Gå til innhold

Jul i Blodfjell

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, Nevian skrev:

:dry: Helvete...

Haha :fnise: Måten han sier det på, og måten han bruker stemmen generelt. Morsom karakter! 

Gleder meg skikkelig til i kveld :P

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bjørn Johnny er faktisk faren til Kevin.

Anonymkode: 33e8e...c95

Ja... var det ikke nettopp det vedkommende skrev? :klo:

Anonymkode: d3a4e...c6a

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes Ine Jansen er flink til å spille Nanna. Hun er jo skikkelig god til å snakke dansk. 

Anonymkode: 4c59f...ea9

• Liker 18
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes Ine Jansen er flink til å spille Nanna. Hun er jo skikkelig god til å snakke dansk. 

Anonymkode: 4c59f...ea9

Enig! Jeg er superimponert over henne :laugh:

Det er vel for enkelt at det skal være Toffen, det er alt for tidlig til at de kan finne morderen. Kanskje det er tvillingene? I forrige episode så jeg de kom gående inn i stua før hendelsen med pepperkakene, kanskje de hadde drept hun i kottet allerede da? 

• Liker 4
Skrevet

Nå er det mye som skjer her ja. Tror heller ikke det er Toffen som er morderen. Forresten er det ikke sikkert at personen som har satt inn kameraene er den samme som morderen, og jeg tipper de er satt på alle rom? Eller så kan det være at det er morderen som har satt inn kameraene, og bare kjøpt de av Toffen sin butikk. 

Men det med kameraovervåkning er jo interessant, det minner meg om en eller annen skrekkfilm det og. Saw? 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje morderen er hun kosedama (er det mora til tvillingene?). Liksom, snakker om kos hele tiden og varter opp folk, mens egentlig er hun en seriemorder :fnise:

• Liker 10
Skrevet
1 hour ago, missmcbeal said:

Kanskje morderen er hun kosedama (er det mora til tvillingene?). Liksom, snakker om kos hele tiden og varter opp folk, mens egentlig er hun en seriemorder :fnise:

:ohmy: Og hun dreper alle fordi de ikke koser seg nok! Babben klagde sånn over røyken, kanskje de andre som ble drept ikke koste seg nok de heller :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Kan det være han som har invitert alle sammen? At han egentlig er sint på de, og ønsker å drepe de, en etter en. Og så vet han at ingen ønsker å dra inn politiet fordi da må alle dra hjem, og da blir det ikke noe arv. Så da kan han holde på i fred og ro, ingen vil jo mistenke han som sitter på millionene og snart skal dø. Men kanskje han allerede vet hvem han skal arve alt til?

Anonymkode: 04e33...4f2

• Liker 2
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være han som har invitert alle sammen? At han egentlig er sint på de, og ønsker å drepe de, en etter en. Og så vet han at ingen ønsker å dra inn politiet fordi da må alle dra hjem, og da blir det ikke noe arv. Så da kan han holde på i fred og ro, ingen vil jo mistenke han som sitter på millionene og snart skal dø. Men kanskje han allerede vet hvem han skal arve alt til?

Anonymkode: 04e33...4f2

Den teorien ble vel lansert i hodet på 99 % av de som så på alt etter episode nummer en :)

Endret av JackIost
  • Liker 3
Skrevet

Jeg holdt på å le meg skakk av videoen fra Sveins rom :laugh:"I'm a super ninja!"

• Liker 4
Skrevet

Men hvem kan vi utelukke nå da? Det er ikke Svein, danskedama eller han med blomstervesten. Noen andre som vi kan utelukke fordi de har vert sammen da mordene skjedde? 

Anonymkode: 9200d...d1f

Skrevet
4 minutter siden, Nevian skrev:

Jeg holdt på å le meg skakk av videoen fra Sveins rom :laugh:"I'm a super ninja!"

Deler av den sekvensen var vel en parodi på Star Wars kid :)

Skrevet
11 timer siden, Nevian skrev:

Haha, hele den episoden var fantastisk!!

Hjelpepleieren er helt fantastisk morsom og hele opplegget med at han liksom skulle være offer fordi han lignet på en pepperkake pga. hudfargen, og beskyldningen om rasistiske holdninger. Samtidig som han prøver veldig hardt på å fremstå som typisk norsk. "Jeg skulle ønske jeg har råd og tid til å stå på ski", eller hva det nå var :fnise: 

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, Shai skrev:

:ohmy: Og hun dreper alle fordi de ikke koser seg nok! Babben klagde sånn over røyken, kanskje de andre som ble drept ikke koste seg nok de heller :fnise:

Haha, uff :fnise: Hele dama er jo ubehagelig merkelig, altså, alle er jo rare. Så disse tvillingene da! Men er hun egentlig mora? Og hvor er faren? Kanskje hun har drept faren fordi han ikke var koselig? :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Satt og funderte på morderen i natt da jeg skulle sove :fnise: Har tenkt mer på teorien om at det er flere mordere. Kom plutselig til å tenke på at det kanskje er ingen som egentlig har planlagt å være morder, sånn at det er forskjellige folk som dreper på ren impuls nesten, fordi de ikke takler personene. Det er jo så mange familiemedlemmer så går i tottene på hverandre og som får lyst til å drepe hverandre.

Så kanskje var det f.eks. Konrad som drepte advokaten i første episode. 

Isåfall har jeg en teori om at disse personene kommer til å drepe hverandre:

Toffen kommer til å drepe han som Kevin spiller (pga. at han klikker på alle de dårlige vitsene)

Timian kommer til å drepe tvillingene, pga. at de knuste julekula hans.

Nanna kommer til å drepe kosedama, hun blir så jævla lei av kosemaset.

Svein kommer til å drepe Nanna.

Syngedama kommer til å drepe hun som flørter med typen hennes.

Typen kommer til å drepe syngedama fordi han går lei.

Paret som aldri har sex, så kommer mannen til å drepe kona fordi hun fornærmer hans seksualitet så mye.

O.s.v. :fnise:

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, missmcbeal skrev:

Satt og funderte på morderen i natt da jeg skulle sove :fnise: Har tenkt mer på teorien om at det er flere mordere. Kom plutselig til å tenke på at det kanskje er ingen som egentlig har planlagt å være morder, sånn at det er forskjellige folk som dreper på ren impuls nesten, fordi de ikke takler personene. Det er jo så mange familiemedlemmer så går i tottene på hverandre og som får lyst til å drepe hverandre.

Så kanskje var det f.eks. Konrad som drepte advokaten i første episode. 

Isåfall har jeg en teori om at disse personene kommer til å drepe hverandre:

Toffen kommer til å drepe han som Kevin spiller (pga. at han klikker på alle de dårlige vitsene)

Timian kommer til å drepe tvillingene, pga. at de knuste julekula hans.

Nanna kommer til å drepe kosedama, hun blir så jævla lei av kosemaset.

Svein kommer til å drepe Nanna.

Syngedama kommer til å drepe hun som flørter med typen hennes.

Typen kommer til å drepe syngedama fordi han går lei.

Paret som aldri har sex, så kommer mannen til å drepe kona fordi hun fornærmer hans seksualitet så mye.

O.s.v. :fnise:

Har selv vært innom den tanken! Det kan jo egentlig være hvem som helst, så det er godt mulig. 

Liker serien veldig godt så langt! Både spennende og ganske morsomt. Svein er jo skikkelig bra! 

Skrevet
8 minutter siden, letterbomb skrev:

Har selv vært innom den tanken! Det kan jo egentlig være hvem som helst, så det er godt mulig. 

Liker serien veldig godt så langt! Både spennende og ganske morsomt. Svein er jo skikkelig bra! 

Ja, jeg har litt problemer med teorien om at det er en morder, på bakgrunn av det første drapet. Da er jo alle tilstede i spisesalen når advokaten går, borsett fra Konrad og hjelpepleieren. Slik det blir fremstilt så går vel alle samlet for å lete etter advokaten rett etterpå. Samtidig så er det jo en hemmelig inngang til det kontoret han var på, sånn at Konrad eller hjelpepleieren har kunne komme seg inn og stikke uten igjen ubemerket, for så å dukke opp bak forsamlingen rett etterpå. Men jeg tror ikke det er Konrad eller hjelpepleieren som har drept de andre, det blir liksom for lett? 

Skrevet
4 timer siden, missmcbeal skrev:

Hahaha, det var veldig oppklarende. Da har vi løst mysteriet rundt Chris, morsomt at de har intervjuet Fabian og han bare er så stolt over at mange tror det er basert på han :fnise:

Skaperne har sannsynligvis aldri hørt om denne Fabian :)

«At det var..? Fabian, hvem..?»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...