Gå til innhold

Jul i Blodfjell

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte først Chris som Valen, men etter noen nevnte Fabian ble jeg usikker... Negledesignpraten er kanskje tatt med tanke på en annen sin kjæreste i "Bloggerne"

Anonymkode: 258af...c6a

Selvsagt er det en parodi på Valen!!

Fabian en eller annen som ingen har hørt om, hvorfor skulle de parodierer ham? ALT er jo tatt fra livet til Valen.

Anonymkode: f43b7...6f5

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det en parodi på Valen!!

Fabian en eller annen som ingen har hørt om, hvorfor skulle de parodierer ham? ALT er jo tatt fra livet til Valen.

Er det en parodi på Valen sine roller eller Valen selv? Har kun sett hans parodier, og visst det er hans parodier så synest jeg ikke det passer helt. Riktignok lenge siden jeg har sett det, men snøvler ikke Valen sine roller veldig? 

Skrevet
8 timer siden, missmcbeal skrev:

Er det en parodi på Valen sine roller eller Valen selv? Har kun sett hans parodier, og visst det er hans parodier så synest jeg ikke det passer helt. Riktignok lenge siden jeg har sett det, men snøvler ikke Valen sine roller veldig? 

Det er i all hovedsak parodi på Valen selv.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i all hovedsak parodi på Valen selv.

:klo: Javel, det er sikker på at det er Valen selv du mener? Fant dette intervjuet og han virker jo veldig jordnær egentlig. I tillegg så snakker han skikkelig sørlandsdialekt og ikke noe engelske ord og uttrykk. Valen må jo ha forandret seg veldig dersom du mener at Cris er en parodi på han?!

Skrevet

Trodde Chris var en parodi på Jan Thomas...

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, missmcbeal skrev:

:klo: Javel, det er sikker på at det er Valen selv du mener? Fant dette intervjuet og han virker jo veldig jordnær egentlig. I tillegg så snakker han skikkelig sørlandsdialekt og ikke noe engelske ord og uttrykk. Valen må jo ha forandret seg veldig dersom du mener at Cris er en parodi på han?!

Sørlandsdialekt? :fnise: Han er fra Sandnes i Rogaland.

De pariodierer vel kanskje alle han parodier også

Anonymkode: 790ae...d78

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sørlandsdialekt? :fnise: Han er fra Sandnes i Rogaland.

De pariodierer vel kanskje alle han parodier også

Anonymkode: 790ae...d78

Sorry, det stemmer sikkert. Synest det høres litt likt ut :fnise:

Nja, tror egentlig at det er parodi på en person eller type person, er så påfallende at det er så mange fellestrekk med Fabian. Utseendet, norskengelsken, kunstnertype, briefe med musikk, generelt høy på seg selv o.s.v.  

• Liker 1
Skrevet

Her blir det samliv - rai rai :ler: 

(ligger noen episoder etter)

• Liker 9
Skrevet

Det må være selveste Konrad som knerter familiemedlemmene sine siden de er så griske og bare kommer for arven

• Liker 1
Skrevet

Er det gøy fremdeles? Så bare de to første episodene.

Jeg tenkte også at det var Konrad som var morderen, allerede fra første episode.

Skrevet
3 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Det må være selveste Konrad som knerter familiemedlemmene sine siden de er så griske og bare kommer for arven

2 timer siden, stf skrev:

Jeg tenkte også at det var Konrad som var morderen, allerede fra første episode.

Spenstige teorier dere presenterer! Ingen som har tenkt på engang!

• Liker 8
Skrevet

Trodde det kom til å være en flåsete julekalender jeg ville gå lei av etter 2 1/2 episode. Men synes det faktisk er ganske spennende jeg! 

Anonymkode: 4970d...bd3

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, stf skrev:

Samme tenkte jeg:fnise:

Anonymkode: deb3a...b80

Skrevet
20 timer siden, Ella Grisella skrev:

Trodde Chris var en parodi på Jan Thomas...

Det var min første tanke å. Tonefallet, måten han prater på å alt er jo Jan Thomas

Anonymkode: 94b9a...64b

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler Svein selv er morderen sånn uten at han vet det ennå. .. at det er en teit twist på slutten 🙈

Anonymkode: cc4e3...7bf

• Liker 8
Skrevet

Lo meg ihjel under dagens episode :skratte:

Anonymkode: 5d8aa...42f

• Liker 3
Skrevet

Elsker at de gjør narr av gjør-bildet-skarpere-konseptet :laugh:

• Liker 25
Skrevet

Enig! Dagens episode var gull!! 

Anonymkode: f8cd5...68e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...