AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #561 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg kunne tro på at du faktisk vet svaret. Da hadde det vært nyttig informasjon. Tror dessverre du bløffer.. Anonymkode: f0d9d...21a Du får spise de ordene ikveld Anonymkode: d88fd...622
melissacarin Skrevet 24. desember 2017 #562 Skrevet 24. desember 2017 Har man noen gang mistenkt Toffen på ordentlig, eller ble det bare avfeid etter han påstod at kamera var satt opp pga. asia-greia hans? Toffen satt opp kamera på rommet til Nanna og Svein, sant? Han kunne jo late som det var Lykke han vil filme, men mulig han ville følge med på de to som ble satt på saken. Toffen kan skyte og mest sannsynlig filitere, siden han driver med jakt. Det er vel en fileteringskniv Liv blir drept med, ikke en smørkniv? Etter moren til Timian blir drept ser man disse bena (med militærgrønn? bukse) gå i korridoren i et kort klipp. Er ikke det første bildet buksa og støvlene til Toffen? Og sjekk bilde to som viser støvlene til nissen når Liv blir drept. Jeg begynner å mistenke at flere står bak de forskjellige drapene. Min sterkeste teori var Cris og Jack. Etter å ha sett gjennom enda en gang så blir listen bare lenger og lenger. Godt man har noe å drive med mens man feirer jul i sengen med influensa.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #563 Skrevet 24. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får spise de ordene ikveld Anonymkode: d88fd...622 Godt mulig, men det hjelper meg ikke nå.. Anonymkode: f0d9d...21a
melissacarin Skrevet 24. desember 2017 #564 Skrevet 24. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får spise de ordene ikveld Anonymkode: d88fd...622 Hvis du har en fasit, vil du dele hvordan du vet det du vet? Er det ditt eget resonnement eller er du en del av produksjonen e.l.? 3
suprleg Skrevet 24. desember 2017 #565 Skrevet 24. desember 2017 (endret) . Endret 24. desember 2017 av suprleg 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #566 Skrevet 24. desember 2017 3 minutter siden, melissacarin skrev: Hvis du har en fasit, vil du dele hvordan du vet det du vet? Er det ditt eget resonnement eller er du en del av produksjonen e.l.? Har sett episoden. Anonymkode: d88fd...622
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #567 Skrevet 24. desember 2017 1 minutt siden, suprleg skrev: Har sett episoden. Hvis du er anonymbruker 622, vennligst slutt å se piss. Ingen har sett episoden utenom de som har vært med på serien, og de har taushetsplikt og kan få bot for slik oppførsel. Du prøver kun å få oppmerksomhet, eller prøver å villrede oss. Slutt å drep morroa for oss, og la oss få spekulere uten å bli villredet av elleville avsporinger. Anonymkode: 1e20d...da1 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #568 Skrevet 24. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er anonymbruker 622, vennligst slutt å se piss. Ingen har sett episoden utenom de som har vært med på serien, og de har taushetsplikt og kan få bot for slik oppførsel. Du prøver kun å få oppmerksomhet, eller prøver å villrede oss. Slutt å drep morroa for oss, og la oss få spekulere uten å bli villredet av elleville avsporinger. Anonymkode: 1e20d...da1 Tro hva du vil. Jeg har sett episoden og er ikke en del av produksjonen. Anonymkode: d88fd...622
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #569 Skrevet 24. desember 2017 10 minutter siden, melissacarin skrev: Har man noen gang mistenkt Toffen på ordentlig, eller ble det bare avfeid etter han påstod at kamera var satt opp pga. asia-greia hans? Toffen satt opp kamera på rommet til Nanna og Svein, sant? Han kunne jo late som det var Lykke han vil filme, men mulig han ville følge med på de to som ble satt på saken. Toffen kan skyte og mest sannsynlig filitere, siden han driver med jakt. Det er vel en fileteringskniv Liv blir drept med, ikke en smørkniv? Etter moren til Timian blir drept ser man disse bena (med militærgrønn? bukse) gå i korridoren i et kort klipp. Er ikke det første bildet buksa og støvlene til Toffen? Og sjekk bilde to som viser støvlene til nissen når Liv blir drept. Jeg begynner å mistenke at flere står bak de forskjellige drapene. Min sterkeste teori var Cris og Jack. Etter å ha sett gjennom enda en gang så blir listen bare lenger og lenger. Godt man har noe å drive med mens man feirer jul i sengen med influensa.. Når julenissen stikker Liv på slutten så ser vi at kniven ikke er stort større en hånden til morderen. Derfor jeg mistenker at det er en smørkniv, fordi den er for liten til å brukes til stort annet. Men sløyekniv vil også være skarpere, mordkniven har avrundede og myke kanter. Anonymkode: 1e20d...da1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #570 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tro hva du vil. Jeg har sett episoden og er ikke en del av produksjonen. Anonymkode: d88fd...622 Du lyver, kun produksjonen får se episoden før den blir publisert. Hvis du ikke slutter med å spre bullshit, løgn og ødelegge tråden vår så vil jeg rapportere deg. Anonymkode: 1e20d...da1 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #571 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du lyver, kun produksjonen får se episoden før den blir publisert. Hvis du ikke slutter med å spre bullshit, løgn og ødelegge tråden vår så vil jeg rapportere deg. Anonymkode: 1e20d...da1 Vil du at jeg skal bevise at jeg ikke lyver...? Anonymkode: d88fd...622
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #572 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil du at jeg skal bevise at jeg ikke lyver...? Anonymkode: d88fd...622 Du har også en tråd du kalle B, og kommenterer selv med kun « . « Tydelig at du er en tullebruker. Vennligst forlat denne tråden. Blir mitt siste svar til deg. Anonymkode: 1e20d...da1 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #573 Skrevet 24. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har også en tråd du kalle B, og kommenterer selv med kun « . « Tydelig at du er en tullebruker. Vennligst forlat denne tråden. Blir mitt siste svar til deg. Anonymkode: 1e20d...da1 Nå kan du slutte å leke bedreviter. Anonymkode: d88fd...622
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #574 Skrevet 24. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har også en tråd du kalle B, og kommenterer selv med kun « . « Tydelig at du er en tullebruker. Vennligst forlat denne tråden. Blir mitt siste svar til deg. Anonymkode: 1e20d...da1 Kan også legge til at denne brukeren kommenterte «jeg tror denne personen lyver» lenger her oppe, før han/hun avslørte seg som anonymbruker ...622 litt lenger ned. Åpenbart tull altså. Anonymkode: f0d9d...21a
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #575 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan også legge til at denne brukeren kommenterte «jeg tror denne personen lyver» lenger her oppe, før han/hun avslørte seg som anonymbruker ...622 litt lenger ned. Åpenbart tull altså. Anonymkode: f0d9d...21a Se innlegget over Anonymkode: d88fd...622
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #576 Skrevet 24. desember 2017 For de som har T-we ligger den her. (var ikke jeg spoilet navnet på morderen) https://twe.no/series/7101/tvnorge/asset/series/6060502/jul-i-blodfjell-s01e07 Anonymkode: 936e5...18a
Buzzi Skrevet 24. desember 2017 #577 Skrevet 24. desember 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Putti-teorien som ble presentert her i går var morsom og skal ikke glemmes. Kanskje er hun mer av personligheten til døtrene og broren, og hun kan ha manipulert interntelefonen og tuklet med pillene for å få pulsen sin ned. Anonymkode: 67691...957 Chris og Jack-teoriene har jeg ingen tro på, de blir for spekulative. En god krimgåte har svarene liggende som skjulte aha-opplevelser. Men Putti har jeg mistenkt helt siden spørsmålet om arvingen kom opp. Det er to personer på hotellet som er opptatt av julekos: Putti og Konrad. I episoden der Gabriel sier nei til Siri, sier Toffen ett eller annet om at man ikke skulle tro de var søsken (husker ikke ordrett). I episoden der Putti blir drept (eller faket egen død?) leter Konrad etter medisinen sin, fordi han må få ned pulsen. Den sto på disken rett ved siden av den døde Putti. Putti sin død ble vektlagt annerledes enn de andre, både med at Nanna sjekket pulsen, vi ble fulgt ned i likrommet for første gang, vi så at hun ble merket med lapp på tåen, og det skulle liksom ikke være noen tvil om at hun var død. Jeg var veldig skuffet da Nanna sjekket pulsen, for da tenkte jeg at det ikke kunne være henne likevel. Men så såg jeg tilfeldigvis episoden i reprise, og hengte meg opp i det Konrad sa om å få ned pulsen med tablettene. Der var aha-opplevelsen min. Hjelpes, så skuffet jeg blir om jeg tar feil! 😆 Det jeg er mest i tvil om er motivet. Julekos? Straff? Tror ikke det handler om penger dersom det er Putti som er morderen. Med mindre hun og Toffen samarbeider? 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #578 Skrevet 24. desember 2017 27 minutter siden, Buzzi skrev: Chris og Jack-teoriene har jeg ingen tro på, de blir for spekulative. En god krimgåte har svarene liggende som skjulte aha-opplevelser. Men Putti har jeg mistenkt helt siden spørsmålet om arvingen kom opp. Det er to personer på hotellet som er opptatt av julekos: Putti og Konrad. I episoden der Gabriel sier nei til Siri, sier Toffen ett eller annet om at man ikke skulle tro de var søsken (husker ikke ordrett). I episoden der Putti blir drept (eller faket egen død?) leter Konrad etter medisinen sin, fordi han må få ned pulsen. Den sto på disken rett ved siden av den døde Putti. Putti sin død ble vektlagt annerledes enn de andre, både med at Nanna sjekket pulsen, vi ble fulgt ned i likrommet for første gang, vi så at hun ble merket med lapp på tåen, og det skulle liksom ikke være noen tvil om at hun var død. Jeg var veldig skuffet da Nanna sjekket pulsen, for da tenkte jeg at det ikke kunne være henne likevel. Men så såg jeg tilfeldigvis episoden i reprise, og hengte meg opp i det Konrad sa om å få ned pulsen med tablettene. Der var aha-opplevelsen min. Hjelpes, så skuffet jeg blir om jeg tar feil! 😆 Det jeg er mest i tvil om er motivet. Julekos? Straff? Tror ikke det handler om penger dersom det er Putti som er morderen. Med mindre hun og Toffen samarbeider? Akkurat denne teorien om Putti noen delte i går.. bare litt utdypet dette her Anonymkode: ec3e2...261
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #579 Skrevet 24. desember 2017 Jeg la forresten merke til i går at Konrad kommenterte at «Putti var den som gledet seg mest» eller noe sånt noe. Synes dette virka litt mistenkelig. Og er litt spesielt å male rebusspørsmål i blod over et lik om man ikke har noe med liket å gjøre Anonymkode: ec3e2...261
Buzzi Skrevet 24. desember 2017 #580 Skrevet 24. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat denne teorien om Putti noen delte i går.. bare litt utdypet dette her Anonymkode: ec3e2...261 Åh, beklager! Var ikke meningen å gjenta ting andre allerede har påpekt. Har ikke lest gjennom alle 30 sidene... Er bare så spent på om jeg har tenkt riktig! Men flott for meg å vite at andre har tenkt det samme, da er jeg kanskje ikke helt på jordet! 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå