Gå til innhold

Hvor får jeg tak i deler til iPhone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg har en iPhone 6 som er ganske knust der både skjermen og batteriet er ødelagt. Jeg har vurdert å sende den på reparasjon, men prisene er sinnsykt høye.. Jeg må ut med 2000 kroner for å fikse feilene på min iPhone.

Har en venn som har reparert et par telefoner før, og han har sagt til meg at så lenge jeg skaffer deler selv så kan han fikse den gratis for meg. Han nevnte om E-bay og Aliexpress.. Jeg lurte derfor om det er trygt å handle fra disse nettsidene, og eventuelt om det kommer ekstra toll hvis jeg kjøper fra Kina.. Jeg har også sjekket ut med norske nettbutikker.. men prisene er selvfølgelige dobbelt så høye.

Noen tips til hvor jeg kan få tak i iPhone deler?

Anonymkode: a277b...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv handlet fra Aliexpress, har funket hver gang for meg.. pass på at varen ikke koster mer enn 350 kroner, da får du toll og avgifter i tillegg når de ankommer Norge. Dersom du handler fra Aliexpress bør du også sjekke "reviews" fra tidligere kjøpere. Husk at frakten kan ta litt tid dersom du ikke bruker DHL eller TNT.

Eventuelt anbefaler jeg å sjekke ut myTrendyphone, ipimp eller denne siden her. Hvis du søker på google "iPhone deler Norge" finner du nok fort ut av det. 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt fra Aliexpress. (det er billigere og alt kommer jo fra Kina), men selvfølgelig hvis det haster bør du sjekke ut med norske nettbutikker.  

Lykke til!!

Skrevet

Ebay og aliexpress er trygge sider, men husk at leveringstiden kan være lang fra enkelte selgere (fra Kina f.eks)

Anonymkode: 4e714...a23

Skrevet
På 2.12.2017 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Jeg har en iPhone 6 som er ganske knust der både skjermen og batteriet er ødelagt. Jeg har vurdert å sende den på reparasjon, men prisene er sinnsykt høye.. Jeg må ut med 2000 kroner for å fikse feilene på min iPhone.

Har en venn som har reparert et par telefoner før, og han har sagt til meg at så lenge jeg skaffer deler selv så kan han fikse den gratis for meg. Han nevnte om E-bay og Aliexpress.. Jeg lurte derfor om det er trygt å handle fra disse nettsidene, og eventuelt om det kommer ekstra toll hvis jeg kjøper fra Kina.. Jeg har også sjekket ut med norske nettbutikker.. men prisene er selvfølgelige dobbelt så høye.

Noen tips til hvor jeg kan få tak i iPhone deler?

Du får vel kjøpt en ny brukt for samme pris...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...