Gå til innhold

Ingen fly som traff tvillingtårnene 9/11 ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var inne på et forum og kikket innom en tråd angående konspirasjonsteorier og 9/11. Disse menneskene må jo ha en eller annen form av mental lidelse og har de villeste og galeste teoriene jeg noensinne har hørt, Det var en som påstod at det var ingen fly som traff tårnene i New York men det var missiler fra det amerikanske forsvaret og at de flere tusen vitnene til at flyene styrtet inn i tårnene var bare betalte skuespillere ! De viste særlig til to klipp fra da det andre flyet styrtet inn i det sørlige tårnet, Og påstod at siden man ikke ser flyet idet det styrter inn i tårnet så er det et bevis på at det er missiler og ikke fly, Men de hadde ikke noe godt svar på hvorfor man klart og tydelig ser flyet i 26 andre klipp fra 9/11. Her er forøvrig de to nevnte klippene 

OBS! Sterke klipp.

Anonymkode: 44c20...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra ordinære påstander krever ekstra ordinære bevis. 

Har de noen sinne bevist noen utbetaling til alle de tusenvis av skuespillerne. Det må jo være lett. Penger er relativt lett å følge. 

Som de fleste som tror på konspirasjonsteorier plukker de ut noen få momenter. Tøyer de til det ytterste. Og neglisjerer tusenvis av andre momenter som motbeviser påstandene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ubegripelig at noen fortsatt tror på dette tullet.

Anonymkode: e84ab...1d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har fortsatt ødelagt/sprengt eller kræsjtest inn i tvillingtårnene med vilje! 

Anonymkode: e98b2...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er ikke sant at noen styret eller ødela WTC?

Anonymkode: e98b2...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ting ble like tydelige, den 11. september 2001.

Amerikanernes selvbilde som fullstendig usårbar, var en illusjon. 

Amerikanernes fiender som planløse, amatørmessige morderbander - var også like falskt.. 

Anonymkode: 80550...ea0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo spørre om tårnene noensinne har eksistert. Har snakket med mange og ingen av dem hadde sett tårnene før 11. september. Ja, mange har sett tårnene på film, bilder, osv. Men slikt er jo lett å manipulere. Man vet jo også at man lett får falske minner. man tror man husker det man ønsker å huske. Alt fokuset på 11. september har fått en del til å tro de husker å ha sett tårnene. Men ingen kan bevise at tårnene har eksistert! 

Anonymkode: 12581...7eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo spørre om tårnene noensinne har eksistert. Har snakket med mange og ingen av dem hadde sett tårnene før 11. september. Ja, mange har sett tårnene på film, bilder, osv. Men slikt er jo lett å manipulere. Man vet jo også at man lett får falske minner. man tror man husker det man ønsker å huske. Alt fokuset på 11. september har fått en del til å tro de husker å ha sett tårnene. Men ingen kan bevise at tårnene har eksistert! 

Tuller du, eller er du helt fjern? 

Anonymkode: 11600...f3c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg  var innom David Icke forumet etter Utøya terroren og der var det jaggu meg en tråd på over 100 sider lang hvor folk konspirerte om at angrepet var false flag og at alle var skuespillere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er masse humbug ang 9/11. For mye som ikke stemmer etter min mening. Er bla mange ingeniører som har stilt seg bak en rapport om at tårnene ikke kunne kollapse slik de gjorde av fly som krasjet inn i dem. Er jeg sikker på at det er en inside job, nei. Men det hadde forklart mye. Og jeg hadde ikke blitt overrasket.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i NY når dette skjedde (er amerikansk) og fikk se MYE denne dagen.   Rett og slett GALSKAP...og stor mentale lidelser fra folk som har disse påstander.  Kunne egentlig ønsker at de opplevde hele greie selv, der på bakken, da dette opplevelsen sitter  fortsatt i hodet og drømmer alle disse årene seinere.  

Anonymkode: 321fc...5ad

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen elsker det der. Mistenker at flere av dem allerede er paranoide, at de har en eller annen ideologi, eller at de røyker for mye hasj. Bare se på David Iriving, han har brukt hele sitt liv på å bevise at Holocaust ikke skjedde. Visstnok var han allerede glad i å provosere da han var seks år. Ikke god i nøtta.

Anonymkode: 87d39...650

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen elsker det der. Mistenker at flere av dem allerede er paranoide, at de har en eller annen ideologi, eller at de røyker for mye hasj. Bare se på David Iriving, han har brukt hele sitt liv på å bevise at Holocaust ikke skjedde. Visstnok var han allerede glad i å provosere da han var seks år. Ikke god i nøtta.

Det er både komisk og skremmende og lese noen av teoriene til 9/11 konspiratørene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er både komisk og skremmende og lese noen av teoriene til 9/11 konspiratørene. 

Helt enig. Det må være en merkelig greie å leve i en så alternativ virkelighet.

Vi vet nok ikke den fulle og hele sannhet bak 9/11, men helt ærlig så tror jeg det er like greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte mennesker som inntar visse ting,og ofte menneser som lider av Paranoid Schzofreni. Det kan være veldig intelligente mennesker,men med liten virkelighetssans. Syns det var fascinerende å lese og lytte til mye av hva de sa og skrev. Så. Folk med realitetssans og friske mennesker uten rusrelaterte vrangforestillnger tror jo ikke på dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva paranoid er? Det sentrale i den sykdommen er forfølgelse av seg selv. Meg, meg, megmegmegmeg :)  Jeg er paranoid selv og jeg er i sentrum av sykdommen, alt handler om meg, for å si det på en måte som du forstår. 

Inne i en psykose (som jeg heldigvis aldri har hatt) kunne de i verste fall trodd at Tårnene eller en person i en video om tårnene snakket direkte til meg, en slags skjult beskjed som handler om MEG. 

Jeg tror ikke på sånne teorier, det virker for fjernt. 

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerika er en konspirasjonsteori. Du kan jo ikke se det hvis du står på vestlandet og ser over atlanteren. Det er bare hav der.

Amerika er noe de har funnet på for at vi ikke skal protestere mot pensjons- og skattereformer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Joppeline skrev:

Tror det er masse humbug ang 9/11. For mye som ikke stemmer etter min mening. Er bla mange ingeniører som har stilt seg bak en rapport om at tårnene ikke kunne kollapse slik de gjorde av fly som krasjet inn i dem. Er jeg sikker på at det er en inside job, nei. Men det hadde forklart mye. Og jeg hadde ikke blitt overrasket.. 

Jeg har et nøytralt standpunkt ang. 9/11, Kjenner lite til saken men jeg kan ikke se hva USA skulle ha tjent på det. Men det var et medlem på det det samme forumet hvor det var flere ville 9/11 konspiratører han la ut en link hvor de interjuvet designeren bak det nye world trade center tårnet i New York, Og i følge han så var årsaken til hvorfor tvillingtårnene kollapset ikke selve brannen i tårnene men derimot de materielle skadene som begge tårnene ble påført i sammenstøtet med de to flyene, Og at i etasjene hvor flyene traff så ble brannsikkerheten rundt bærebjelkene blåst vekk i sammenstøtene med flyene bærebjelkene ble etterhvert bøyd av varmen og vekten av etasjene ovenfor gjorde at bærebjelkene knakk noe som skal ha resultert i at begge tårnene tilslutt kollapset. Men han sa også at hadde ikke tårnene fått så store materielle skader i sammenstøtene med flyene så ville trolig brannen i begge de to tårnene ha brent ut men ingen av tårnene hadde kollapset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg var der rett før. Altså inne i og oppe i et av tårnene omtrent et år før. Har slvsagt bilder av det. Jeg var også på samme sted tre måneder etter. Da var det ingenting igjen. Joda de har eksistert 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...