Gå til innhold

Erfaring med Bestselgerklubben? (Bokklubb)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelige skribenter skriver da ikke "viss" tusen ganger på rad. Ellers har jeg dessverre ingen kommentar, var bare sykt vanskelig å ta "artikkelen" seriøst.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det gjelder alle av Tanums bokklubber ikke bare bestselgerklubben (energica, hobbyklubben etc). Jeg er medlem og logger inn og avbestiller stortsett alle hovedbøkene, ble fristet av velkommstpakken og var klar over at jeg måtte være medlem ett år før jeg kan melde meg ut, da jeg har vært medlem tidligere. Da fikk jeg nyhetsbrev på mail med info om ny hovedbok som gjor det lett å huske å logge seg inn for å avbestille, det har jeg ikke fått nå, men har varsel på mobil som minner meg på det.

Man må ringe for å si opp medlemskapet, siste jeg gjorde det var det ingen problemer. Det gikk helt greit, lite venting om jeg husker rett.

Kan være medlem kortere enn ett år, men da må du betale fullpris for velkomstpakken ved utmelding

Endret av Poledra
  • Liker 1
Skrevet

Jeg meldte meg inn der kun for velkomstpakken. Avbestiller alle bøker som er "hovedboken". Tar vel ca. 1 år før jeg kan melde emg ut igjen, men synes det var verdt det for å få velkomstpakken. 

Anonymkode: 55f47...1c2

• Liker 4
Skrevet

Har vært medlem. Aldri mer. Man må huske å avbestille her tredje uke. Det man får i velkomstgave er gjerne av dårlig kvalitet.

Har brukt mye på porto når jeg har returnert månedens bok. Bedre bøker i en bokhandel.

Anonymkode: 09e5f...9ca

Skrevet

Hva er velkomstpakken da? Siden det er verdt å styre med å avbestille hver måned og risikere å betale for bøker man ikke vil ha.

Anonymkode: a156b...aae

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er velkomstpakken da? Siden det er verdt å styre med å avbestille hver måned og risikere å betale for bøker man ikke vil ha.

Velkomstpakkene varierer. Det er heller ikke mye styr å klikke på en "avbestill"-knapp et par ganger her og der. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er velkomstpakken to stk hvite Omagio-skåler med sølvstriper.

Anonymkode: 01073...d9b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært medlem av flere bokklubber, også Bestselgerklubben.

Felles for ALLE er at man får en fin velkomstpakke som man ofte kan sette sammen selv. Det er helt vanlig at man må være medlem i et år, og avbestille de bøkene man ikke ønsker.

Dersom man ikke mestrer denne biten bør man ikke være med, men jeg har aldri hatt problemer med det. Dette er et system jeg har vært kjent med i massevis av år. Tidligere fikk man et blad i posten, nå finner man alt på nett.

Gavene er ikke av dårlig kvalitet. Det jeg har mottatt har vært gaver av kjente merker og god kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt null problem med Bestselgerklubben. Var medlem i ca. 2 år før jeg nå nylig meldte meg ut (via e-post!) og har aldri mottatt noe derifra bortsett fra velkomstpakker. Var medlem av to av bokklubbene deres, og fra Bestselgerklubben fikk jeg e-post om hovedbøkene slik at jeg alltid ble minnet på å avbestille. Den andre av tanums bokklubber jeg var medlem av fikk jeg aldri e-post fra når det kom nye hovedbøker, på tross av at jeg et par ganger gikk inn og forsøkte å oppdatere profilen min slik at jeg skulle få hovedboktilbud på e-post. Fra denne bokklubben fikk jeg nyhetsbrevet i posten en del ganger, men sjelden i forhold til hvor ofte det var nye hovedbøker. Siden jeg var medlem av en annen bokklubb løste dette seg enkelt ved at jeg klikket meg inn og avbestilte hovedbøkene fra begge bokklubbene når jeg fikk e-post med hovedboktilbud fra den ene. 

Dersom man ikke får hovedboktilbud per e-post eller husker å avbestille så får man nok den type problemer som beskrevet i linken, men for de fleste er det da ingen problem å logge seg inn å trykke «avbestill» hver 3-4 uke i et år. 

Anonymkode: 86782...ac6

• Liker 2
Skrevet

Hvis du klarer å avbestille i tide, så er det et helt supert tilbud. Jeg var medlem av Bestselgerklubben inntil nå nylig. Jeg meldte meg også inn pga velkomstpremien. Jeg fikk reklame for hovedboken i posten rundt én uke før boka måtte avbestilles. Jeg trengte ikke å gå inn og sjekke til en hver tid om jeg måtte avbestille, siden jeg visste at det var på tide når reklamen kom i posten. Nå er jeg medlem i en annen bokklubb hvor denne reklamen kommer på mail. Jeg fikk også meldt meg veldig lett ut av Bestselgerklubben. Jeg sendte bare en mail, og fikk lov til å melde meg ut med én gang. 

Disse bokklubbene tjener på at folk er dårlige til å avbestille. Hvis man dog har god kontroll på dette, så tjener man masse. Jeg fikk gavekort på 1500 kr til å sette sammen egen velkomstpakke i den siste bokklubben jeg meldte meg inn i. Jeg måtte riktig nok betale frakt på 169 kr, men det blir jo ingenting i forhold. Sitter her nå med varer til 1500 kr, som jeg bare betalte 169 kr for. Har ikke mottatt én eneste bok.

Anonymkode: 4630f...c83

• Liker 2
Skrevet

Sjekket nå, og det er oppgitt to helt vanlige telefonnummer man kan bruke for å melde seg ut. I tillegg kan man sende melding i et skjema på siden pluss mail som en bruker over her sier.

Blir faktisk irritert på den sytete artikkelen TS linker til. Forfatteren burde sjekke fakta før han legger ut noe slikt.

De fleste håndterer et slikt medlemskap uten problem.

Anonymkode: 4edba...991

• Liker 1
Skrevet

Takk for at dere deler av deres positive erfaringer :blomst: Jeg ble bekymret av det som sto i linken som jeg fant da jeg lette etter brukererfaringer. Nå vurderer jeg å melde meg inn :ac:

Anonymkode: 01073...d9b

Skrevet

Ser ut som det har vært en student som har lagt inn den artikkelen noe studenten har irritert seg over. 

Du må passe på siden det ligger inn to hovedbøker for måneden. Er du bortreist så ligger dette på nett og de fleste er jo både mobil og nett uansett hvor de er nå.

Du må også være medlem 1 år noe som jeg trodde gikk frem ved innmelding. 

Jeg pleier å melde meg ut via mine sider og har aldri hatt noe problem med det. 

Skrevet

Kan en få ny velkomstpakke dersom en melder seg ut igjen etter et år?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan en få ny velkomstpakke dersom en melder seg ut igjen etter et år?

Ja, jeg har fått det, men de gangene så er de som har ringt meg og kommet med et tilbud som jeg ikke har sagt nei til. Det var vel 6-12mnd etter jeg sa opp 

Skrevet

Her er det en som tydelig ikke har lest betingelsene for medlemskap. Ganske pinlig når man videre velger å formulere et slikt innlegg i en nettavis.

Anonymkode: ca723...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...