AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Hvis jeg er på besøk eller har besøk så nøyer jeg meg med noen flak av etikette, men når jeg er helt alene så knasker jeg i meg minst halve, men ofte hele posen selv, søler nedover genseren og sofaen og knasker og spiser på autopilt . På 15 minutter nå har jeg allerede tømt to skåler 😁 Klarer dere å stoppe? Jeg er ikke overvektig på noe måte og har ikke som vane for å sluke i meg mengder med mat, men ting som potetgull og popcorn er jo så godt! Hånden går jo helt på autopilot! Er jeg veldig usunn som gjør dette fra tid til annen? Anonymkode: 3d095...23f 5
WubWub Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Ja, blir kvalm om jeg tar mer enn 2 håndfuller med potetgull.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Jeg prøver å ikke spise på autopilot, det kommer det ingenting godt utav. Spesielt når jeg spiser potetgull og godteri prøver jeg å legge merke til hver enkelt bit og virkelig nyte den. Da klarer jeg meg med mye mindre 😊 Anonymkode: ce3f1...2db 1
Svigermor Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Nei, trøkker i meg hele posen. Skulle tro det sto om livet. 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å ikke spise på autopilot, det kommer det ingenting godt utav. Anonymkode: ce3f1...2db Joho, masse kos 😁 Anonymkode: 3d095...23f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 5 minutter siden, Svigermor skrev: Nei, trøkker i meg hele posen. Skulle tro det sto om livet. Haha bra å høre at jeg ikke er den eneste! 😁 Nettopp gomla i meg hele posen her nå jeg også, og trykker i meg som en gris. Hadde aldri turt å spise sånn med munnen full så det tyter og søler ut, foran andre Anonymkode: 3d095...23f 1
stan Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Aldri noe problem å slutte å spise potetgull. Det går jo av seg selv når posen er tom 19
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joho, masse kos 😁 Anonymkode: 3d095...23f Haha, det er vel der vi er forskjellig. Jeg synes det er mer kos når jeg faktisk legger merke til det jeg spiser 😃 Anonymkode: ce3f1...2db
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg er på besøk eller har besøk så nøyer jeg meg med noen flak av etikette, men når jeg er helt alene så knasker jeg i meg minst halve, men ofte hele posen selv, søler nedover genseren og sofaen og knasker og spiser på autopilt . På 15 minutter nå har jeg allerede tømt to skåler 😁 Klarer dere å stoppe? Jeg er ikke overvektig på noe måte og har ikke som vane for å sluke i meg mengder med mat, men ting som potetgull og popcorn er jo så godt! Hånden går jo helt på autopilot! Er jeg veldig usunn som gjør dette fra tid til annen? Anonymkode: 3d095...23f Jippi - jeg er ikke alene. Prikken over i'en: En stor pose Maarud Salt Potetgull, en stor pose OWL Ostepop, og iskald cola ... Nærmere dig, o' Gud!
MarianneE Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg er på besøk eller har besøk så nøyer jeg meg med noen flak av etikette, men når jeg er helt alene så knasker jeg i meg minst halve, men ofte hele posen selv, søler nedover genseren og sofaen og knasker og spiser på autopilt . På 15 minutter nå har jeg allerede tømt to skåler 😁 Klarer dere å stoppe? Jeg er ikke overvektig på noe måte og har ikke som vane for å sluke i meg mengder med mat, men ting som potetgull og popcorn er jo så godt! Hånden går jo helt på autopilot! Er jeg veldig usunn som gjør dette fra tid til annen? Anonymkode: 3d095...23f Helt normalt!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #11 Skrevet 2. desember 2017 Ja, men gjør det sjeldent. Anonymkode: 0ac69...bb7
Jølle Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 Har en uvane å angripe potetgull posen når jeg kommer hjem fra jobb sulten og sliten. Så står jeg der små kvalm og lager middag 4
Gjest Polybios Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 Siden 2000 har jeg kanskje spist potetgull kanskje 10 ganger. Så det er ikke ofte jeg spiser det.
lemoncake Skrevet 2. desember 2017 #14 Skrevet 2. desember 2017 10 timer siden, WubWub skrev: Ja, blir kvalm om jeg tar mer enn 2 håndfuller med potetgull. Jeg blir også kvalm hvis jeg spiser for mye chips. Så jeg må stoppe etter et par tre håndfuller,
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #15 Skrevet 2. desember 2017 Jeg spiser svært sjeldent potetgull - det er liksom ikke noe jeg kjenner jeg har lyst på og går til innkjøp av selv. Men dersom det står foran meg og jeg først begynner å spise, så klarer jeg ikke å slutte 🙊🤷🏼♀️ Anonymkode: f0b4a...6e7
FluffyJuggernaut Skrevet 2. desember 2017 #16 Skrevet 2. desember 2017 Ja, det er ikke ett problem med potetgull. Men sjokolade forsvinner raskt om jeg ikke passer på.
Pinkee Skrevet 2. desember 2017 #17 Skrevet 2. desember 2017 ER lissom en bitteliten årsak til at potetgull oppbevares på boden, og at jeg tar med en bitteliten skål ut og henter i 1
Gjest Peanut Skrevet 2. desember 2017 #18 Skrevet 2. desember 2017 Hvis jeg begynner på en pose...så sier det bare *POOF!* og så er alt innholdet borte!
puppi Skrevet 2. desember 2017 #19 Skrevet 2. desember 2017 Ja, dessverre.. potetgull og ostepop og det meste av fet snacks.. Innbiller meg alltid at jeg skal være raus og la posen vare i ihvertfall to dager, men selvbedraget lenge leve!
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2017 #20 Skrevet 2. desember 2017 Potetgull er ikke noe problem, snop derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå