Gå til innhold

Burde det bli forbudt for vakre kvinner å være ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har samme effekt på menn som kokain
En studie fra Harvard University i USA avslører at et vakkert kvinneansikt kan ha en narkotisk effekt på menn.
http://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2011/09/Har-samme-effekt-paa-menn-som-kokain

Vakre kvinner er altså like farlige for menn som kokain er og kokain er jo forbudt. Burde vakre kvinner derfor forbys å bevege seg ute, eller i det minste påtvinges å bruke nikab om de skal få bevege seg utendørs? 

Anonymkode: 4d9c6...3a9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har samme effekt på menn som kokain
En studie fra Harvard University i USA avslører at et vakkert kvinneansikt kan ha en narkotisk effekt på menn.
http://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2011/09/Har-samme-effekt-paa-menn-som-kokain

Vakre kvinner er altså like farlige for menn som kokain er og kokain er jo forbudt. Burde vakre kvinner derfor forbys å bevege seg ute, eller i det minste påtvinges å bruke nikab om de skal få bevege seg utendørs? 

Anonymkode: 4d9c6...3a9

Nei, menn må pålegges å holde seg innendørs.

• Liker 18
Skrevet

Alternativt kan jo de som synes de er vakre ha husarrest. 

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Noe av det beste jeg har lest her inne! :-D :blomst:

Skrevet (endret)
19 minutter siden, stan said:

Alternativt kan jo de som synes de er vakre ha husarrest. 

Dette innbefatter vel alle menn. De later i alle fall til å tro at de er uimotståelige, og dermed er vi tilbake til det jeg skrev i mitt forrige innlegg i denne tråden.

Endret av T-Rex
Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Noe av det beste jeg har lest her inne! :-D :blomst:

Altså. Med HI som utgangspunkt og din respons kunne jeg tenkt meg og delt over alt :-D 

Skrevet

God helg, ts!

Anonymkode: 58142...6f2

Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi said:

Altså. Med HI som utgangspunkt og din respons kunne jeg tenkt meg og delt over alt :-D 

Det er vel ingenting av dette som er veldig alvorlig ment, håper jeg.

Gjest NotNaomi
Skrevet
8 minutter siden, T-Rex skrev:

Med tanke på innlegg og responsen din kunne jeg tenkt meg og delt dette over alt. Så jævli bra vet du :-D

Skrevet
6 minutter siden, T-Rex skrev:

Dette innbefatter vel alle menn, de later i alle fall til å tro at de er uimotståelige, og dermed er vi tilbake til det jeg skrev i mitt forrige innlegg i denne tråden.

Ja, jeg er gjerne hjemme jeg. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi said:

Med tanke på innlegg og responsen din kunne jeg tenkt meg og delt dette over alt. Så jævli bra vet du :-D

Jeg har verre problemer enn det.

Skrevet

Det vil absolutt redusere seksuell trakassering og andre former for ulemper som kvinner mener seg utsatt for. 

Anonymkode: b77f8...d24

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Det er vel ingenting av dette som er veldig alvorlig ment, håper jeg.

Det var så bra respons! Selvfølgelig er det humor i bildet her. Det var raffinert humor fra brukeren jeg svarte. Ikke ta alt så alvorlig. Men overskriften og HI ble plassert så utrolig bra!! :-D

Skrevet

Hva med portforbud i stedet? Jeg mener ikke hele tiden selvfølgelig. Men om kveldene eller i bysentre hvor menn liker å være. 

Anonymkode: 98667...b9e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med portforbud i stedet? Jeg mener ikke hele tiden selvfølgelig. Men om kveldene eller i bysentre hvor menn liker å være. 

Anonymkode: 98667...b9e

Jeg har større tro på obligatoriske kurs.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Merker forskjell på kokain og et vakkert kvinneansikt. De som ikke tåler å se et vakkert kvinneansikt er rett og slett ikke vant med å se det. Så da er det jo på tide? 

Skrevet

Så det eneste som preger bybildet er menn og stygge kvinner? 

Anonymkode: b9764...624

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det eneste som preger bybildet er menn og stygge kvinner? 

Anonymkode: b9764...624

Kvinner er faen ikke stygge. Det er bare det at vi tenner på forskjellig. Alle vi ikke tenner på eller synes er sexy er ikke stygge. For meg er kvinner WOW (har ikke ord), sexy, pene, søte og ok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...