AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Beklager forsøket på en fengende overskrift! For et par måneder siden møtte jeg en fyr på byen. Jeg var veldig beruset, ble med han hjem og vi hadde sex. Vi hadde en god tone dagen etterpå, han spurte etter snappen min. Jeg ble lenge hos han, han laget mat til meg og fulgte meg til der jeg bodde. Vi bor ikke i samme by. Vi snappet litt frem og tilbake, korte samtaler som etterhvert avtok fra begge sin side. Neste gang jeg var i byen skjedde det samme, jeg mindre beruset denne gangen. Fortsatt god tone med litt snapping til og fra i etterkant. Nå nylig var vi i samme by igjen, han hintet frempå at han visste jeg var der, og jeg inviterte han til dit jeg bodde. Dette var sent på kveld. Han kom, vi pratet og hadde etterhvert sex. Litt kleint i starten denne gang, mulig fordi vi begge var edru. Litt prestasjonsangst fra hans side tror jeg, å jeg var ikke sykt begeistret over hvordan kroppen min så ut denne dagen(jenter ass). Likevel ble han værende i timer etterpå. Det jeg lurer på, har dere tips til hvordan jeg kan gå frem for å bli bedre kjent med han, og for å se om det kan være mer enn bare sex her? Vi har ulike interesser, men brenner begge for det vi holder på med. Ingen av oss er veldig frempå, og jeg er ikke flink til smalltalk. Vi bor et par timer unna hverandre, derfor blir det ekstra vanskelig. Jeg har sykt vanskelig for å bli interresert i folk, og er redd for å bli såret. Derfor pleier jeg å være avvisende når jeg begynner å like noen, noe som er en dårlig ide når jeg ønsker forhold. Anonymkode: 19935...263
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Ta initiativ til en ordentlig edru-date! Et eller annet som krever at dere bruker tid sammen, snakker og blir kjent. Er han interessert, sier han ikke nei. Anonymkode: 5fb87...af5 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Møt hverandre edru, og ring han i hvedagen å spør hva han gjør osv og fortell om noe spennend du så på tv og spør hva slags ting han liker å se på osv Anonymkode: 66683...0e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå