AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Del Skrevet 2. desember 2017 Hei, solgte unna min telefon, men vil gjerne ha IMEI nummeret. Kan jeg finne dette på kvittering? På itunes? Anonymkode: e9d3f...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Del Skrevet 2. desember 2017 .. Anonymkode: e9d3f...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. desember 2017 #3 Del Skrevet 2. desember 2017 Om du ikke har slettet den fra find my iphone, kan det være du finner den der, men skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Del Skrevet 2. desember 2017 5 minutter siden, Titania skrev: Om du ikke har slettet den fra find my iphone, kan det være du finner den der, men skal ikke si noe sikkert. https://appleid.apple.com/no Kan jeg ikke finne den der? Anonymkode: e9d3f...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. desember 2017 #5 Del Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://appleid.apple.com/no Kan jeg ikke finne den der? Anonymkode: e9d3f...455 Jo. Den ligger under dine enheter i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Del Skrevet 2. desember 2017 54 minutter siden, Titania skrev: Jo. Den ligger under dine enheter i såfall Vet du hvordan jeg kan stenge IMEI nummer? Ringe operatøren? Anonymkode: e9d3f...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 2. desember 2017 #7 Del Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvordan jeg kan stenge IMEI nummer? Ringe operatøren? Anonymkode: e9d3f...455 Hvorfor skal du stenge telefonen når du har solgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Del Skrevet 2. desember 2017 48 minutter siden, stan skrev: Hvorfor skal du stenge telefonen når du har solgt den? Fordi vedkommende har ikke betalt meg resterende beløp, som vi ble enige om. Anonymkode: e9d3f...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. desember 2017 #9 Del Skrevet 2. desember 2017 Det nærmeste du kommer er vel å anmelde telefonen som stjålet i såfall - da kan imei bli stengt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Del Skrevet 2. desember 2017 2 minutter siden, Titania skrev: Det nærmeste du kommer er vel å anmelde telefonen som stjålet i såfall - da kan imei bli stengt Og det er den, når han har tatt den uten å betale for seg. Anonymkode: 72443...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #11 Del Skrevet 2. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er den, når han har tatt den uten å betale for seg. Anonymkode: 72443...e0f Må jeg til poltiet? Kan dette gjøres online? Evt kan jeg be operatøren gjøre dette? Anonymkode: e9d3f...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. desember 2017 #12 Del Skrevet 2. desember 2017 Google er din venn https://www.politiet.no/tjenester/anmelde-tyveri-eller-skade/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 9. desember 2017 #13 Del Skrevet 9. desember 2017 På 2.12.2017 den 21.06, AnonymBruker skrev: Og det er den, når han har tatt den uten å betale for seg. Anonymkode: 72443...e0f Jeg er usikker på om du kan regne den som stjålet når han har betalt deler av det den kostet. Snakk med politiet før du melder den stjålet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå