silja Skrevet 30. januar 2005 #1 Del Skrevet 30. januar 2005 carena? simo? baby dan? basson? - hvilken???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 30. januar 2005 #2 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei Vi har Carena sin, og vi er veldig fornøyde med den Hilsen Pludre, mor til to små gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 30. januar 2005 #3 Del Skrevet 30. januar 2005 simo her. føler meg veldig trygg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2005 #4 Del Skrevet 30. januar 2005 jag hadde en fra Simo... tror jeg... Var veldig enkel å klappe sammen og å sette opp. Ikke var den spsielt tung heller.Solid var den å, har vært med på utrolig mye rart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 31. januar 2005 kjeden babyspesialisten skal visst ha en egen reiseseng som er kåret til best i test - noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #6 Del Skrevet 31. januar 2005 Vi har Carena sin reiseseng og den fungerer veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 1. februar 2005 #7 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg har denne og er kjempe fornøyd http://www.netthandelen.no/?s=4736&g=0&exp...xpand=0,192,256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 1. februar 2005 #8 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvor mye veier disse reisesengene? Er det stor forskjell på vekt og kvalitet? Tenker at vekt er viktig dersom man skal drakse den med på hytta etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 2. februar 2005 #9 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg har denne og er kjempe fornøyd http://www.netthandelen.no/?s=4736&g=0&expand=0,192,256 Vi har også kjøpt på netthandelen, det samme merke som dere men ikke helt lik.. Vi har bare prøvd å sette den opp en gang,når vi fikk den,og syns det var litt mye deler og litt komplisert,men er det noe som blir lettere når vi kommer inn i det kanskje? Litt kjedelig hvis det skal være så mye styr for å få den opp lixom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 2. februar 2005 #10 Del Skrevet 2. februar 2005 syntes det er kjempe enkelt jeg, jeg bruker den som lekegrind i stua nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå