Gå til innhold

Du som har funnet dame veda en datingside!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken side? Og hvorfor funket den for deg?

22 åring som spør.

Anonymkode: e6594...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker. Funka fordi det var der det var lett å få kontakt med jenter på den tida, før tinder. Så enkelt som det.

Anonymkode: 49641...281

• 2 uker senere...
Skrevet

Tinder. Matcha med ei fra England, som hadde vært på ferie i Norge. Fant tonen fort på chatten, hverken hun eller jeg tok tinder særlig seriøst, og så begynte vi å Skype. Vært sammen i ett år nå, og flytter sammen snart :) 

Anonymkode: c72d0...587

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Fant typen min på tinder :hjerte:

Anonymkode: 6a4f4...9af

Skrevet

Jeg vil på generelt grunnlag anbefale deg å bruke en datingside eller datingtjeneste der du kan kontakte de du vil, og ikke bare de du matcher med. På tinder og happn skjer alt på jentenes premisser, og du får aldri en gang en sjanse til å introdusere deg og starte en samtale uten at de har likt deg først.

Anonymkode: 5c06c...219

Skrevet

Okcupid. Er ikke en som tok dating seriøst heller, hadde bare appen for moroskyld. Fant damen min som også hadde samme tankegang, men vi hadde veldig god kommunikasjon og fant tonen lett. Vi ble mer som fwb i begynnelsen før vi ble sammen, siden vi var usikker om å være i et forhold først (begge studenter). Vært sammen i 1 år nå.

Anonymkode: 64739...cad

Skrevet

Tinder

Anonymkode: 3e30e...919

Skrevet

jeg ble fintet ut av å komme i kontakt med en svindler av kvinne. For det første så hadde hun plassert en engelsk kvinne som profilbilde, deretter sendte hun flere bilder av seg selv og venninne. Jeg fikk ugler i mosen når vedkommende skulle ha penger til å fullføre eksamen på skolen, og fikk bekreftelse når hun skulle ringe meg og snakket gebrokken engelsk, men asiatisk. Jeg møtte henne ikke, og dermed vil jeg heller ikke anbefale match.com.

Men generelt er det ikke forbilder for meg dem som har møtt hverandre igjennom å bruke nettdating, fordi det er unaturlig måte å krysse hverandres veier. 

Anonymkode: 1ca73...df4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...