AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Jeg har lyst til å ta med kjæresten på ett eller annet i morgen, overraske han litt. Tenkte litt på Emanuel Vigeland museet, men strengt talt er det mer min smak enn hans…. Det er en konsert i morgen på Parkteateret, det er det eneste jeg har sett meg ut så langt. Noen som har noen forslag til hyggelige kjæresteting vi kan gjøre i morgen? Vi er et ganske ferskt par. Jeg er med på det meste egentlig, men han er hverken spesielt kunstinteressert eller glad i sånn alt for masse mennesker. Jeg har sett på de vanlige sidene hvor man finner oversikt over hva som skjer, men tenker kanskje noen her har noen bedre tips Anonymkode: 255a5...c24
Kjetil E Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å ta med kjæresten på ett eller annet i morgen, overraske han litt. Tenkte litt på Emanuel Vigeland museet, men strengt talt er det mer min smak enn hans…. Det er en konsert i morgen på Parkteateret, det er det eneste jeg har sett meg ut så langt. Noen som har noen forslag til hyggelige kjæresteting vi kan gjøre i morgen? Vi er et ganske ferskt par. Jeg er med på det meste egentlig, men han er hverken spesielt kunstinteressert eller glad i sånn alt for masse mennesker. Jeg har sett på de vanlige sidene hvor man finner oversikt over hva som skjer, men tenker kanskje noen her har noen bedre tips Anonymkode: 255a5...c24 Du har et stort og flott julemarked i Spikersuppa. Du har og et julemarked på Folkemuseet på Bygdøy. Der kan du blant annet få oppleve julefeiring i forskjellige tidsepoker.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Ha på deg brodder. Det er glatt overalt! Anonymkode: 13b1f...8e4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Gå på skøyter i Spikersuppa? Evt overalt etter det underkjølte regnet i dag. Anonymkode: 252a8...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå