Gå til innhold

Jul i Blodfjell

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg hater å ha rett hele tiden", hahah jeg dauer. Elsker at de gjorde narr av "skarpere bilde-knappen":fnise:

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg døde av dagens episode 😂

• Liker 2
Skrevet

Elsket da han bablet ivei om de 7 kakeslagene😂 Og «julenissen? Da ble det veldig personlig..»

Anonymkode: 4134f...5d6

• Liker 17
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsket da han bablet ivei om de 7 kakeslagene😂 Og «julenissen? Da ble det veldig personlig..»

Anonymkode: 4134f...5d6

:skratte:

Anonymkode: 5d8aa...42f

Skrevet

Åååh, han der bergenseren med de dårlige vitsene minner meg sånn om noen... han må være inspirert av en eller annen, men hvem?? 

Skrevet

Når de filmer hotellet, skiheisen, og morderen sine sko og kjettinger i snøen, så minner det meg om en norsk grøsser. Er det fritt vilt tro? Og introen må jo være fra Stranger Things som ble nevnt før :laugh: elsker serien! Veldig morsom :) 

Anonymkode: d151d...e2c

• Liker 4
Skrevet (endret)

Minner om fritt villt ja :) introen

Endret av Vinglass
Måtte legge til noe
Skrevet

Ha ha ha, som jeg lo av dagens episode. Julekaketeorien var fantastisk :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Hvem var det som ble drept i dagens episode?

Anonymkode: effef...b1e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var det som ble drept i dagens episode?

Var det ikke kona til han som ble drept i forrige eller den før der? Husker plutselig ikke karakterens navn.

Synes Svein er priceless! "Så stod han der, den rødkledde jævelen..." Julenissetraumene hans er hysteriske :fnise:

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, Sveva skrev:

Var det ikke kona til han som ble drept i forrige eller den før der? Husker plutselig ikke karakterens navn.

Synes Svein er priceless! "Så stod han der, den rødkledde jævelen..." Julenissetraumene hans er hysteriske :fnise:

"du har rett til å holde kjeft, julenissefaen":fnise:

Anonymkode: c5abb...191

• Liker 6
Skrevet

Så mye som det har vært om Kevin Vågenæs i mediene nå, så skjønner man jo at en av karakterene hans er mordern. 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Bronto skrev:

Så mye som det har vært om Kevin Vågenæs i mediene nå, så skjønner man jo at en av karakterene hans er mordern. 

Han er vel i mediene fordi han er en sentral skuespiller i serien med flere karakterer.

Anonymkode: 33e8e...c95

• Liker 8
Skrevet
På ‎05‎.‎12‎.‎2017 den 19.45, missmcbeal skrev:

:klo: Javel, det er sikker på at det er Valen selv du mener? Fant dette intervjuet og han virker jo veldig jordnær egentlig. I tillegg så snakker han skikkelig sørlandsdialekt og ikke noe engelske ord og uttrykk. Valen må jo ha forandret seg veldig dersom du mener at Cris er en parodi på han?!

Det er en PARODI av Valen, ikke en imitasjon. Det er to helt forskjellige ting.

• Liker 3
Skrevet
På ‎03‎.‎12‎.‎2017 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Nok nå! Kevin Vågenes er en hedersmann! Jeg handler på butikken til faren hans Bjørn Johnny hver uke! Det er en sann hedersfamilie!

https://www.proff.no/selskap/rema-1000-frekhaug/frekhaug/-/Z0IVHX2X/

Anonymkode: f43b7...6f5

Bjørn Johnny er faktisk faren til Kevin.

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en PARODI av Valen, ikke en imitasjon. Det er to helt forskjellige ting.

Dersom man ikke kan kjenne igjen en person i en parodi så er det isåfall en veldig dårlig parodi. Jeg kan ikke kjenne igjen den Valen der i Cris i det hele tatt. 

Skrevet

Kjenner ikke igjen Valen jeg heller. Har vokst opp i takt med Valens karriere og dette minner ikke om han i det hele tatt verken han som person eller noen av hans roller/parodier. 

Anonymkode: 9200d...d1f

• Liker 2
Skrevet

Er det nødvendigvis en spesifikk person karakterene skal parodiere da? Jeg ser trekk av flere kjente originaler i disse karakterene. Tror rett og slett skaperne har latt seg inspirere av mange forskjellige. 

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

"du har rett til å holde kjeft, julenissefaen":fnise:

Anonymkode: c5abb...191

"... julenisse, vi møtes igjen... men her er det faen ingen snille barn, nei!!" :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...