AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Vi har lyst til å feriere på Sardinia! Etter planen i slutten av juni. Noen som har tips til hvor vi burde dra? Til nå har vi kikket litt i nord-øst, i området rundt Olbia. Vi har to barn på 4 og 5 år. Vi ønsker oss primært sol og bad, men ønsker også å se oss litt rundt og vil ha leiebil. Anonymkode: 83acb...1b2
Gjest Overrasket Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Jeg liker Cagliari best, jeg elsker Cagliari, Cagliari mmmmh.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Vi var i Cala Gonone, veldig fin plass! Anbefaler uansett å leie bil og kjøre litt rundt på øya. Vær obs på at de fleste strendene er steinstrender, lurt med badesko. Anonymkode: 192de...6a4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Kan legge til at hvis vi skulle dratt tilbake, ville jeg faktisk bodd litt i innlandet (mange muligheter for farmstays etc) og heller kjørt til stranda. Anonymkode: 192de...6a4
caroprins Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Hit https://www.tui.no/feriereiser/italia/sardinia/porto-conte/tui-family-life-baia-di-conte/pc-000086499/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå