AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Har ikke vipps, skal ikke ha vipps. Anonymkode: 863cd...85b
Brunhilde Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Jeg kan ikke se mange ulemper, bortsett fra at du må være sikker på at du sender penger til rett person. Du kan ikke angre når du har trykket "send". Jeg bruker vipps ganske mye, men har foreløpig bare brukt det til transaksjoner mellom privatpersoner, Jeg har ikke prøvd å verken handle eller betale fakturaer. 3
Wasabi Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Har ikke opplevd problemer så langt. Bruker det kun til venner når vi spleiser på ting. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 Jeg har bare gode erfaringer med det. Har brukt det til å betale familie og venner, regninger og Ruter. Anonymkode: 25e3a...daa
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Elsker Vipps! Loppemarkeder, Finn etc. Slippe kontanter og at pengene kommer inn der og da!
Sirah Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Vipps er fullstendig genialt! Bruker det mye til å overføre/motta småbeløp fra venner. Har også brukt det noe i nettbutkker og typiske steder som kjosker som ikke har betalingsterminal (type julemesser, små idrettsarrangementer osv). Har ikke prøvd den på faktura enda.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 Garn ingen negative erfaringer. Mange boder osv bruker vips nå istedenfor kortterminal siden leie av kortterminal ofte er dyrere enn det er verdt. Anonymkode: 9d980...c24
missmcbeal Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 Jeg var litt for rask på labben en gang, så ikke hvem jeg var innpå, var en person under den jeg skulle sende til Så klarte å vippse til feil person, heldigvis var det en nær venninne, så spurte lattermildt om hun kunne vippse tilbake ettersom jeg hadde vippset til feil person. Det gikk fint det. Eneste som er negativt med vipps er jeg har blitt vant med denne lettvinte løsningen, og jeg blir irritert når folk, særlig pappa, ikke vil skaffe seg vipps. Må jeg virkelig gå innpå nettbanken og overføre penger? Det er så tungvint i forhold til vipps! Vipps har forøvrig gjort til at jeg får småbeløp som folk skylder meg, rimelig fort. F.eks. er det genialt dersom man er ute på fest og en venn spør om en kan kjøpe noe i baren, så får man vippset pengene med en gang. Viss ikke blir det ofte glemt og sånne beløp kan være vanskelig å få inn igjen. Jeg hater dessuten å kreve inn penger for folk, så det er mye bedre å kunne sende en forespørsel på Vipps om skyldige penger. Synest derimot at Vipps har en del nedetid da, men det varer som ofte ikke så veldig lenge.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 Her skiller jeg meg ut fra flertallet ser jeg. Jeg ble tvunget til å innstallere vipps en gang noen hadde sendt meg penger der fordi de tok det for gitt at alle har vipps. Et par ganger har jeg prøvd å overføre penger med appen, men finner aldri noen mottakere i søket. I tillegg må jeg irritere meg hver gang jeg ser vipps med to p'er. Anonymkode: 0bcc5...a85 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 Jeg elsker Vipps! Bruker det mye når jeg handler brukt eller selger ting på Finn. Det er også topp hvis vi er en gjeng som f. eks. spiser ute. En tar regninga og de andre Vippser pengene tilbake med én gang. Da slipper man kontanter og masse sånn «dele regningen» og rot for servitøren. Anonymkode: c312e...b55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå