Gå til innhold

Få pappaen til å delta i planleggingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var snakk om en app her for litt siden der man kunne plotte inn ting som luciafeiring i barnehagen for eksempel, og så får begge den opp på sin telefon. Noen som husker navnet?

Anonymkode: f8331...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har samkjørt gmail kontoene våre så kalenderen blir automatisk oppdater også prøver vi ut appen Min familie

Anonymkode: 0b312...007

Skrevet

Tror ikke det er snakk om en egen app, men at de samkjører mailene sine igjennom Gmail eller Hotmail, så synkroniseres hverandres kalender automatisk

Anonymkode: 7d6c1...8f4

Skrevet

Google «app kalender familie». Les om dem til du finner en du liker. Last ned. :tommelopp: 

Anonymkode: a2986...6da

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Jeg bare setter det opp i kalenderen og inviterer mannen. Da godtar han og så kommer det i kalenderen hans.

Skrevet
1 time siden, Ørnefaren skrev:

Min familie.. hete den.

Går det an å dele den kalenderen i iPhone kalenderen?

ts

Gjest Ørnefaren
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å dele den kalenderen i iPhone kalenderen?

ts

Aner ikke. Har akkurat lastet den ned selv, men ikke satt meg inn i den.. 

det går Ann å dele iphonekalenderen da... slik at du kan velge om det du legger inn skal være felles eller privat.

Skrevet
52 minutter siden, Ørnefaren skrev:

Aner ikke. Har akkurat lastet den ned selv, men ikke satt meg inn i den.. 

det går Ann å dele iphonekalenderen da... slik at du kan velge om det du legger inn skal være felles eller privat.

Aha, takk for tips. Da er jo det enklere enn en app...

ts

Skrevet

Vi kör ett eget gmail-konto för varje familjemedlem och ett extra för familjen. Då kan barnen även ha sina event i sina mobiler och veta när det är träning och utflykt. Gemensamma saker, och mannens skift/turnus schema liggger i famikjekalendern. Där hittar vi också "middag hos x", "besök av y"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...