AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg opplevde noe helt sykt i går. Jeg er sammen med en flott dame, vi begge i midten av 30 årene, og i går skulle jeg møte moren hennes for første gang. Jeg fikk hilset, på om måtte fortelle om meg selv, og vi hadde middag etc. Så litt senere på kvelden, gikk kjæresten min på do og jeg ble sittende alene med "svigermor". Da sa hun til meg det at "Hun hadde forventet at jeg skulle se bedre ut en jeg gjorde, og at jeg ikke var bra nok for datteren hennes". Jeg ble helt satt ut av dette greide ikke si noe. Har enda ikke fortalt det til kjæresten min da hun har et godt forhold til moren sin. Vi har vært sammen 3 mnd, og jeg vet at jeg ikke er en skjønnhet, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Bør jeg slå opp for å skåne moren? Har jo ikke lyst å ha en svigermor som ikke finner meg bra nok. Anonymkode: 85bc2...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Del Skrevet 2. desember 2017 Dont know what do say.. Anonymkode: fa051...96f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Del Skrevet 2. desember 2017 Snakk med kjæresten din om dette. Hun bør få vite hva slags mor hun har. Anonymkode: a46dc...662 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Del Skrevet 2. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Snakk med kjæresten din om dette. Hun bør få vite hva slags mor hun har. Anonymkode: a46dc...662 hvis jeg skal ta det seriøst. så tror jeg ikke det går på utseende, men heller hvordan han presentere seg. Anonymkode: fa051...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Del Skrevet 2. desember 2017 Tror du må snakke med kjæresten din om dette. Hadde min mor sagt noe sånt så hadde hun fått høre, å vi har et veldig nært forhold. Anonymkode: 208ee...84a 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Del Skrevet 2. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hvis jeg skal ta det seriøst. så tror jeg ikke det går på utseende, men heller hvordan han presentere seg. Anonymkode: fa051...96f Selvsagt. Hadde TS vært dame hadde svigerbeistet blitt rivd i filler allerede. Anonymkode: 16cdf...c63 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Del Skrevet 2. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Selvsagt. Hadde TS vært dame hadde svigerbeistet blitt rivd i filler allerede. Anonymkode: 16cdf...c63 ok. Anonymkode: fa051...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Del Skrevet 2. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvis jeg skal ta det seriøst. så tror jeg ikke det går på utseende, men heller hvordan han presentere seg. Så du tror jeg oppførte meg som en idiot hos svigermor? Hvorfor skulle jeg gjøre det egentlig? Anonymkode: 85bc2...0f9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Del Skrevet 2. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så du tror jeg oppførte meg som en idiot hos svigermor? Hvorfor skulle jeg gjøre det egentlig? Anonymkode: 85bc2...0f9 tja, Anonymkode: fa051...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 2. desember 2017 #10 Del Skrevet 2. desember 2017 Frekt sagt av svigermoren din! Snakk med kjæresten din om dette. Jeg er sikker på at du ser bra ut! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. desember 2017 #11 Del Skrevet 2. desember 2017 Du kunne sagt at i og med at datteren vår så fin og oppegående,så hadde du forventet at hun hadde en mor som var omtrent det samme. Fader,er dette sånt? Blir søren i meg helt matt av hva slags mennesker som fins der ute. Ts. Jeg hadde bare gått. Og forklart kjæresten hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 2. desember 2017 #12 Del Skrevet 2. desember 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: Du kunne sagt at i og med at datteren vår så fin og oppegående,så hadde du forventet at hun hadde en mor som var omtrent det samme. Fader,er dette sånt? Blir søren i meg helt matt av hva slags mennesker som fins der ute. Ts. Jeg hadde bare gått. Og forklart kjæresten hvorfor. Godt skrevet - dette du skulle gjort, TS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 2. desember 2017 #13 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg hadde latt det gå. Du skal være sammen med datteren, ikke moren. De få gangene du skal treffe henne så får du bare himle med øynene, slik vi andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #14 Del Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, Sugemerke said: Jeg hadde latt det gå. Du skal være sammen med datteren, ikke moren. De få gangene du skal treffe henne så får du bare himle med øynene, slik vi andre gjør. Enif, og presentasjon betyr ikke nødvendigvis oppførsel.. Anonymkode: fa051...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #15 Del Skrevet 2. desember 2017 Bare si Jeg er ihvertfall ikke så stygg som deg. Anonymkode: 431b4...5e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. desember 2017 #16 Del Skrevet 2. desember 2017 Fortell det til kjæresten din. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #17 Del Skrevet 2. desember 2017 Haha, hun har ikke sagt ordet stygg, det er det TS har tolket ut ifra som blir sagt.. men men dette blir en tråd man bare svarer uten å se svar og lese hi.. Anonymkode: fa051...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 2. desember 2017 #18 Del Skrevet 2. desember 2017 Wow, helt utrolig. Du bør fortelle kjæresten din om det, ja. Og håpe at svigermor på lengre sikt kommer til å se de gode sidene av deg og din personlighet, og at du gjør datteren hennes lykkelig, uansett om hun liker utseendet ditt eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #19 Del Skrevet 2. desember 2017 Tenker at det da er opp til TS å bevise for svigermonstret hvor bra datteren synes han er. Det kan og kalles å ha baller. 😌 Anonymkode: 252dd...782 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 2. desember 2017 #20 Del Skrevet 2. desember 2017 Man sier vel ikke opp i ansiktet til noen at man ikke synes de er pene nok? Hva har utseende med barnas partnervalg å gjøre? Nei, vet du hva. Fortell det til kjæresten din, så får ev hun snakke med moren sin. For hvis du bare går uten å komme med en grunn så vil hun jo ikke forstå og det er jo ikke noe godt for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå