AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Hei! Tenkte nå å ta opp noe jeg har slitt med helt siden jeg var ung: logistikk. Jeg er elendig på planlegging og organisering, og ikke bare det: jeg skyr det som pesten. Jeg har i store deler av livet ikke turt å åpne regninger, nettbank, ikke turt å levere bøker på biblioteket når de har forfalt i frykt for, aner ikke. Dette har ført til mye inkasso og purringer. Ikke nok med det, jeg har prøvd å utdanne meg, men jeg klarer ikke. Jeg evner ikke lese til eksamen, ikke til å organisere lesing, og når det kommer til lesing, så vandrer tankene og jeg må tvinge dem tilbake kanskje tretti ganger bare på en side. Dette har ført til at jeg har trappet ned på studier, med ett fag i semesteret, men ikke engang dette klarte jeg nå til jul. jo nærmere eksamen kom, jo verre ble det å lese, jo mer gikk tankene i alle tanker. Alle slike prøver og tester byr meg imot, jeg hater å "transportere" meg selv steder fordi jeg synes det er så uhorvelig kjedelig, jeg hater å fly, jeg trodde det var fordi jeg hadde flyskrekk, men det er ikke det, det handler om bestilling av billetter, hotell, hostell, komme seg på flyplassen etc. Jeg har mange ganger ikke møtt opp til eksamen og jeg har til og med droppet en tur jeg har bestilt. Men det siste er ikke det verste, det er dette med utdannelse, tester og prøver, få bestilt politiattest og sånt, som mennesker egentlig skal klare helt fint. Noen som har lignende erfaringer og har tips til hvordan jeg kan fikse dette? Anonymkode: 255e5...ef8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Du sier det jo selv: dette hindrer deg i å oppnå ting her i livet. Gå til legen. Be om hjelp. Vær presis og bestemt om hvor ødeleggende det er for livskvaliteten din. Lykke til! Anonymkode: 76265...17c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Ja, snakk med legen! Kanskje du har uoppdaget ADHD eller noe. Anonymkode: 29e5e...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå