AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 har vært samboer ca 1 år (og kjærester ca 1,5 år), og vi har bestemt oss for å feire jul sammen for første gang. Vi skal da være sammen med familien hans. I disse tider er det ganske vanlig å få spm fra kollegaer osv om hvor en skal feire jul, og jeg har fått så mange rare reaksjoner på at vi skal feire i lag «allerede». Inntrykket mitt er at det ikke er vanlig å feire sammen nesten før man er gift. Hvor lenge var dere sammen før dere feiret jul i lag? Anonymkode: 9e45b...edf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Hæ? Hvor er du bor hen a? Det er nokon kunne tro at nien kunne bo? Anonymkode: b3ab0...20d 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 jeg feiret jul sammen med min kjæreste etter 1,5 år. Har byttet på hvor vi feirer jul siden. Rotasjons ordning. Ingen har sett rart på oss. Anonymkode: ab754...3f9 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hvor er du bor hen a? Det er nokon kunne tro at nien kunne bo? Anonymkode: b3ab0...20d Verste er at der vi bor faktisk har vært med på det programmet😂😂😂😂 jeg er innflytter, og merker godt at det er andre holdninger her enn der jeg har vokst opp! Anonymkode: 9e45b...edf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 Vi feiret jul etter å ha vært sammen et år, men lenge før vi bodde sammen. Handlet rett og slett om at vi ønsket å bruke tiden sammen med hverandre, som vel må være et sunnhetstegn for forholdet? Ikke hør på hva andre mener, gjør som dere føler er riktig Anonymkode: 1944c...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Jeg og sambo skal til min familie og feire jul i år. Ingen har sett rart på oss. Vi har vært sammen og samboere slik som dere. I fjor feiret vi hver for oss. Men var sammen på morgenen og møttes hos meg på kvelden for å være sammen. Anonymkode: 43f63...6f3 1
Alvario Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Begge jobbet første julaften vi var sammen, men første dag var vi hos hans foreldre, og andre dag hos mine. Hadde da vært sammen i 7 mnd. Året etter var vi hos hans familie julaften❤️
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 Da vi møttes så flyttet vi sammen etter kort tid og feiret jul sammen allerede det første året, ingen som så rart på oss av den grunn. (Om de sa noe bak ryggen vår vet jeg jo ingenting om, men fra vi var sammen så var vi sammen også i jula) Anonymkode: b3e64...39f
Minlillelykke Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 Vi feiret ikke sammen før vi hadde vært sammen i 5 år, året før giftet vi oss. Vi hadde rett og slett ikke lyst til å droppe å feire med hver vår familie. Men etter første julen sammen har vi ikke skilt lag.
Ulrikke Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Vi har feiret jul sammen så lenge vi har vært samboere. Jeg hadde en samboer tidligere også, vi feiret aldri jul sammen. Alltid hos hver våre foreldre (var sammen i tre år, bodde sammen i ett). Folk må bare gjøre det de føler er riktig for dem. Jeg får litt noia av folk som ikke takler at jula tar en ØRLITEN annen vri enn de er vant til 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 Vi har ikke vært sammen et år engang, og bor ikke sammen ennå - men vi ferier jul sammen. Folk får nå bare synes det er så rart de vil - jeg gleder meg til å feire med hans familie. Anonymkode: a021a...2b1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 Vi feiret sammen fra året før vi ble sammen. Pga jobb har vi ikke hatt fast annethvert år hos hans og min familie. Anonymkode: c7408...15f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #14 Skrevet 2. desember 2017 Vi feiret etter et 1/2 år som kjærester! Anonymkode: e865e...998
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #15 Skrevet 2. desember 2017 Feiret jul sammen etter et halvt år sammen . Anonymkode: 293e7...ac5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 Feiret jul etter 9 mnd sammen. Virker som om det blir vanligere jo eldre man er. Anonymkode: aa01b...425
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #17 Skrevet 3. desember 2017 Feiret ikke jul sammen før vi fikk barn. Begge ville feire med sine familier så lenge som mulig. Anonymkode: 00e7c...0b8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 For oss var det uaktuelt å feire jul sammen så lenge vi ikke hadde barn. Så vi hadde vært sammen i nesten 10 år før vi feiret i lag. Anonymkode: 59101...5f1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 For oss bar der ikke naturlig å feire jul sammen før vi fikk barn. Av og til møttes vi nok kvelden, eller reiste hjem til leiligheten etter feiringen. Av og til overnattet vi hos hver våre foreldre. Våre 2 eldste barn er i begynnelsen av 20-årene. Begge har kjærester, men de er alle enige om å feire jul hos sine egne familier. Anonymkode: 02608...500
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #20 Skrevet 3. desember 2017 Vi feiret jul sammen fra første jul som samboere. Det var vel litt over ett år etter at hadde blitt sammen. Traff hverandre ene senhøsten, flyttet sammen sommeren etter og feiret jul sammen det året. Men broren min har hatt sine kjærste med siden første julen deres som par, etter fire mnd sammen. Hun har ikke helt god julestemning pga familie og fortid, så hun ønsket å være sammen med ham. De har feiret med mine foreldre hvert år i snart ti år nå. Bestevennina mi og mannen hennes feiret hver for seg selv etter de var gift. Første jul sammen var med barn. De er begge julekjære og elsket julen i barndomshjemmene sine. Ingenting er rart om det passer dere... Anonymkode: 5d6ae...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå