Gå til innhold

Har dere noen erfaringer med Yves Rocher?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg ba om å få tilsendt katalogen deres. Og det fikk jeg' date= men på finsk. :roll:

8) .Stilig.

Skrevet

Likar veldig godt ming shu lukta:) Har lyst på ein slik dusjgel:)

Skrevet

Jeg har bestilt litt forskjellig fra dem oppigjennom årene, men gjør det sjelden nå.

Men noen ting synes jeg er OK å kjøpe, og det er en øyenbrynsblyant jeg er kjempefornøyd med + en sminkefjerner ). Ellers har jeg varierte erfaringer med deres produkter...

Skrevet

har vært veldig fornøyd med snikefjerneren, ansikts serviettene og noen av shampoeme. Men ikke mascaren :-? Vet de skal ha en del bra kremer, men jeg bruker ikke sånn gørr...

Skrevet
Har noen prøvd vitaminberiket gele og ansiktsmaske som gir glød (begge fra serien Pure Calmille)? :-?

Jeg har ikke prøvd akkurat disse produktene, men har brukt rensevannet og dagkremen fra Pure Kamille.

Vanligvis pleier jeg å være veldig skeptisk til produkter jeg ikke kan prøve på forhånd. Jeg er nemmelig veldig plaget med allergi. Og som mange sier, så er det en del ting som til tider har litt mye lukt.

Men Pure Kamille serien har jeg bare bra erferinger med. Den er frisk og mild, og oki pris. :P

Skrevet
Jeg ba om å få tilsendt katalogen deres. Og det fikk jeg' date= men på finsk. :roll:

:ler:

De har nettside, kanskje du kan ta en titt http://www.yves-rocher.no/? kan sikkert bestille katalog der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...