Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 Hei!Jeg reiser til syden neste uke,og venter mensen da.Har sluttet med p-piller,så hvordan skal jeg utsette mensen? Vet at det skal finnes noen andre piller,men vet noen hva de heter?Er de bare å få på resept?
Skravla Skrevet 6. august 2002 #2 Skrevet 6. august 2002 Du må til legen din. Du får noen piller som heter Primolut. Disse er reseptbelagte.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #3 Skrevet 6. august 2002 henger meg på her.. Jeg bruker tronordiol 21, og vil utsette mensen på lørdag. går det da an å begynne på nytt brett på søndag og "drite" i pausen?? haster skal til hawaii!
Gjest Diva Skrevet 7. august 2002 #4 Skrevet 7. august 2002 Hei ! Jeg bruker Trionetta 28, men tror du kan utsette med Trinordiol 21. Sjekk pakningsvedlegget, mulig det står der. Jeg kan utsette ved å i stedet for pause/placebo, gå direkte på mine gule piller , dvs. de som jeg tar de siste dagene før mensen og da utsette noen dager. Tror du kan utsette opptil 14 dager eller noe sånt. Er ikke 100 % sikker der. Ta å ring med legen din, evt. et apotek. De bør sitte på nok info, tenker jeg. Lykke til og god tur til Aloha-land
wondergirl Skrevet 7. august 2002 #5 Skrevet 7. august 2002 Jeg bruker Trinordiol 21. Du kan utsette mensen i noen dager hvis du hopper rett på de gule pillene etter å ha avslutta et brett. Jeg har prøvd det noen ganger, men jeg klarer max å utsette den en uke.
{Ane} Skrevet 7. august 2002 #6 Skrevet 7. august 2002 Begynne rett på de gule pillene?? :o Er du heeelt sikker på det? Mulig du har rett, men den hørtest veldig drøy ut! Men takk alikevell Takk, skal kose meg i Aloha land!! jeg var gjesten
wondergirl Skrevet 7. august 2002 #7 Skrevet 7. august 2002 Ja! Du må i hvertfall ikke begynne på begynnelsen av et nytt brett! Har prøvd det også, jeg men det funker IKKE. Blir bare surr!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå