Gå til innhold

Hvordan har du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har du det egentlig? 

Hvordan har dagen din vært? 

Ikke hold igjen, skriv dine sanne følelser :) <3

Anonymkode: ef0da...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen startet bra og endte dårlig.

Jeg fridde og fikk nei, så nå har jeg bunnløs kjærlighetssorg.

Anonymkode: 76f12...d85

Skrevet

Ikke så bra, jeg tenker mye på negative ting som preger meg. På 3-4 personer, hva som skjedde, hva jeg skulle sagt og blabla. Skulle ønske ting var annerledes :(  

Tenker også på situasjonen jeg er i nå, bare dustete å være her, helt idiotisk. At jeg aldri lærer! 

Er trøtt nå, så blir vel senga snart. Alt fikser seg i morgen :ler: eller ikke. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagen startet bra og endte dårlig.

Jeg fridde og fikk nei, så nå har jeg bunnløs kjærlighetssorg.

Anonymkode: 76f12...d85

:hug:

Anonymkode: a5b26...20d

• Liker 1
Skrevet

Har det supert som alltid. Skjønner ikke vitsen med å henge med hodet 

• Liker 1
Skrevet

Helt jævlig... ligger og tenker over livet mitt og lurer på hva faen som feiler meg siden jeg endte opp her og nå.

Anonymkode: 2cdb5...367

Skrevet

Rart at så mange gidder tenke så negativt. Drar jo bare energi.

Anonymkode: 55e15...2c5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rart at så mange gidder tenke så negativt. Drar jo bare energi.

Anonymkode: 55e15...2c5

Av og til er det faktisk bra og sunt å innrømme at man ikke har det bra. At man ikke trenger å fake det lenger etter en lang dag med masken på :)

Anonymkode: ef0da...c61

Skrevet

Jeg ligger i et mørkt, kaldt rom og later som om jeg ikke finnes. Åpner ikke døra, telefonen er av, facebook er utlogget osv. Jeg orker ikke forholde meg til noen akkurat nå. Jeg er så sliten av å holde masken for jobb og kolleger, familie, til en viss grad venner. I går på vei hjem fra jobb hadde jeg mest lyst til å barre sette meg ned på bakken og hyle.

Anonymkode: 9af6f...2e0

Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger i et mørkt, kaldt rom og later som om jeg ikke finnes. Åpner ikke døra, telefonen er av, facebook er utlogget osv. Jeg orker ikke forholde meg til noen akkurat nå. Jeg er så sliten av å holde masken for jobb og kolleger, familie, til en viss grad venner. I går på vei hjem fra jobb hadde jeg mest lyst til å barre sette meg ned på bakken og hyle.

Få på varme da. Det vil vel hjelpe en liten smule. Å holde masken koster mye krefter og energi. Håper du vil føle deg bedre! 

Skrevet
1 hour ago, NotNaomi said:

Få på varme da. Det vil vel hjelpe en liten smule. Å holde masken koster mye krefter og energi. Håper du vil føle deg bedre! 

Burde omformulere meg; jeg ligger jo varm under dynen men rommet er kjølig, noe som er godt:) Føles som om det roer ned tornadoen av tanker og følelser:P

Skrevet

Ligger å venter på bedre tider :P orker ikke forholde meg til noen for tiden, så gjemmer meg under dyna litt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...