Gå til innhold

Har dere noen erfaringer med Yves Rocher?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nettopp bestilt min første produkt-pakke fra Yves Rocher og undrer om det er noen her som kan si noe om kvaliteten på produktene.

De er jo ikke alt for dyre, så man kan jo bli mistenksom mot at de er bra?

På den annen siden selges de jo i hele verden og er laget i Frankrike.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare dårlige erfaringer fra Yves Rocher. I Tyskland har de YR butikker, og jeg trodde det kanskje var noe liknende som BodyShop. Det var det ikke. Billig skvip.

Skrevet

eg har bestilt ein del derfrå før...blei ofte skuffa, spesielt når det gjeld sminken. Men dusjsåpene og bodylotionane er heilt greie:)

Skrevet

har av og til bestilt dusjsåper og shampo. Helt greit nok. Har ikke prøvd sminken, synes det å kjøpe sminke på postordre bblir vanskelig........

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, etter å ha bodd endel i utlandet og handlet i egne Yves Rocher-butikker på gateplan, trodde jeg jo at dette var bra...men nå har jeg litt inntrykk av at kvaliteten ikke er spesielt høyere enn H & M?

Kremene og hårkurene virker litt plastic, men vet ikke helt jeg....alt dufter jo veldig godt da :)

Skrevet

Sminke og dusjsåper er jeg veldig fornøyd med. Er allergisk mot mange dyrere sminkeprodukter (ja, det har vært noen DYRE bomkjøp oppigjennom), men rimleige merker som YR og L'Oreal tåler jeg kjempebra.

YR har jo som før nevnt butikker på hver eneste store handlegate ute i Europa, og det er et seriøst firma.

Men: kan styre meg for de blodharry salgskampanjene, teite "premiene" og "personlige hilsenene"- det er pinadø for dumt. men slutter ikke å kjøpe av den grunn.javascript:emoticon(':hoho:')

Skrevet

jeg synes produktene til deres stort sett er bra, men det er MYE parfyme i de..ikke noe å anbefale for en sart hud, men lukter godt det gjør de!

Skrevet
jeg synes produktene til deres stort sett er bra, men det er MYE parfyme i de..ikke noe å anbefale for en sart hud, men lukter godt det gjør de!

Mere enn i The Body Shop produktene? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Duftene og lekker emballasje gjør jo mye også, selv om innholdet skal telle mest.

Jeg har forsøkt to svake eau de toilette derfra og de er sjarmerende :) De likner ikke andre typiske på markedet.

Skrevet

Har brukt disse produktene i flere år, både sminke og kroppspleie produkter generelt. Er iallefall veldig fornøyd :-) Vil si at kvaliteten er myyyye høyere enn på de billige H&M produktene.

Skrevet

Kjøper produkter derfra en gang i blandt, og har ingenting vondt å si om produktene. Mye gode produkter og grei pris.

Gjest Daniella_
Skrevet

Det eneste jeg ville kjøpt i fra YR er disse vanilje og kokos duftene. :)

Skrevet

Jeg irriterer meg over den adresserte reklamen..men hundrevis av brosjyrer inni :P

Ellers har jeg ikke vært noe superfornøyd medting derifra.

Skrevet

Har noen prøvd vitaminberiket gele og ansiktsmaske som gir glød (begge fra serien Pure Calmille)? :-?

Skrevet

Jeg synes dusjsåpene er for "plastic" og shampoene er for dårlige. De har også en håndkrem som lukter litt mye... Men jeg bruker periodevis ansikts- og øyenkrem og er kjempefornøyd med det. Men det varierer der også, hvilke jeg liker å bruke, de har mange typer.

Ansiktrenseserviettene er også kjempefine.

De har mange forskjellige merker de også, av ulike slag. Jeg liker noen, andre ikke. Noe passer meg, andre ting ikke. På samme måte som alt fra Body Shop ikke passer meg.

For det om produktene deres ikke er testet på dyr, betyr ikke det at det er det samme som BS.

Så - smak og behag.

Skrevet

Jeg fikk nylig adressert reklame fra dem, uten at jeg noen gang har bestilt noe som helst.

Er det vanlig?? :-?

Skrevet
Jeg fikk nylig adressert reklame fra dem, uten at jeg noen gang har bestilt noe som helst.

Er det vanlig?? :-?

Når man bestiller derfra, kan man skrive på konvolutten navn og adresse til noen man vil skal få katalog og tilbud fra dem. Sjekk med venninnene dine om ikke de har noe med dette å gjøre...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bare kjøpt øyenskygger fra YR, men synes de fungerer kjempebra, jeg :)

Skrevet

Noe annet som jeg synes er bra, forresten - er selvbruningskremen. Særlig den for armer - den brukte jeg på leggene i fjor sommer og det funket kjempebra!

Skrevet

Jeg ba om å få tilsendt katalogen deres. Og det fikk jeg, men på finsk. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...