Gå til innhold

Blomster utenfor butikken??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har flere matbutikker begynt å ha blomstrene de selger utenfor selve butikken? Dette har jeg lurt på, og irritert meg over flere ganger. Blomster er jo gjerne noe man putter i handlekurven til slutt, for å ikke ødelegge den. I tillegg tenker man jo i blant "å, kanskje jeg skulle ha kjøpt blomster" når man allerede er inni butikken, og dermed må bryte seg igjennom "gjerdet" for å hente det..

Haha, i-landsproblem garantert. Men jeg bare forstår ikke logikken.. 

Anonymkode: 4e246...f59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomster som står ute i kulda dør jo når de kommer inn i varmen uansett. Og matbutikker skjønner ikke at blomster er forskjellige og trenger ulik behandling. Bedre å gå til en blomsterbutikk der de har peiling og få blomster som har blitt behandlet riktig.

Men bra du er bevisst på at dette er et i-landsproblem. 😋

Anonymkode: da1fd...56d

Skrevet

Fordi de mangedobler salget ved å ha det der. De aller fleste stopper opp å tar med seg blomsten på vei inn:)

Anonymkode: e7e07...d9b

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blomster som står ute i kulda dør jo når de kommer inn i varmen uansett. Og matbutikker skjønner ikke at blomster er forskjellige og trenger ulik behandling. Bedre å gå til en blomsterbutikk der de har peiling og få blomster som har blitt behandlet riktig.

Men bra du er bevisst på at dette er et i-landsproblem. 😋

Anonymkode: da1fd...56d

Vi får blomster fra et blomsterfirma som selv plasserer blomstene i butikken, og utendørs. Så og si at matbutikker ikke skjønner seg på blomster er feil. 3 dager i uken kommer blomstetleverandøren (som har utdannelse) og både vanner og fikser med blomstene.

Anonymkode: c23d1...83a

• Liker 2
Skrevet

For at de skal være lette å stjele. Og være uttørket i sola eller bortblåst.

Anonymkode: d34f1...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...