Gå til innhold

avist ?? eller fremdeles håp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har snakket mye de siste ukene med en dame litt eldre en meg ! begge har barn og nylig kommet ut i fra langvarige forhold . 

vi har hatt en god tone og sendt mye bilder osv .  i går satt jeg inn støtet og sa veldig mye flott og at jeg ville treffe henne :)  gikk mange timer før jeg fikk svar ,og svaret ble at hun var fremdeles veldig usikker og ikke helt viste hva hun ville . jeg sa jeg jeg skulle vente til hun var klar og mye mer ,  fikk beskjed at jeg var  utrolig skjønn at hun skulle ta kontakt med engang når hun var klar .   

var det avslag , eller er hun faktisk usikker på om hun er klar ? og burde jeg vente ? 

Anonymkode: 8ac67...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslag dessverre

• Liker 1
Skrevet

Avslag. You’re coming on too strong. 

Anonymkode: 97a38...812

Skrevet

Om dama nettopp er kommet ut av et forhold så er hu neppe klar for å hive seg inn i noe nytt. Det var ikke jeg heller da det ble slutt mellom meg og ex selv om det var jeg som valgte å gå

Anonymkode: a7bef...210

Skrevet

Du ble avslått

Anonymkode: a4a16...c89

Skrevet

ts her , var det jeg tenkte meg :(  er sånn når man endelig finner en dame man har interesse for , så blir det fort litt stress med å ro henne i land hehe .   

noen med tips om hvordan snu operasjonen , undo det ?  :) 

Skrevet

Du ble jo avvist. Det kan selvsagt hende at hun kommer til deg igjen en gang, men det er ikke noe du burde sitte å vente på. Kommer hun så kommer hun, og om du da fremdeles er ledig og interessert så kan dere ta det da. Men ikke vent.

Anonymkode: bcf54...c6e

Skrevet

okey , da er det bare å gå videre :) takk for svar :)

Skrevet

Nåja..kan snu.

Anonymkode: b702f...3d2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts her , var det jeg tenkte meg :(  er sånn når man endelig finner en dame man har interesse for , så blir det fort litt stress med å ro henne i land hehe .   

noen med tips om hvordan snu operasjonen , undo det ?  :) 

Trekk deg tilbake.

Anonymkode: b702f...3d2

Skrevet

Vent om du er interessert i henne, hvertfall ikke rush videre til en ny dame bare for å få oppmerksohet fra noen nye, da kan du være sikker på hun mister all interesse for deg. Hun er interssert i deg nå, men vet ikke om hun har tid og rom til noe og må sortere ut følelsene sine, sjansen er stor for at det fremdeles er håp for dere :) Hun må bare få kjenne gjennom ting først og det kan ta alt fra noen uker til et pa rmåneder. 

Anonymkode: 48eee...a9a

Skrevet

Feilen her er nok at dere tar det altfor seriøst. Da blir det å møtes første gang for en kaffe nesten å love evig troskap til hverandre.

Ikke kontakt henne mer nå. Men vil råde deg til å ha en mer "useriøs" tilnærming neste gang. Det er viktig at man møtes tidlig for å se om kjemien er der. Så kan man eventuelt bli kjent med hverandre og se om man passer sammen.

Anonymkode: ded0e...ff2

Skrevet

Jeg var den jenta. Han ga ikke opp, og klarte å få meg til slutt. ;) Tålmodig mann!

Anonymkode: 2c33c...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...