Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nabo som går rundt i bokseren. Det er store vindu å du kan se rett inn til de fra parkerings plassen, ikke har de persienner å dekke for vinduene med eller. Og man må gå forbi det vinduet får å komme til våres leilighet. Jeg synes det er ubehagelig at han står i vinduet i bare bokseren. Vi får jo ofte besøk av tante og onkel barn som går forbi der. Så vi ringte de vi leier av å sa ifra. Han sa det uakseptabelt, så han skulle ta en prat med naboene..

Så jeg lurte på om vi overreagerte ? Hadde dere brydd dere ?

Anonymkode: 7aeda...0dc

Videoannonse
Annonse
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Hadde ikke brydd meg ett sekund.

Skrevet

Mannen min gjør det samme, i ørska kl.05.30. 

Anonymkode: f19bd...73f

Skrevet

er det like ille når du ser han i shorts om sommeren? 

• Liker 31
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det var da også noe å bry seg om :roll:

Skrevet

Hvis utleier sa det var uakseptabelt så er det vel ikke noe mer å tenke på.

Selv hadde jeg nok ikke brydd meg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Hvis naboen vil gå i bokseren, så må han få lov til det. Det er tross alt hans hjem. Synes også det er rart at du ringer husvert for å gi beskjed. Hvis du har et problem med det så må du tørre å ta det opp selv med vedkommende, ikke la det gå gjennom husvert. 
Det du eventuelt kan gjøre er å tipse din nabo om at det er veldig innsyn når han ikke har gardiner e.l. i tilfelle han ikke er obs på det. Fort gjort å glemme at man ser alt veldig godt inne fra utsiden når lyset er på og ute er det mørkt f.eks. 

• Liker 26
Skrevet

Dere tåler ikke sommeren eller svømmehaller skjønner jeg. Man må få gå i bokseren i sitt eget hus. 

Anonymkode: 07584...88e

• Liker 20
Skrevet

Drit i å glo inn hos han da. Og så bør du la vær å besøke svømmehaller og stranda så dere ikke utvikler traumer. 

Anonymkode: 321f5...05d

• Liker 12
Skrevet

Hvem bryr seg? Ser du inn vinduet til folk så er det jo ikke deres problem. At det skal være til ulempe for stor eller liten å se en mann i bokser synes jeg er litt merkelig i 2017. Kan virkelig ikke fatte å begripe at dette i det hele tatt kan være et problem og at dere i tillegg har fått med utleier på dette... Hvor i all verden bor dere?

• Liker 3
Skrevet

Man må få lov til å gå hvordan han selv vil i sitt eget hjem. Jeg hadde også en nabo som gikk rundt i boxeren, jeg brydde meg ikke. 

Anonymkode: 0eefc...4f2

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en nabo som går rundt i bokseren. Det er store vindu å du kan se rett inn til de fra parkerings plassen, ikke har de persienner å dekke for vinduene med eller. Og man må gå forbi det vinduet får å komme til våres leilighet. Jeg synes det er ubehagelig at han står i vinduet i bare bokseren. Vi får jo ofte besøk av tante og onkel barn som går forbi der. Så vi ringte de vi leier av å sa ifra. Han sa det uakseptabelt, så han skulle ta en prat med naboene..

Så jeg lurte på om vi overreagerte ? Hadde dere brydd dere ?

Anonymkode: 7aeda...0dc

Her må du altså bare flytte. Dette kan du absolutt ikke leve med. Men husk å finne bolig på et øde sted uten naboer. :ironi:

Anonymkode: 3ee4b...734

• Liker 9
Skrevet

Er det virkelig snakk om betydelig tid han står i vinduet til alle manns skue da? 

Skrevet

Når du en dag får egne barn håper jeg du ikke lærer dem at det er uakseptabelt å gå rundt i trusa i sitt eget hjem, at hud er krise og at nakenhet er skummelt. Vi trenger ikke flere fanatikere som deg. 

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, Mystix skrev:

#metoo

WTF?? 

Anonymkode: 396ee...f60

• Liker 1
Skrevet

Hadde han vært naken så kunne jeg forstått bekymringen din TS. Men bokser? 

Anonymkode: 75807...1cb

• Liker 2
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Du overdriver. Man må få gå som man vil i eget hjem. Og hva er forskjellen på det bokser og shorts?

Skrevet

Så? Han må da virkelig få slappe av i sitt eget hjem. Jeg kunne skjønt om han sto i vinduet og blottet kjønnet. Men om han bare rusler rundt i bokseren i eget hjem så syns jeg du er sær som reagerer. Dere trenger ikke se inn vinduene hans. 

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det:

Om en mann går rundt naken/lettkledd hjemme og en dame ser ham fra utsiden - er mannen en blotter.
Om en kvinne går rundt naken/lettkledd hjemme og en mann ser henne fra utsiden - er mannen en kikker.

Anonymkode: 96de6...bbb

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...