indianerpila Skrevet 2. desember 2017 #1 Del Skrevet 2. desember 2017 Kan noen anbefale noen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. desember 2017 #2 Del Skrevet 2. desember 2017 Nei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devina Skrevet 2. desember 2017 #3 Del Skrevet 2. desember 2017 Hva legger du i mammablogger? Noen som blogger om alt mellom himmel og jord, og som også har barn, eller noen som blogger om det å være mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 2. desember 2017 #4 Del Skrevet 2. desember 2017 Du kan da seriøst ikke be etter gode anbefalinger til mammabloggere på KG? Hallo.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Nei,tydeligvis ikke.. Seriøst ass folkens, er ikke rart folk ikke gidder ålage tråder, enten så blir man kjefta ned eller bare for tullesvar eller ingen svar i det hele tatt.. Takk, jeg har lært min lekse. Endret 3. desember 2017 av indianerpila 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devina Skrevet 3. desember 2017 #6 Del Skrevet 3. desember 2017 Prøv deg heller på samme spørsmål under familiekategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indianerpila Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) 11 hours ago, Devina said: Prøv deg heller på samme spørsmål under familiekategorien. Tror jeg dropper det, folk vil ikke svare eller bare svare tull. Dette gidder jeg ikke. Endret 4. desember 2017 av indianerpila 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 4. desember 2017 #8 Del Skrevet 4. desember 2017 Hvis du leser litt i tråden om Bloggerbarna så forstår du hvorfor du ikke får medhold i utlevering av barns privatliv her på Rampelys: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 4. desember 2017 #9 Del Skrevet 4. desember 2017 TS; hadde du likt det om moren din opprettet en blogg om deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devina Skrevet 4. desember 2017 #10 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Men må man utlevere barna for å være "mammablogger"? Med det lurer jeg på om det er dét som ligger i ordet, at man blogger om ungene? Jeg tenker jo at man kan blogge om det å være mamma uten å drive og laste opp hundre bilder av barna som smiler med den nyeste vogna fra Babyshop eller klær fra en eller annen mora er ambassadør for. Eller eksisterer ikke sånne? Er ikke Konatil i kategorien "mammabloggere som ikke eksponerer barna", eller har dere noe på henne også? Endret 4. desember 2017 av Devina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg