Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #1 Del Skrevet 6. august 2002 Hei!Jeg reiser til syden neste uke,og venter mensen da.Har sluttet med p-piller,så hvordan skal jeg utsette mensen? Vet at det skal finnes noen andre piller,men vet noen hva de heter?Er de bare å få på resept? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2002 #2 Del Skrevet 6. august 2002 Du må til legen din. Du får noen piller som heter Primolut. Disse er reseptbelagte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #3 Del Skrevet 6. august 2002 henger meg på her.. Jeg bruker tronordiol 21, og vil utsette mensen på lørdag. går det da an å begynne på nytt brett på søndag og "drite" i pausen?? haster skal til hawaii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. august 2002 #4 Del Skrevet 7. august 2002 Hei ! Jeg bruker Trionetta 28, men tror du kan utsette med Trinordiol 21. Sjekk pakningsvedlegget, mulig det står der. Jeg kan utsette ved å i stedet for pause/placebo, gå direkte på mine gule piller , dvs. de som jeg tar de siste dagene før mensen og da utsette noen dager. Tror du kan utsette opptil 14 dager eller noe sånt. Er ikke 100 % sikker der. Ta å ring med legen din, evt. et apotek. De bør sitte på nok info, tenker jeg. Lykke til og god tur til Aloha-land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 7. august 2002 #5 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg bruker Trinordiol 21. Du kan utsette mensen i noen dager hvis du hopper rett på de gule pillene etter å ha avslutta et brett. Jeg har prøvd det noen ganger, men jeg klarer max å utsette den en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 7. august 2002 #6 Del Skrevet 7. august 2002 Begynne rett på de gule pillene?? :o Er du heeelt sikker på det? Mulig du har rett, men den hørtest veldig drøy ut! Men takk alikevell Takk, skal kose meg i Aloha land!! jeg var gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 7. august 2002 #7 Del Skrevet 7. august 2002 Ja! Du må i hvertfall ikke begynne på begynnelsen av et nytt brett! Har prøvd det også, jeg men det funker IKKE. Blir bare surr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå