonymous
Skrevet

..og da skal alle barte-hårene forsvinne- alt sammen??

Elendig natur ass....hvorfor skal kvinner få hår på overleppen :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...