AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Fire dager før mens er eggløsningstesten positiv men gravditetstesten er negativ. Super ømme pupper og vet jeg hadde el tidligere i perioden. Hm hvorfor positiv test igjen? Anonymkode: 460ad...f49
Bustefisk Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Du kan få positiv el test ved graviditet, og mange sier at de opplever at eltesten slår ut tidligere enn g-testen
Gakkepus Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Siiter i samme båt for øyeblikket, men så fikk jeg en veldig svak strek på graviditetsteste...
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Hvis du googler på engelsk kan du se at det er veldig vanlig å få positive El tester før mensen når man ikke er gravid, selv er jeg en av dem... Anonymkode: 0ec48...da7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 Da hst du el nå, egget slapp ikke forrige forsøk. Skal el test bli positiv ved graviditet vil ikke det skje før en stundt etter tydelig positiv graviditetstest Anonymkode: bbee1...78b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Hormonet LH varierer i styrke hele syklus. Så det er vanlig at man får positive eggløsningstester (strimler) hele syklusen, uten å være gravid. Anonymkode: bab12...803
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Jeg fikk positiv EL test før mens, men mens kom. Måneden etter fikk jeg også pos EL før mens, men jeg var gravid. Hadde ikke stolt på det. Anonymkode: 3c1f7...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå