AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Jeg liker en venn av men tror ikke han er interessert i meg seksuelt. Han har ingen problemer med å små flørte med venninnene våre, men med meg blir det bare uskyldig tulling. Når vi er flere sammen så er det akkurat som jeg forsvinner i mengden, men snakker jeg direkte til han så er han veldig oppmerksom og glad. Det er alltid jeg som tar initiativet og kontakter han på Facebook, men han svarer raskt – ofte med tullete og morsomme(inside-jokes) kommentarer. Tror jeg har blitt friendzoned av gutten Anonymkode: 10b23...ebf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Hva gjør han annerledes med venninne dine og deg som gjør at det er småflørting han driver på med dem og uskylding tulling med deg? Anonymkode: 5c068...367
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Ja, jeg hadde en som var som han, og når han skjønte jeg var inntressert. hadde han plutselig en avstand "kjæreste", Anonymkode: c82f3...8f5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gjør han annerledes med venninne dine og deg som gjør at det er småflørting han driver på med dem og uskylding tulling med deg? Anonymkode: 5c068...367 Med de andre har han mye mer kroppskontakt, og når han erter de så er det mye mer seksuelt. Med meg så er det ofte hvor klumsete og sjenert jeg er osv. TS Anonymkode: 10b23...ebf
Helvegen Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 Har vedkommede vært i forhold mens du har kjent ham? Skjer det noen gang noe mer enn småflørting med disse venninnene? Hvem vet. Kanskje legger han noe mer i interaksjonene med deg enn venninnene dine og kan senke skuldrene og ha en mer flørtende "devil-may-care" tone med dem, mens han er mer påskrudd og tilbakeholden med deg. Kanskje har du rett og han firendzona deg fullstendig. Har du noen gang hinta om interesse for mer enn vennskap?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 Han er ikke interessert i deg på den måten. Ja du burde bare gi opp på å håpe noe mer med han. Anonymkode: fc63d...c42 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 On 12/2/2017 at 3:39 PM, Helvegen said: Har vedkommede vært i forhold mens du har kjent ham? Skjer det noen gang noe mer enn småflørting med disse venninnene? Hvem vet. Kanskje legger han noe mer i interaksjonene med deg enn venninnene dine og kan senke skuldrene og ha en mer flørtende "devil-may-care" tone med dem, mens han er mer påskrudd og tilbakeholden med deg. Kanskje har du rett og han firendzona deg fullstendig. Har du noen gang hinta om interesse for mer enn vennskap? Nei, men han holdt på med ei når vi ble kjent. Nja, de koser med hverandre uten å gå all-the-way. Ja, en gang i fylla. Vi holdt på å små kose og han spurte om jeg ville være med han hjem men jeg pingla ut fordi han er ikke en person jeg bare vil ha et ligg med og følte han bare spurte fordi han var drunk Anonymkode: 10b23...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå