Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Jeg slet ut et par støvletter nå for en mnd siden med såkalt stiletthel( tror vel det blir nærmest kalle de) kjøpte et par nye på salg igår.. Jeg gikk med de på byen igår.. men jeg ser de slites raskt ned!! var allerede en del som var revet vekk fra de nye. Hvor fort må jeg til skomakeren med disse da? Og er det liksom normalt at det slites vekk så fort på helen? Jeg er klar over at dette ser ut som litt av et blondiespm men
Catzy Skrevet 30. januar 2005 #2 Skrevet 30. januar 2005 Ikke så blondinespm - mamma var nettopp på besøk, og hun kommenterte hælene på et par støvler jeg har. Den ene har jeg visst slitt av gummituppen på. Vet ikke helt hvor ofte man må gå til skomakeren med sånne hæler. Du kan jo spørre den du sender støvlene til nå? Catzy
Gjest lmari Skrevet 30. januar 2005 #3 Skrevet 30. januar 2005 Jeg må få satt på nye sånne "plasthetter" nederst på et par støvletter, koster det mye egentlig? Aldri gjort det før, jeg.....
Cathie Skrevet 30. januar 2005 #4 Skrevet 30. januar 2005 Du kan sette på metall på helen istedenfor gummi/plast hos skomaker... Det gjorde jeg med mine.. har holdt i flere år..
Gjest Melk Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 Da jeg kjøpte mine sa de i butikken at de måtte byttes ofte. Min erfaring er at det de setter på hos skomakeren er mye mer holdbart.
Ingeborg Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Jeg må ha nye hæler på sko stadig vekk - særlig på nye sko slites de fort. Går an å få satt gummi av god kvalitet på, så varer det lenge. (Innbiller meg at metall må bråke noe veldig?) Betaler ca 100-130 kroner, avhengig av størrelsen på hælen.
Cathie Skrevet 30. januar 2005 #9 Skrevet 30. januar 2005 (Innbiller meg at metall må bråke noe veldig?) Ikke stilettheler tror jeg, for de er så små.. mine gjør hvertfall ikke det
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #10 Skrevet 30. januar 2005 Du kan sette på metall på helen istedenfor gummi/plast hos skomaker... Det gjorde jeg med mine.. har holdt i flere år.. Smart! Får sjekke hos skomakeren tidlig nåda .. så de ikke går på jernet.. kan godt være jeg får fikset de andre jeg har også da .. de er liksom revet av .. men helen er jo der enda da.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #11 Skrevet 30. januar 2005 Hvis dere kjøper sko med kvalitet så følger det med disse plasthælene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå