AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 har snakket mye de siste ukene med en dame litt eldre en meg ! begge har barn og nylig kommet ut i fra langvarige forhold . vi har hatt en god tone og sendt mye bilder osv . i går satt jeg inn støtet og sa veldig mye flott og at jeg ville treffe henne gikk mange timer før jeg fikk svar ,og svaret ble at hun var fremdeles veldig usikker og ikke helt viste hva hun ville . jeg sa jeg jeg skulle vente til hun var klar og mye mer , fikk beskjed at jeg var utrolig skjønn at hun skulle ta kontakt med engang når hun var klar . var det avslag , eller er hun faktisk usikker på om hun er klar ? og burde jeg vente ? Anonymkode: 8ac67...6ac
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Avslag. You’re coming on too strong. Anonymkode: 97a38...812
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Om dama nettopp er kommet ut av et forhold så er hu neppe klar for å hive seg inn i noe nytt. Det var ikke jeg heller da det ble slutt mellom meg og ex selv om det var jeg som valgte å gå Anonymkode: a7bef...210
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Du ble avslått Anonymkode: a4a16...c89
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 ts her , var det jeg tenkte meg er sånn når man endelig finner en dame man har interesse for , så blir det fort litt stress med å ro henne i land hehe . noen med tips om hvordan snu operasjonen , undo det ? Anonymkode: 8ac67...6ac
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 Du ble jo avvist. Det kan selvsagt hende at hun kommer til deg igjen en gang, men det er ikke noe du burde sitte å vente på. Kommer hun så kommer hun, og om du da fremdeles er ledig og interessert så kan dere ta det da. Men ikke vent. Anonymkode: bcf54...c6e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 okey , da er det bare å gå videre takk for svar Anonymkode: 8ac67...6ac
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Nåja..kan snu. Anonymkode: b702f...3d2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #11 Skrevet 2. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ts her , var det jeg tenkte meg er sånn når man endelig finner en dame man har interesse for , så blir det fort litt stress med å ro henne i land hehe . noen med tips om hvordan snu operasjonen , undo det ? Anonymkode: 8ac67...6ac Trekk deg tilbake. Anonymkode: b702f...3d2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Vent om du er interessert i henne, hvertfall ikke rush videre til en ny dame bare for å få oppmerksohet fra noen nye, da kan du være sikker på hun mister all interesse for deg. Hun er interssert i deg nå, men vet ikke om hun har tid og rom til noe og må sortere ut følelsene sine, sjansen er stor for at det fremdeles er håp for dere Hun må bare få kjenne gjennom ting først og det kan ta alt fra noen uker til et pa rmåneder. Anonymkode: 48eee...a9a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 Feilen her er nok at dere tar det altfor seriøst. Da blir det å møtes første gang for en kaffe nesten å love evig troskap til hverandre. Ikke kontakt henne mer nå. Men vil råde deg til å ha en mer "useriøs" tilnærming neste gang. Det er viktig at man møtes tidlig for å se om kjemien er der. Så kan man eventuelt bli kjent med hverandre og se om man passer sammen. Anonymkode: ded0e...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 Jeg var den jenta. Han ga ikke opp, og klarte å få meg til slutt. Tålmodig mann! Anonymkode: 2c33c...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå